Everything about you - del 36

-Men, är det okej om jag berättar imorgon då?
-Ja. Så länge det känns rätt för dig.
-Det känns rätt. Jag vet att du kommer klara av att ta emot dåliga kommentarer, du är stark. Och, jag kommer inte låta dom få skicka massa hat, sa han och jag log mot honom.
-Vi ska klara detta, tillsammans, sa jag och vi båda log mot varandra och sekunden senare krockade vi när båda böjde sig fram mot varandra. Vi började skratta och sedan gav jag han en snabb puss på kinden.

_____________________________________________________________________________________
Vi satt och pratade ett tag till innan vi bestämde oss för att gå och lägga oss, vi hade pratat om allt mellan himmel och jord. Det var så härligt att vara med Niall eftersom med honom kunde jag prata om allt, han förstod mig även om han inte hade gått igenom samma saker som mig, han lyssnade på mig och fanns där för mig. Men vi pratade inte bara om tråkiga saker som vi gått igenom, utan jag fick höra många roliga historier från när Niall var liten. Han skrattade åt det han själv sa och att höra hans skratt gjorde mig så himla glad.

 

När jag vaknade nästa morgon kände jag Nialls arm om mig och jag kände hans varma andetag i nacken. Jag lyfte huvudet lite lätt för att kunna kolla på klockan och såg då att den var halv tolv. Det  var kanske dags att gå? Killarna skulle vara på intervjun halv två och de tog väl ändå lite tid för killar att göra sig klara? Jag var lite nervös inför att Niall skulle säga att det var vi, men jag var ändå glad för det. Det behövde inte komma ut massa rykten om att Niall hade tjej. För nu skulle alla få veta att han hade det. Men jag var rädd för att få en massa hat, fast jag hade en känsla av att jag skulle klara mig bra. Om jag har kunnat klara av allt där hemma i Sverige så skulle jag klara av detta. Jag vände mig om försiktigt och pussade Niall på näsan, han ryckte till lite och jag såg att ett leende på hans läppar.
-Är du vaken gubben? Frågade jag och han öppnade sina vackra blåa ögon som gjorde att det pirrade lite mer i min mage och jag mötte hans blick.

-Ja, det är jag...man vaknar lätt utav dina pussar, men det är bara mysigt.

-Aww, vad gullig du är. Men nu är det nog dags att gå upp eftersom annars kommer du att bli sen och då blir Louis, Zayn, Harry och Liam inte glada.

-Dom kommer bara att älska mig mer då, sa han stolt och log sitt vackra leende.

-Inte mer än vad jag älskar dig, sa jag och pussade honom på munnen. Men vänta, sa jag nyss att jag älskade honom?
-Vad sa du precis Alicia? Frågade han med en undrande blick.

-Att jag älskar dig mer än vad killarna gör. Om det nu är möjligt.

-Jag älskar dig också, du är inte som alla andra...du är speciell, på ett bra sätt.

Han kysste mig mjukt och smekte mig lätt på kinden med sin hand.

När klockan var fem över ett var vi båda helt klara så vi satte oss ner vid köksbordet och Niall tog upp sin iPhone, och jag gjorde detsamma. Jag kollade igenom lite tweets och sedan såg jag att Niall hade tweetat. ”Good morning.. of to an interview today!” stod det och jag ville så hemskt gärna svara och skriva hur mycket jag älskade honom, men jag tyckte det var bäst att vänta, tills efter intervjun i alla fall.

Jag och Sanna hade bestämt oss för att gå runt i London medan killarna var iväg. När bilen kom för att hämta upp killarna sa vi först hejdå till dom och sedan gick vi in mot stan.

-Så, hur är Niall som pojkvän då? Frågade Sanna efter ett tag och jag log mot henne.
-Underbar! Sa jag och log stort. Hon log mot mig.
-Vem har du snackat mest med av de andra killarna då?
-Ehm, Zayn tror jag, sa hon och jag blev lite överraskad eftersom han brukade vara den som var ganska tyst av sig.
-Åh, vad roligt! Gillar du London då?
-Om jag gör! Men, vi måste fixa allt med skolan, sa hon och jag nickade.
-Liam och Niall har lovat att hjälpa oss, vi kanske kan fixa det imorgon? Hon nickade och sedan fortsatte vi att gå.

Vi gick runt i lite affärer och sedan satte vi oss på ett café, där vi satt i nästan en timme innan Niall ringde mig.
-Vi är hemma nu, var är ni? Sa han så fort jag svarade.
-Vi är på ett café... här någonstans i London, sa jag och han skrattade.
-Jaha! När kommer ni hem då?
-Jag vet inte, snart..
-Haha,vad bra, jag saknar dig redan, sa han och jag flinade samtidigt som jag log för mig själv.
-Detsamma! Men, vi är hemma vid fyra då, sa jag och jag såg att Sanna kollade på klockan. Jag la på och sedan kollade jag mot Sanna.
-Hade dom kommit hem?
Jag nickade mot mig och sedan blev jag så nervös. Niall hade ju berättat detta nu. Intervjun skulle förmodligen vara uppe på internet senast imorgon. Det var ganska läskigt, men ändå kändes det bra.
-Men, berättade han om ert förhållande? Frågade Sanna och jag nickade.
-Ja, vi bestämde att han skulle göra det, sa jag lite tyst och hon log.
_____________________________________________________________________________________
Del 36, hope you like it :) 
Hoppas ni hade en bra julafton!
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Josefine

jag vill ha meeeeer nuuuuu!! :D

Postat av: Nathalie

Skit bra!! :D x

2011-12-25 @ 23:19:21
Postat av: Anonym

Love it!! <33

2011-12-25 @ 23:37:57
Postat av: E

jätte bra :) längtar till nästa del ;)

2011-12-25 @ 23:53:24
Postat av: mandy

lääängtar tills nästa del! :D

en fråga, hur gör ni när ni skriver novellen, turas ni om att skriva delar, skriver ni tillsammans osv? :)

2011-12-26 @ 00:17:35
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-26 @ 00:39:28
Postat av: Jessica

Superbra som vanligt!! :D

Postat av: Johanna

Awesome! :D

2011-12-26 @ 10:22:23
Postat av: Anonym

Aww så sött!:D mer idag snälla? Älskar den! Ni är grymma på att skriva!

2011-12-26 @ 10:38:18
Postat av: Anonym

As bra meer!!

2011-12-26 @ 15:30:54
Postat av: Eve

snäääääälla skriv mer snart? ;) <3

2011-12-26 @ 22:13:12
Postat av: L I N N

Jättebra!!

2011-12-26 @ 23:09:30
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeer :D xx

2011-12-26 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback