Everything about you - del 38

Att höra det från Niall var nog det underbaraste jag någonsin har hört. Jag kände mig som ett fån där jag bara satt och log, men jag kunde inte säga något. Han betydde allt för mig.
-Jag älskar dig. Riktigt mycket, sa jag efter ett tag och han log samtidigt som vi möttes i den mest perfekta kyssen.
_____________________________________________________________________________________
Vad skulle alla folk säga i skolan? Intervjun skulle komma ut idag och förmodligen fanns det minst fem fans som gick i skolan där vi skulle börja. Fast, jag var ju inte med på själva intervjun, så dom kunde ju inte veta om det var jag. Men jag var nog mest nervös för själva intervjun. Vad Niall hade sagt och vad fansen skulle tycka om mig. Jag gick in på twitter och såg att klockan snart var halv tre. En halv timme kvar. Jag kom då på att mitt twitter namn var ”alicialoves1D” som förmodligen skulle låta lite roligt nu när jag faktiskt var Nialls tjej.
-Niall?
-Ja?
-Vad kan jag heta på twitter? 
-Niall is the best?
Jag kollade mot honom och han skrattade.
-Okej, men kanske.. jag vet inte.
Jag sökte på ”itsalicia” och till min förvåning var det ledigt. Jag gick in på min profil och bytte mitt twitternamn.
-Jag har ändrat nu! Sa jag till Niall.
-Vad blev de då?
-Its Alicia, sa jag och han nickade
-Nice!

När klockan var en minut över tre hittade vi intervjun på youtube. 
-Nerövs? Sa Niall lite retfullt och jag slog till honom.
-Men ja, sätt igång den nu!
Han log mot mig och pussade mig på kinden innan han satt igång videon.

Killarna satt i en blå soffa, Zayn längst till vänster, sedan Louis, Niall, Liam och Harry. Jag log lite för mig själv bara av att få se dom.
-Är det i början eller slutet? Sa jag lite nyfiket.
-Typ, mitten.. men du får inte spola fram!
-Nej, jag ska inte! Sa jag med blicken fast i skärmen.

När det hade gått 8 minuter av intervjun kom den efterlängtade frågan. ”Är ni singlar?”
Zayn sa bara ett enkelt ”ja” och sedan var det Louis. Som alla redan visste var han tillsammans med Eleanor så det var inte något nytt. Sedan var det då Nialls tur.
-Ehm.. nej.
-Va!? Utbrast intervjuaren och Niall skrattade lite samtidigt som han skakade på huvudet.
-Han har allt hittat en fin tjej, sa Liam lite övertygande och jag flinade lite där jag satt.
-Ohh, du måste berätta mer!?
-Uhm, hon heter Alicia... jag vet inte vad jag ska säga? Hon är en tjej...
Jag skrattade lite och gav honom en snabb puss på kinden och sen hörde jag att han fortsatte snacka.
-Hon är den snällaste tjejen som jag någonsin mött och jag vill inte ha något hemligt förhållande med någon som jag älskar så mycket. Jag vet att fans kommer skicka hat till henne, men jag ber de alla att inte göra det. Hon förtjänar verkligen inte det och säg inte att ni hatar henne, eftersom, ni kan inte hata någon som ni inte ens känner? Hon är en fantastisk och stark person och hon har gått igenom så mycket. Om ni hade känt henne, hade ni älskat henne! Sa han och de andra nickade och höll med.


Jag kände hur det rann ner en tår från ögat. Jag kunde verkligen inte hålla mig. De han hade sagt där var det gulligaste jag hört. Att han sa det där. I en intervju som alla hans fans skulle titta på. Jag kollade mot honom och han log mot mig. Jag lutade mig mot honom och kramade om honom. Jag tryckte han hårt intill mig. Han var min Niall. På riktigt. Hela världen visste det nu. Jag släppte taget om Niall och han såg att mina tårar rann.
-Vad är det? Sa han och torkade försiktigt bort en tår med sin tumme.
-Du är världens bästa, sa jag tyst och han la sin ena arm runt mig och jag lutade mitt huvud mot hans bröstkorg. Han pussade mig lätt på pannan och det rann ner ännu en tår. Vi hade pausat videon, men jag bestämde mig för att se klart den.

-Och ni killar? Vad tycker ni om Alicia? Frågade intervjuaren.
-Hon är fantastisk, som Niall sa! Sa Liam direkt och de andra killarna instämde.
-Ja, vi älskar henne! Utbrast Louis och jag skrattade lite igen.

När intervjun var slut var jag inte alls nervös längre, även om det egentligen var nu jag skulle få ta emot så mycket hat. Men efter det Niall sagt så kände jag mig lugn. Jag hade Niall där och jag hade Harry, Louis, Liam och Zayn. Och såklart min syster. Sanna hade funnits här för mig hela tiden och hon betydder allt för mig. Jag hade inte suttit här idag om jag inte hade haft henne. Hon hade verkligen fått mig att kämpa och inse att livet hade så mycket mer att ge. Att sitta här, hemma hos Niall Horan och kunna krama om honom och pussa honom när jag ville kändes så galet bra. Nästa för bra för att vara sant.

Jag gick in på twitter och jag såg att Niall tweetat, om mig. ”I bet you saw the interview. Whatever you do, be nice to my girl” hade han skrivit och jag log för mig själv och sedan tryckte jag på hans tweet för att se vad fans svarat honom.

_____________________________________________________________________________________
Tyckte ni dom gjorde rätt som bestämde sig för att berätta om deras förhållande? Vad tror ni som händer i skolan!?
Tack för era kommentarer, så himla roligt att skriva när ni tar er tid att kommentera! Det kommer minst en del till idag, så kommentera på så blir det lättare att skriva! :)

Och en sak - vi får kommentarer varje dag om att novell är bra, grym, bäst osv och vi uppskattar ALLA kommentare, men det hade varit kul om ni kunde ta er lite tid och skriva, VAD DET ÄR SOM ÄR BRA? Är det sättat vi skriver på, handlingen.. eller, ja, vad som helst.. sen om något är dåligt - våga skriv det då! Så, kommentera på nu, vi älskar låånga kommentarer! :)
/Angelica & Johanna

Kommentarer
Postat av: Josefine

de gjorde helt rätt i att berätta. fortsätt skriva nu, jag vill ha mer! :D

Postat av: e

ja, dom gjorde rätt som sa ;) jag tror att någon i skolan kommer ge en liten sur kommentar iallafall ...

skynda och lägg upp nästa :D

2011-12-27 @ 13:38:34
Postat av: Jessica

Ja, jag tycker dom gjorde rätt, det blir bara en massa rykten annars.. ;) :D Den är sååå bra!! Vi vill ha en till del idag.. ;)

Postat av: emma

handlingen & sättet ni skriver på är så bra ! :)

2011-12-27 @ 14:07:32
Postat av: stina

jag tycker bara sättet ni skriver på är så himla bra, det är inte kul att läsa om man inte kan skriva liksom på ett bra sätt hoppas ni fattar, hehe! MEEEER

2011-12-27 @ 15:52:00
Postat av: Anonym

Ärligt talat så tror jag inte det skulle spela någon roll, för så länge dom älskar varandra är det andra oviktigt. Det som jag gillar med novellen är att ni har plockat lite händelser som jag tror att de flesta känner igen sig i. Hur fort det negativa kan vändas till något positivt. Kanske meningsbyggnaden är lite si och så. Men, men...

Längtar till nästa del!

Här får ni en ganska lång kommentar:D

2011-12-27 @ 17:17:49
Postat av: Amanda

Det är en supermaaaaaan bra story, det går lagom snabbt fram inte bara "oh titta niall horan oj vi blev visst bästisar och ihop i ett kapitel". Och ni äger på att skriva! :)

2011-12-27 @ 17:49:44
Postat av: Anna

Jag tycker det är bra att det är verklighets troget, tappa inte det för det är inte kul att läsa en novell som är helt.. Ja vad ska man säga?overklig. Det som gör en novell bra är att man tror att det kan hända på riktigt, det tycker jag att ni lyckas med! :)

2011-12-27 @ 17:52:49
Postat av: Linnea

ni är as bra på att skriva och man lever sig in liksom, man vill bara läsa mer.

kolla in min nya novell blogg? http://onedirectionnnovels.blogg.se/

2011-12-27 @ 18:30:20
URL: http://onedirectionnnovels.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag ääälskar den här novellen! Dels för att den handlar om Niall och dels för att det går inte för fort fram!

Sen skriver ni på ett sjukt bra och fängslande sätt!

Sedan uppdaterar ni (oftast) bra, och långa kapitel. Varje gång jag ser att ni har uppdaterat så blir jag sådär löjligt glad :D helst skulle jag vilja att ni uppdaterade hela tiden men jag fattar ju att det inte är möjligt :D

2011-12-27 @ 18:32:10
Postat av: Felizia

Så himla bra!! :D

2011-12-27 @ 19:18:38
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Jennifer, inte dansaren i Eric Saades band ;)

Jag gillar denna novellen för den har ett djup som bara några noveller kan ha! Den får en att vilja ha mer<3 Ni är verkligen jätte duktiga och jag LÄNGTAR till nästa<3

Kjam :)<3

2011-12-27 @ 20:53:27
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Anonym

gguuud tror jag döör här, dem är så gulliga :D och ni skriver skit bra tjejer :D

2011-12-27 @ 22:32:33
Postat av: Sofia

Den är äckligt bra ;) Det bra är nog uppdateringen hehe, och att ni skriver realistiskt! Och bra stavning osv, för då fastnar man mer :D Sen det dåliga.. Eh. tänker efter Det är ganska.. lamt.. (hahaha fyfan va fult ord, "lamt") men asså, det händer typ inte så mycket, elller alltså det händer ju massor men liksom... äh jag vet inte! Den är grym :D

2011-12-28 @ 00:11:04
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det ni skriver känns verklighetstrogen på det sättet att man vet att Alicia inte är perfekt, hon har verkligen inte haft den bästa uppväxten eller turen i livet tills nu, då allt

vänder. I fanfictions blir det ofta så att man

skriver om sin 'drömkaraktär' det man önskar att man var, att man inte har några brister eller fel, och det är precis det som gör dessa berättelser sämre. Dock har ni ju lyckats med det så bravo!



Sen tycker jag att Sanna borde vara med mer ifall det ska vara rimligt, hon är Alicias syster och i princip det ända hon har kvar hemmifrån. På tal om det tror jag Sanna skulle behöva Alicia mer - det är inte lätt att flytta utan sina föräldrar till ett helt nytt land när man är 13 år.



Nu sa ni faktiskt att ni ville ha långa kommenarer så då fick ni en! Hehe, förlåt om det blev lite mycket att läsa... xx.



2011-12-28 @ 11:22:04
URL: http://stripedcity.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback