Everything about you - del 10

-Killarna här är inne och vi har bestämt att ni ska få gå in två och två, vem vill börja?
-Vi kan börja, sa Frida och Anna nickade.
-Okej, välkomna in, sa tjejen och vi alla log mot dom.
_____________________________________________________________________________________
Vi stod oroligt utanför dörren och väntade. Klockan var snart halv tre och de enda vi pratat om var att vi förmodligen skulle svimma när vi kom in där, men också att vi stod inte så många meter ifrån killarna.

När klockan var halv tre trycktes dörrhandtaget ner och ut kom Frida och Anna med två stora leende. De log riktigt stort och gav oss några jag-är-död blickar och vi skrattade lite lätt, samtidigt kände jag hur jag började skaka. De såg extremt överlyckliga ut. Så fort dörren hade stängts så började de skrika, men de skrek ganska tyst, antagligen för att killarna inte skulle höra och tro att de var dumma i huvudet.

Tjejen som släppt in Frida och Anna kom ut igen och denna gången var det Emma och Idas tur att gå in. Ida gav mig en blick och jag log mot henne.
-Jag kommer fan bli stum, sa hon och jag skrattade.
-Nejdå, sa jag, även om jag hade samma känsla. Ida och Emma gick in genom dörren och jag skakade, för deras skull. Jag visste inte hur jag själv skulle reagera? Jag slog bort tanken, även om den inte gick att släppa helt, och vände mig mot Frida och Anna.
-Åh, hur var det?
-Åh, dom är jättesnälla och söta och direkt när jag kom in visste jag inte vem jag skulle gå fram till så ja typ bara gick mot dom och så sa Niall hej och så blev jag helt stum, sa Frida ivrigt och jag skrattade.
-Och sen började dom snacka och var hur gulliga som helst, fortsatte Anna och jag log.
-Sa dom något roligt?
-Yeah buddie, sa Fridaoch jag skrattade.
-Sa Niall det?
-Ja! Och när Louis kramade mig kom Zayn där och kramade om oss båda, sa Anna och jag såg hur Sanna gapade mot henne.
-Oh shit, sa Sanna som mest stått tyst och jag kände hur jag dog inombords.

När klockan var prick tre var det vår tur att gå in. Jag gav Ida en orolig blick och hon log mot mig.
-Dom är riktigt snälla, sa hon och jag log.
-Jag är riktigt nervös, sa jag som svar och alla skrattade åt mig.

-Hej tjejer, hörde jag Zayn säga och jag kände att jag blev röd i huvudet.
-Hej, sa vi lite tyst och jag möttes Zayns blick. Han ögon kollade rakt på mig och jag kollade ner lite innan jag såg att han stod framför mig och hans armar var runt mig. Jag kramade om honom och jag kom på mig själv där jag stod och log stort, riktigt stort. Sanna kramade om Niall och jag log för mig själv. Vi var i ett rum, ensamma med de killar som fått mig att le riktigt mycket på senaste tiden. Jag hade tänkt på det ett tag, om jag skulle berättade för dom. Jag ville verkligen, men jag visste inte om jag vågade. Jag gick fram till Louis och jag kände hur jag skakade.
-Är du rädd? Sa han och log mot mig. Jag skakade på huvudet och log tillbaka lite svagt innan han drog in mig i en varm kram och jag kramade om honom. Jag gick fram till Niall och utan att säga något kramade jag om honom.
-Hej vackra flicka, hörde jag Nialls röst säga i mitt öra och jag kände hur jag rodnade.
-Du är fin, sa jag och sedan log han mot mig. Jag kramade om Harry och när jag gjorde det kom Niall och puttade på oss så vi ramlade ner i soffan som stod bredvid oss. Alla killarna, plus Sanna började skratta riktigt högt, medan jag satt där, på Harry och var illröd i huvudet. Sanna gav mig en menande blick och jag log lite. Jag fick fram ett litet skratt, som Niall la märke till direkt.
-Vad gulligt du skrattar, sa han och jag lyckades rodna ännu en gång. Vi fortsatte snacka med killarna och efter ett tag var det faktiskt en ganska avslappnad situation, även om jag fortfarande skakade. När det var dags för oss att gå stoppade Niall mig.
-Kan jag få ditt nummer? Sa han lite tyst och jag hoppade till, på riktigt.

-Va? Sa jag lite förvånande och han upprepade det.
-Kan jag få ditt nummer? Bara om du..
-Ja, såklart, sa jag och kom sedan på att jag inte ville visa upp min mobil här. Han tog upp sin iPhone och jag sa mitt nummer snabbt.
-Vill du ha mitt?
-Ja, sa jag och tog upp min mobil, även om jag skämdes. Eftersom det var på svenska skrev jag in hans namn och pekade vart han skulle skriva sitt nummer. Han skrev in det snabbt och log mot mig. Jag och Sanna gick ut genom dörren och jag kände hur hon kollade på mig hela tiden. När vi var ute ställde hon sig framför mig och kollade på mig och gapade.
-Fick du Nialls nummer? Sa hon, ganska tyst men ändå riktigt förvånad och jag flinade.
-Ja, förmodligen, sa jag och hon bara stod kvar där, tills de andra tjejerna kom fram och ställde sig runt om.
-Du vadå? Sa Ida och jag kollade mot henne.
-Fick Nialls nummer, sa jag.
-Vaa? Utbrast alla och jag kände själv hur det lät. Jag. Alicia från Sverige hade fått Nialls nummer. Niall Horan från One Direction.
_____________________________________________________________________________________
1. BESÖKSREKORD IGÅR! Tack!
2. Era kommentarer = amazing. Det betyder mycket för oss!
3. Någon anonym kommenterade att vi skulle sluta spamma i chatten på onedirectionswe.blogg.se och vi ska säga att vi knappt skriver där.. visst har vi gjort det någon gång, men inte på rikigt länge. Så, om det nu är massa länkar till vår blogg (som jag inte kunde hitta) så är det någon annan helt enkelt. Cuz we are easy like that ;)
4. Ni missade väl inte Niall imorse på NRJ? .. Han sa att de nog kommer till sommaren!
5. Släng in en kommentar vad ni tycker!
/Angelica & Johanna

update:
Dom kramar såklart alla killarna, men skrev inte ut Liam, och det blev bara så. Men, tänk på att Sanna också var där, och självklart kramar dom alla.


Kommentarer
Postat av: Josefine

skitbra!! fattar inte att jag blev så avundsjuk på en berättelse. började lipa....

2011-11-21 @ 21:32:28
Postat av: Linda-chan

OMG, om jag skulle få Nialls nmr så skulle jag dö där jag stog. xD

Sjukt bra den är <3 Jag tycker inte alls ni spammar onedirectionswe.blogg.se ni kommetera ju bara ibland (jag kollar in alla kommentarer nästan)

2011-11-21 @ 21:40:32
URL: http://lindachan.blogg.se/
Postat av: L I N N

Jättebra! :)

2011-11-21 @ 21:56:30
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Anna

OMG sååå bra längtar till nästa!!!!!

2011-11-21 @ 21:59:27
Postat av: Anonym

Kramade dom inte om Liam?:Oxx

2011-11-21 @ 22:02:07
Postat av: Anonym

Aaaa!!! Så bra!

2011-11-21 @ 22:22:04
Postat av: Anonym

skit bra vill ha nästa nuuu xd :D

2011-11-21 @ 22:22:42
Postat av: Alexandra

Sjukt bra!! Mer ! :D

2011-11-21 @ 22:56:27
Postat av: emma

asbra ! :)

2011-11-21 @ 23:13:47
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Anonym

niall lät så gullig på nrj intervjun haha :)

bra del ! trodde det skulle "klicka" mellan hon & zyan inte niall hehe ^^

2011-11-21 @ 23:42:39
Postat av: du vet vem angelica..

YEAAH BUDDIE!! :D

2011-11-22 @ 00:10:21
Postat av: Nathalie

Aahhh!!! Skit bra kapitel!! :) xx

2011-11-22 @ 00:30:55
Postat av: rebeckachh

svinit bra! :D

2011-11-22 @ 08:23:33
Postat av: B

Jätte bra, sitter lite och ler för mig själv! Detta gjorde min dag! :) XOXO

2011-11-22 @ 12:23:32
URL: http://biiancaaeriksson.blogg.se/
Postat av: matilda

Bara jag som tror att detta kommer vara en novell om Niall? haha, YEEESSSS!!! :D

2011-11-22 @ 16:01:23
Postat av: J o h a n n a

Ååh superbra del! Vill ha mer! :')

2011-11-22 @ 16:02:35
Postat av: Julia Ekedahl

Skita braaa!! <3

2011-11-22 @ 21:11:10
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: Sofia

gryyyym

2011-11-23 @ 00:40:27
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: Eve

skitbra!!!! <3

2011-11-23 @ 18:26:24
Postat av: Sofie

Men nej vad ni är DUMMA mot mig! Ni har skrivit den mäst plågsamma text som jag någonsin har läst ;) Jag önskar verkligen att jag var Alicia, eller bara One Direction delen, inte den delen full med drama och sorg xD

2012-01-03 @ 00:54:14
Postat av: Cupcakekatti

Hej! älskar novellen! lever mig verkligen in! Ni är JÄTTEBRA skrivare! har ni nånsin funderat på att bli författare?! Jag skulle köpa era böcker då!

2012-05-29 @ 16:54:58
URL: http://CupCakeKatti.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback