The way to my life - del 71

Nialls perspektiv

-Godnatt, sov gott! Sa Sophie till oss.
-Godnatt, sa vi samtidigt.
-Glöm inte att vi dejtar, fyllde Liam i och alla flinade.
-Asså, vad tror folk egentligen? Frågade hon och skrattade.
___________________________________________________________________________
Sophies perspektiv

Morgonen därpå när jag vaknade kände inga armar om mig. Jag vände mig om och mycket riktigt låg där ingen Harry och en utav kuddarna var borta. Undra vad det var med honom nu och var han hade tagit vägen? Nere på golvet låg Zayn, Niall, Louis och Liam på sina madrasser men Harry var inte där heller.
Jag reste mig upp för att gå ner och äta lite frukost eftersom jag kände mig väldigt hungrig. Så fort jag kom ner såg jag att någon låg i soffan inne i vardagsrummet, jag tog några steg närmre och såg att det var Harry. Det såg ut som om han hade gråtit lite och om man lyssnade noga kunde man höra att han snyftade lite.
-Men Harry älskling! Vad är det gubben? Frågade jag oroligt.
-Inget, svarade han tyst.
-Men jag ser ju att det är något, annars hade du inte gått och lagt dig här nere för att sova och även gråta, sa jag och kramade om honom. Det kändes som jag också snart var på väg att gråta lite eftersom jag inte klarar av att se han ledsen.
-Snälla gå bara...jag vill vara ensam, mumlade Harry och en tår föll ner för han kind.
-Nej, vi kan väl prata så jag får veta vad det är? Frågade jag och pussade honom på pannan.
-Sen, svarade han och tog upp sin mobil.
-Lova mig det, för jag blir orolig när du inte är den vanliga glada Harry, sa jag och reste mig upp för att gå ut i köket för att göra frukost. Jag bestämde mig för att även göra frukost till Harry. Men innan jag började att göra frukosten gick jag in på twitter och såg att Harry hade skrivit: ”Hate to see you looking at someone else...”. Vad menade han med det egentligen? Jag tog snabbt upp mackor, tog ut pålägg och dricka från kylen och satte allt på en bricka så jag kunde gå in till Harry.

-Harry, jag har gjort lite frukost till dig. Vi måste prata för jag klarar inte av att se dig såhär, sa jag och kollade allvarligt på honom. Han reste sig sakta upp och tog en macka men han sa ingenting.
-Snälla älskade Harry säg något, vad menade du med det du skrev på twitter?
-Fattar du inte själv? Tror du inte jag märker hur du kollar på Liam hela tiden? sa han irriterat.
-Harry, han är absolut inget mer än en vän för mig....tanken på att vara tillsammans med någon annan än dig finns inte ens på kartan för du är världens underbaraste människa och jag tycker det är sjukt gulligt av dig att du är svartsjuk.
-Jag, svartsjuk? Jag är inte sva, hann han säga innan jag avbröt honom genom att kyssa honom och han besvarade den.
-Om du inte hade varit svartsjuk hade du inte blivit så ledsen bara för att jag pratar med både din och min kompis. Harry, du är den enda för mig. Det kändes så extremt tomt att inte ha dig vid mig när jag vaknade, jag kände mig tom. Du betyder verkligen allt för mig och jag vet inte vad jag ska ta mig till när sommaren är slut. Tanken på att jag måste hem till Sverige då och du måste stanna här gör mig sjukt ledsen. Men du ska veta att du är den underbaraste, finaste och snällaste människan i världen och jag älskar dig av hela mitt hjärta, sa jag och jag kände hur en tår rann nerför min kind.
-Men lilla älskade hjärtat, tänk inte på den dagen redan. Det är flera veckor kvar tills dess. Men om jag ska vara ärlig så vet jag heller inte vad jag ska ta mig till, för jag älskar dig så mycket att det gör ont. Jag går varje dag och är rädd för att förlora dig. Att du ska lämna mig, överge mig för någon annan, sa han och det kändes som någon högg en kniv rakt i hjärtat på mig.
-Överge dig för någon annan eller ens lämna dig? Det kommer aldrig att hända, för som jag sa innan så är du den enda för mig...min första och sista riktiga kärlek. Jag älskar dig, sa jag och kollade djupt in i hans underbart gröna ögon. Våra läppar möttes i en perfekt kyss, en kyss fylld av kärlek och passion. Harry är verkligen den enda för mig.
_____________________________________________________________________________________
Del 71!
Inte den längsta, men en ny del iaf. Johanna har varit lite off på senaste tiden, men denna del är skriver av henne, so she's back on track!
Vad tycker ni?
/Angelica, Johanna & Nellie

(vi har en hel del mail att läsa igenom, men är det fler som tänkt att skicka iväg ett mail, skicka på!!)


Kommentarer
Postat av: emma

Jättebra !!

2011-10-08 @ 09:32:57
Postat av: Alice

skönt att det löste sig mellan dem, hatar att harry ska bli ledsen :( haha!

2011-10-08 @ 10:14:53
Postat av: Anonym

meeeer!!! :D

2011-10-08 @ 11:16:53
Postat av: Anonym

meer!! :D

2011-10-08 @ 12:29:49
Postat av: Johanna

Grymt bra!! :) =)

2011-10-08 @ 13:59:21
Postat av: L I N N

Skit bra! :D

2011-10-08 @ 15:16:53
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Emma

Sjuukt bra :D

2011-10-08 @ 19:29:41
Postat av: Emma

åh gud vilket bra kaptiel :D längtar till nästa!

2011-10-08 @ 23:56:44
Postat av: linn

ÅH MER KAPITEL!!

MINST TVÅ PER DAG SNÄLLA!

SÅ JÄKLA BRA NOVELL!

2011-10-09 @ 11:14:15
URL: http://linncarolina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback