The way to my life - del 87

-Jag älskar dig, sa jag tyst och hon log.
-Jag älskar dig också.
Orden hade vi sagt till varandra tusen gånger, men varje gång var ändå speciell.
___________________________________________________________________________
Harrys perspektiv

Vi gick omkring Stockholm, hand i hand och allt var underbart. Jag älskade Sophie av hela mitt hjärta och inget kunde få mig att ändra på det. Vi gick längs gatorna i gamla stan, de små gatorna var så mysiga och där var svenska souvenirbutiker överallt. Allt var så mysigt, vi pratade inte på mycket men tystnaden sa att allt var underbart. När vi hade gått en bra bit ifrån gamla stan gick vi förbi en restaurang som så mysig ut och jag hörde hur Sophies mage började kurra precis då.
-Hungrig gumman? frågade jag med ett leende.
-Haha, ja det kan man väl säga, svarade hon och skrattade sitt underbara skratt som gjorde att jag log ännu större.
-Men ska vi äta här? frågade jag och kramade om henne.
-Ja, bara jag får mat!
-Haha, du är lite som Niall nu....fast han är faktiskt steget värre, sa jag och vi båda började skratta.


Några timmar senare stod vi i hissen på väg upp till vårt hotellrum. Jag tog upp sin mobil lite snabbt och skrev något, sedan la ha ner den igen. När hissdörrarna öppnades kollade jag mot Sophie som log stort.

Sophies perspektiv

-Amanda? Evelina? Va? Men.. ni skulle ju inte komma! Va? Hallå? Var de orden jag fick ur mig innan jag slängde mig över dom och gav de båda varsin kram.
-Hej! Utbrast jag när jag gett de varsin normal kram och de log mot mig.
-Hej, sa det i kör och log tillbaka. Bakom de stod Niall, Zayn, Liam och Louis.
-Visste ni att de skulle komma?
-Ja! Sa Niall och flinade.
-Men, åh, vad fuskigt! Utbrast jag och alla flinade åt mig.
Vi alla gick in på mitt och Harrys rum och vi satte direkt igång en film. Jag satte mig bredvid Harry och på min andra sida satt Evelina. Bredvid henne satt Zayn, som hade lagt sin arm runt henne. På andra sidan Zayn satt Niall och Amanda. Jag log mot de och jag blev glad när jag visste att mina två absoluta bästa vänner var glada. Och även Niall och Zayn såg glada ut. Dessvärre satt mest Liam och Louis och smsade. Men just nu var jag glad för de andras skull.
___________________________________________________________________________________
Världens Kortaste Del! Förlåt, men alltså, vi har annat att göra! Men, tack för era söta kommentarer!
Pusssssssssssssss
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra meeer!!! :D

2011-10-29 @ 23:19:57
Postat av: Anonym

MEER! Har suttit och läst eran novell i timmar (klockan är 02:30 nu). KEEP WRITING!

2011-10-30 @ 02:48:34
Postat av: emma

asbra !!! :)

2011-10-30 @ 08:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback