The way to my life - del 90

-Fick du någon bild med Harry? Frågade jag och hon nickade ivrigt. 
-Ja! Han kom typ bakom mig och jag bara vände mig om och då var hans huvud bara en bit ifrån mig och jag frågade om jag kunde få ta en bild och en tjej tog en bild på oss! Sa hon ivrigt och hon lät lika glad som hon såg ut. 
-Fick du hans autograf? Hon nickade och jag log. 
-Vi måste träffa dom fler gånger! Utbrast jag och Moa nickade. 
-Såklart!

_____________________________________________________________________________________
När Niall och Harry kom in i lägenheten så hade båda två ett stort leende på läpparna. Det såg ut som de hade något lurt på gång.
-Varför är dessa fina killarna så glada då? Frågade jag och de båda skrattade till för några sekunder.
-Ja, jag har just gjort ett fan så sjukt lyckligt. Om fansen är glada så är jag också glad, svarade Niall och log samtidigt som han gick fram och kysste Amanda som sken upp som en sol.
-Och nu har jag gjort två tjejer glada! Det känns bra, fortsatte Niall stolt.
-Men Harry, varför ser du så glad ut då? Frågade jag nyfiket.
-För att jag hoppas på att göra dig riktigt glad nu, svarade han och gick fram till mig och gav mig en passionerad kyss inför alla och självklart så började jag rodna.
-Du gör mig alltid lycklig älskling, bara av att få ha dig i närheten och bara av att kolla på dig och veta att den fina killen är bara min gör mig så sjukt lycklig. Jag älskar dig, viskade jag i hans öra.
-Men jag vill gör dig ännu lyckligare, vänta här, sa han och blinkade med sitt högra öga.

Han kom tillbaka efter några sekunder med ett stort paket i sina händer och han såg helt överlycklig ut.
-Men älskade Harry, jag fyller inte år idag, sa jag och han skrattade.
-Det gör väl inget? Jag får väl ge dig presenter lite när jag vill eller? Och jag tror du kommer att gilla det gumman, sa han och pussade mig på näsan.
-Nähe, kan man inte få några riktiga pussar längre? Sa jag och låtsades vara sur och jag såg hur Harry nästan fick lite skuldkänslor.
-Förlåt, svarade han och kysste mig ömt.
-Du ska veta att jag älskar över allt annat. Men öppna nu, fortsatte Harry och log stort. Jag älskade hans leende, hans smilegropar, jag älskade hela han. Jag öppnade paketet och såg var det var.  Harry var den underbaraste killen man kunde önska sig. I paketet låg det en One Piece, en exakt likadan som jag provade innan idag och blivit helt förälskad i. Den var rosa och längs hela stod det ONE PIECE. Jag log stort.
-Tack, tack, tack! Jag älskar dig Harry du är helt underbar! Hur visste du att jag ville ha exakt denna?
-Det finns något som heter Twitter om du inte redan visste det, men jag hoppas att du kommer älska mig för alltid eftersom jag köpte den till dig, svarade Harry och log stort, ännu större än vad han hade lett innan.
-Klart jag kommer att älska dig för alltid, du hade inte ens behövt köpa den till mig för jag hade ändå älskat dig för alltid.
-Men om du hade fått den av någon annan så hade du älskat den också, och jag vill gärna ha dig för mig själv, för jag älskar dig så sjukt mycket, sa Harry och gjorde en ledsen min.
-Du har faktiskt en poäng där. Men jag kommer alltid att älska dig oavsett vad, svarade jag och kysste honom passionerat.

-Är ni klara med allt ert gullande nu? Frågade Louis samtidigt som han såg lite uttråkad ut.
-Haha oj, jag glömde att ni var här, svarade jag och alla började skratta.
-Men vad ska vi gör nu då? Jag tyckte faktiskt det var ganska underhållande att titta på Harry och Sophie, sa Evelina och alla började skratta igen.
-Kan vi inte kolla på film som vi alltid brukar göra? Frågade Liam.
-Men börjar inte det bli lite tråkigt? Svarade Zayn och skrattade lite.
-Skitsamma, vi kollar ändå. Jag ska bara gå och byta om till min älskade One Piece, sa jag och gick iväg. 
-Så jag är inte din älskade längre? Har du mer känslor för en One Piece än mig? ropade Harry och jag skrattade eftersom han alltid skulle vara lite knasig.

Jag tog ett par mjukisshorts och ett linne som låg i garderoben och tog på mig det så det skulle bli ännu mysigare med min One Piece. När jag var färdig gick jag in till vardagsrummet där alla satt.
-Klart du är älskling, sa jag till Harry så fort jag kom ner och pussade honom på munnen.
Vi startade någon film som ingen egentligen var särskilt intresserad av, alla hade helt mycket spring i benen och ingen kunde sitta stilla i sova. Plötslig hör jag hur Niall säger,
-Förhelvete Liam, vad håller du på med? Sedan slår han Liam med en kudde, sedan var kuddkriget igång.
-Men aj! Skrek jag eftersom jag fick en kudde i huvudet så jag ramlade och slog huvudet i golvet. Alla rusade fram till mig och jag såg att Louis såg orolig ut eftersom det var han som hade slagit mig med kudden.
-Det är lugnt Louis, jag är inte arg på dig men det gör lite ont, sa jag lugnt och kollade på Louis. Harry satte sig såklart ner sidan om mig och pussade mig där jag hade slagit i huvudet.
-Harry tack för att du finns här för mig, men jag mår bra så du kan sluta pussa mig på huvudet, sa jag och han började skratta.

Efter ett tag gick vi mot hotellet igen eftersom vi inte kunde sova i lägenheten för ingen utav killarna hade några grejer med sig. Det var mörkt när vi gick på gångbanan, pratade, skrattade och hade allmänt roligt. Plötsligt hörde jag någon killröst som sa,
-Sophie? 
Och den rösten tillhörde inte någon utav killarna.
_____________________________________________________________________________________
Del 90! Vem tror ni det är som säger Sophie? 
Och, alla skånska fans, GILLA VÅR BRING 1D TO MALMO sida på fb! :)
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

skit bra :DDD

2011-11-01 @ 00:08:17
Postat av: Anonym

MER MER MER :D

2011-11-01 @ 00:13:11
URL: http://onedirection.bloggplatsen.se
Postat av: amandaaluong :)

MEEEER ! :D

2011-11-01 @ 00:58:18
URL: http://aamandastankar.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEER :D:D:D:D:D:D:D:D

2011-11-01 @ 02:02:07
Postat av: emma

asbra!!!!! :)

2011-11-01 @ 09:01:41
Postat av: Johanna

Otroligt bra!! :) MEEEERRR! =)

2011-11-01 @ 09:51:47
Postat av: Anonym

Måste bara få påpeka, detta är det 90:e avsnittet. Inser ni hur mkt tid ni har lagt ner på denna novell? Jag tycker att det är helt grymt att ni orkar fortsätta skriva, Skitduktiga är vad ni är! :D

2011-11-01 @ 10:48:11
Postat av: L I N N

Åh denna var jättebra!!

2011-11-01 @ 11:02:42
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Paulina

AAAA!!! vad bra!! när kommer nästa kapitel!? haha !! längtar! :D

2011-11-01 @ 13:32:41
Postat av: Linnéa

Jätte bra :)

2011-11-01 @ 16:45:37
URL: http://onedirectionswenovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeer! :D <3

2011-11-01 @ 18:11:47
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeer!



skit bra!!

2011-11-01 @ 18:45:55
Postat av: Anonym

MEEEEER! Jake kanske ahah? XD

2011-11-01 @ 19:05:16
Postat av: Elin

Ni är verkligen så hiimla duktiga! Mer mer mer! ;) jag längtar!! :D

2011-11-01 @ 20:07:03
URL: http://elinlindgrens.blogg.se/
Postat av: fredrica

bra :D

2011-11-01 @ 20:17:08
Postat av: Anonym

Meeeeeeer!! Älskar novellen, ni är sjukt duktiga!! :D Längtar massor till nästa del!!!:D

2011-11-02 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback