The way to my life - del 57

Harrys perspektiv

Vi satte oss ner igen och började prata. Efter ett tag kom kyparen in med två Banana Split, som jag visste var Sophies favorit.
-Åhh! Utbrast hon och högg in direkt. Jag flinade åt henne och började själv äta.

_____________________________________________________________________________________

Sophies perspektiv

Middagen hade varit underbar, Harry är den bästa pojkvännen i världen och jag var så glad.
Inget eller ingen kan förstöra den här kvällen och inget kunde få mig att sluta le.

Efter middagen kom limousinen tillbaka och vi åkte sakta hemåt igen.
Vi började småprata lite.
-Sophie älskling, var kvällen lyckad? frågade Harry med ett stort leende på läpparna.
-Kvällen var underbar Harry! Du är underbar. Allt var perfekt! Tack älskade du, sa jag och gav honom en puss på kinden.
-Det gör mig glad, gumman! jJag älskar dig så otroligt mycket, jag vill alltid att det ska vara du och jag.
Jag ville också att det ska vara Harry och jag, för alltid. Men jag är tvungen att åka tillbaka till Sverige i slutet av sommaren. Hur kommer det bli då?
Jag släppte dom tankarna och tänkte istället på hur underbart jag har det nu.
-Åh jag älskar dig Harry! Jag vill också att det ska vara oss för alltid.
Han gav mig ett stort leende , det där underbara, så det pirrar till i magen.
-Jag älskar när du ler så där, sa jag till han och då log han ännu mer.

Harrys Perspektiv

Bilen rullade in på Sophies gata och hon tog sin svarta väska.
-Stanna i bilen Sophie! skrek jag till innan jag steg ut ur bilen.
Jag sprang runt bilen och öppnade dörren åt henne.
-Vilken gentleman man har till pojkvän! sa Sophie och skrattade till.
-Såklart, vad gör man inte för sin fina dam, sa jag och flinade.
Jag tog hennes hand och gick med henne till dörren.

Sophies perspektiv

Harry drog mig intill sig och höll om mig.
Vi stod där ett tag och bara höll om varandra, jag andades in hans goda doft.
Jag tittade upp mot honom och vi möttes i en kyss, en sån där perfekt.
Våra läppar måste vara gjorda för varandra, tänkte jag och log.
-Jag älskar dig Sophie, viskade Harry i mitt öra.
-Jag älskar dig Harry! Och tack för allting, allt har varit underbart, sa jag tillbaka.

Han log mot mig och släppte sakta min hand, gick tillbaka till limousinen och satte sig i bilen och den körde iväg. Jag tryckte ner handtaget på dörren och det var låst.
Skumt, tänkte jag.

Jag tog upp nyckeln ur väskan och låste upp, det var bäck svart inne i huset.
Jag drog av mig skorna och gick in till köket för att dricka vatten och jag kollade på klockan och såg att det var långt över midnatt! Inte konstigt att det inte var någon vaken.
Jag skrattade tyst för mig själv.

Jag låste dörren och drog mig upp till mitt rum, tvättade bort sminket och satte på mig pyjamas.
Jag loggade snabbt in på twitter och skrev : I have the best boyfriend in the world, I love you so much @Harry_Styles och sedan loggade jag ut igen. 
Jag stängde av datorn och gick och la mig i sängen och tänkte på hur underbar Harry var och hur lycklig jag var med honom.


Harrys Perspektiv

Limousinen stannade nu utanför mitt hus, jag tackade och sa hejdå till chauffören som nickade åt mig.
Jag log fortfarande, Sophie var så underbar.
Hennes fina leende, fina ögon, så perfekta läppar, finaste tjejen och just jag hade turen att få henne. Det fanns inga ord som kunde beskriva hur kär jag var i henne!

Mamma var vaken när jag kom in och jag möttes av ett leende.
-Hej gubben! Haft det trevligt? frågade hon nyfiket.
-Såklart jag har! svarade jag och log.
Hon log tillbaka och kramade om mig.
-Du är så fin min son, sa hon och gav mig en puss på kinden och sa godnatt.

_____________________________________________________________________________________
Denna delen är skriver av Nellie, ni borde välkomna henne, och Angelica har gjort några små ändringar.
Hoppas ni gillar... och släng nu in en kommentar för att peppa Nellie lite, lite respons kan hon väl få?
/Angelica, Johanna & Nellie.


Kommentarer
Postat av: emma

det var bra !

2011-09-15 @ 18:25:58
URL: http://popoflove.blogg.se/
Postat av: L I N N

jättebra! :D

2011-09-15 @ 18:50:45
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Alice

Asså ååh, det är så bra! Hoppas ni kan skriva nästan varje dag - förstår om det kanske är tidskrävande men det är verkligen BRA!

2011-09-15 @ 19:04:09
Postat av: Anonym

jäääätte bra :DD

2011-09-15 @ 22:10:24
Postat av: Anonym

den e bra men lite för ''good to be true'' i handlingen i novellen

2011-09-16 @ 16:16:48
Postat av: jessicaa

åååh så jävla bra! :DD <3

2011-09-16 @ 16:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback