The way to my life - del 59

-Harry! Sophie! Hördes det ovanför. Vi glömde helt bort att vi inte var ensamma i huset. Jag kände hur det hettade om kinderna.
-Gumman, vi får avsluta det här senare sa han och jag kände hur hettan spred sig i ansiktet.
Jag log mot honom och han kysste mig.
_____________________________________________________________________________________

I gästrummet låg Liam i en säng, Zayn i en säng , Niall på en madrass och Louis hade ramlat ner på golvet.
Alla sov fridfullt och vi stängde till dörren.
Jag låg i Harrys säng och halv sov medan han var inne i badrummet.

Jag kände en varm kyss på kinden och vaknade till.
-Förlåt gumman, tog jag så lång tid på mig? Frågade han.
-Nej, förlåt mig jag är bara väldigt trött, så kom och lägg dig bredvid mig nu! Sa jag och gäspade till.
Han skrattade till och la sig bredvid mig.
-Jag tror jag kan få dig piggare, sa han med ett flin på läpparna och våra händer nuddade varandra.

Han vände sig mot mig och kysste mig samtidigt som han smekte min mage sakta.
-Harry? Killarna är ju i rummet bredvid , sa jag med en orolig blick.
-Skit i dom! Sa han och kysste mig mer. Jag gjorde som Harry sa, dom sov trots allt.

Nu låg våra kläder utslängda i hans rum och jag låg ovanpå honom.
Harry och jag var verkligen ett riktigt par, ett vuxet par och jag ångrade ingenting med honom.

-Du är så fin Sophie, det är du verkligen, viskade Harry.
Jag gav han en passionerad kyss som svar och han besvarade den. Varenda gång han kysste mig fick jag fjärilar i magen, att veta att jag var hans och han var min gjorde mig så lycklig.

Harrys Perspektiv

Jag vaknade av regnet som smackade mot fönstret. Klockan var nio och det var tyst i hela huset. Jag antog att killarna sov och jag kollade mot Sophie som la i min säng och sov. Man kunde tydligt se hennes andetag och jag log mot henne, även om hon inte kunde se det. Hon var alltid så fin.

Jag gick upp ur sängen och gick direkt in i badrummet för att ta en dusch. Sedan valde jag kläder för dagen, det blev ett par beigea chinos och en lila Fred Perry pikè. Lätt och snyggt.
När jag var färdig gick jag ner för att fixa frukost och efter bara 10 minuter hörde jag någon som kom in i köket. Jag tittade upp och såg Niall och Louis.

-Gullig du är gubben som gör frukost! Sa Louis med ett glatt leende.
-Vad gör jag inte för mina boys? sa jag och skrattade. Louis klappade mig lätt på ryggen och tog ett glas vatten medan Niall satte sig ner.
-Du Harry, hade du och Sophie trevligt igår kväll? Frågade Louis med ett flin.
-Du skulle bara veta, sa jag och blinkade med ena ögat.
-Det lät som ni hade a good time i alla fall! sa Niall och vi alla brast ut i skratt. Liam och Zayn kom bara en stund efter, vi skrattade fortfarande och när Niall, mellan hans skratt berättade för Zayn oxh Liam skrattade dom också.

-Ska vi börja äta? Frågade Niall och vi andra nickade.
-Ja, hon kommer väl snart, sa jag och hällde upp lite juice i ett glas.

Bara några minuter senare kom Sophie ner. Hon såg ganska trött ut, men jag såg att hon hade borstat igenom sitt hår.
-Godmorgon, sa jag och hon log mot mig, samtidigt som de andra killarna flinade lite åt henne.
-Vad? Sa hon lite irriterat och satte sig bredvid mig.
-Hade ni kul igår? Sa Liam och jag såg hur Sophie blev alldeles röd om kinderna.

Sophies Perspektiv

Just nu, precis i denna stunden ville jag bara sjunka igenom marken och aldrig mer visa mig inför någon. Jag kände hur hettan spred sig i hela ansiktet och den röda färgen tog över största delen av mitt ansikte. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag kunde inte bortförklara mig. De hade hört. Till min glädje började Louis prata.

-Sophie sötnos! Det är inget att skämmas över, sa han och de andra killarna skrattade till. Jag hängde på skrattet och plötsligt kändes allt mycket bättre. Även om det fortfarande var lite pinsamt. Harry la sin arm om mig och gav mig en kram och pussade mig på kinden.
-Visste hade vi trevligt? Sa han och blinkade och de andra brast ut i skratt ännu en gång.
-Mm, mumlade jag tyst. Det hördes knappt, vilket var tur. För, det hade varit bra. Allt med Harry var bra.
-Ska du inte äta? Frågade Harry mig och jag nickade lätt.


-Hejdå killar, vi ses! Sa jag och gav de alla varsin kram. Harry gav mig en lätt kyss och sedan gick jag ut. Killarna skulle till studion och jag kände mig ganska trött så istället för att följa med och sitta där, antagligen mer som ett störningsmoment än stöd, bestämde jag mig för att gå hem och vila lite. Jag ryckte i handtaget men det var låst. Jag tog upp mina nycklar ur min väska och låste upp.
-Hej, ropade jag när jag gick innanför dörren, som jag stängde och låste. Ingen svarade och det var släkt i hela huset, fast det var ändå ljust eftersom klockan var mitt på dagen.
Jag hittade en lapp på bordet som jag snabbt läste.
”Hej gumman, vi är inte hemma... vet inte när vi kommer hem. Du kan fixa något att äta när du vill, puss!”
Vadå inte hemma? Det förstod jag väl? Vart var dom? tänkte jag. Jag tog ett glas vatten och satte mig framför TV och tog min laptop i knäet. Plötsligt ringde min mobil och utan att kolla på skärmen svarade jag.
-Hej!
-Hej, jag är utanför ditt hus, öppna dörren. Nu, sa en röst med bestämd ton och jag kände hur jag började svettas och hur rädd jag blev. Jag la ner mobilen i soffan och jag satt och skakade. Jag kände inte igen rösten. Vem var det?

_____________________________________________________________________________________
Vem tror ni att det är? Har han varit med här innan? Är det någon okänd? Gissa!
Lite bättre med uppdateringen denna vecka, bra va? Denna del är mest skriven utav Nellie, sedan har jag (Angelica) skrivt lite också.. so tell us, gillar ni denna delen?
/Angelica, Johanna & Nellie

Nellie vill också passa på att säga tack för era kommentarer, hon blev superglad när hon läste de. Fortsätt peppa oss alla, så mycket roligare att skriva när vi vet att ni gillar det!


Kommentarer
Postat av: Mikki

JÄTTEBRA MEEEEEER :D:D

2011-09-17 @ 23:25:13
Postat av: emma

åh, jag vill ha mer !

2011-09-17 @ 23:45:26
Postat av: Anonym

åh fyfan vad spännande!! snälla dröj inte så mycket med nästa kapitel nuuuu!!!! det är inte snällt när man så gärna vill veta vad so händer :*((( ihih bästa iaf :P :P :P

2011-09-18 @ 00:05:36
Postat av: L I N N

MEEEEEEEEEEER!

2011-09-18 @ 00:14:20
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh vill ha nästa del nuuuuuuuu!!! så grym novell, absolut den bästa 1d novellen, helt klart !!!

2011-09-18 @ 01:31:35
Postat av: Alice

Spännande värre! Vill ha mer! Nu! Nu! Nu! Får vi ett till senare idag? :)

2011-09-18 @ 09:58:20
Postat av: Anonym

MERA, DRÖJ INTE SÅ LÅNG TID NU!!! :(

2011-09-18 @ 10:15:36
Postat av: Elelta

Du är så grym nellie, och alla ni ! :) Fortsätt!:)

2011-09-18 @ 11:22:44
URL: http://eleltatella.blogg.se/
Postat av: ellinor

Gryyym!!!!

mer :D

2011-09-18 @ 11:46:23
Postat av: Emmy

Vill först berätta att denna delen var den bästa ni någonsin skrivit. Vill ha mer hehe!! Och sluta aldrig skriva, ni är den bästa 1d novellen som finns. Älskar den här novellen av hela mitt hjärta och kollar in på bloggen flera gånger per dag.

Puss och kram :)

2011-09-18 @ 12:43:08
Postat av: Hanna

Mer tack!!!!!!!!!! :D

2011-09-18 @ 13:07:45
Postat av: emma

Snälla skriv en ny redan idag? älskar't :) sjukt spännande :)

2011-09-18 @ 14:39:19
Postat av: Mathilda

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer. Älskar denna novell, sjuuuukt bra!!!

2011-09-18 @ 14:50:23
URL: http://mathildakalla.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg, shiit, meer :)

2011-09-18 @ 15:45:58
Postat av: Anonym

Åhhh va bra ! vill ha meeer ! grymt spännande nu ju :D<333

2011-09-18 @ 17:58:58
Postat av: Anonym

omg mer nuuu !!! :DDD

2011-09-18 @ 21:20:44
Postat av: EttD

Ska vi länka varandras novellbloggar i menyn? :)

2011-09-19 @ 00:23:03
URL: http://ettd.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej!

Måste bara säga att det ni skriver är otroligt bra och att jag precis hittade hit. Läste alla era första 54 kapitel på två dagar! :)

2011-09-19 @ 08:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback