Enchanted by you - del 45

Harrys perspektiv

-Gråter du Harry? Hörde jag hur Johanna frågade och jag nickade försiktigt, men insåg ganska fort att hon inte såg mig.

-Ja, jag vill till Julia nu, jag saknar henne och vill krama om henne, sa jag och tårarna rann.
-Harry, du kan inte. Du har ett jobb att sköta och vi kommer ju till er på måndag, bara 4 dagar kvar, sa hon och jag insåg att jag kanske inte hade något val även om jag helst av allt ville vara hos Julia nu och säga att allt skulle bli bra.

____________________________________________________________________________________
-Hälsa henne från mig, och be henne ringa när hon kommit hem igen, sa jag lite ledsamt. Även om jag skulle få träffa henne om fyra dagar så kändes det som en evighet.
-Jag lovar! Något mer?
-Att jag.. saknar henne, sa jag och skrattade lite.
-Haha! Men vi ses på måndag, sa Johanna glatt och jag nickade lite för mig själv.
-Japp! Ska bli kul att få träffa er igen, hejdå, sa jag och la på med ett litet leende på läpparna. Jag vände mig om och alla killarna kollade på mig.
-Vad hade hänt? Frågade Zayn oroligt och jag tog ett djupt andetag och berätta allt.
-Men, de kommer ju hit på måndag, sa jag efter jag berättat och killarna log.
-Woho!
-Vi måste hitta på något roligt då, sa Liam och alla instämde.
-Vi får överraska dom! Jag ska allt komma på något bra, sa Louis och log stolt.

Johannas perspektiv

Jag köpte en baguette med köttbullar och rödbetssallad och satte mig ensam på en ledig plats i cafeterian, jag kollade ut genom fönstret som var till höger om mig. Utanför fönstret lös solen skarpt och jag hade hellre velat vara där ute än att sitta inne på sjukhuset. Men jag var ju här för Julias skull nu.
Tankarna på vem som kunde ha skadat Julia flög runt i min hjärna, vem kunde det vara? Varför sa Amanda inte så mycket? Hon verkade bara så konstig för tillfället, som om hon var i sin egen värld. Hon brukade ju aldrig gå runt helt tyst utan att säga något. Tänk om hon dolde något för mig? Men vad skulle hon kunna dölja för mig? Vi brukade ju berätta allt för varandra, men jag märkte på henne att det var något hon höll för sig själv.
Jag suckade tyst för mig själv och tog upp min mobil för att se ifall det hade hänt något intressant på twitter. Eller ja, om killarna hade skrivit något. Jag börjad att kolla Nialls twitter och han hade inte skrivit något, jag kolla in på allas twitter och till sist Louis. Det var endast Louis som hade tweetat. Jag förstod direkt att det var något dåligt eftersom där stod ”how could you do this to me? :’(” …jag började genast undra vad det var så jag letade rundor på twitter och överallt såg jag en bild som jag blev rent ut sagt äcklad av att titta på. Hur kunde hon göra såhär? Varför har hon inte sagt något? Men det som jag undrade mest var varför hade hon gjort så och hur kunde hon göra så mot Louis?
Jag kände mig helt tom i huvudet, jag förstod ingenting. Vad var det jag nyss hade sett? Jag trodde aldrig detta om henne.
____________________________________________________________________________________
Förlåt för en kort del, men så blir det ibland. Vi kommer kanske inte kunna uppdatera förrän på onsdag, men vi gör så gott vi kan, ni vet det! :) 
You should check out onedirectionflashmob.blogg.se. Vi, plus några vänner tänker anordna Sveriges största flashmob, och visst vill DU vara delaktig? Finns även en grupp på facebook (Worlds Biggest 1D Flashmob Sweden) som ni kan gå med i. Vi accpeterar er så fort så möjligt. 
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: L

Sidan på FB finns inte ? :( länka?

2012-04-02 @ 23:23:06
URL: http://lillanovellen.blogg.se/
Postat av: felicia

får ett löjligt leende på läpparna varje gång jag ser att ni har uppdaterat. älskar novellen!

2012-04-02 @ 23:28:51
URL: http://feliciafolvik.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men hallå ni kan inte sluta så och sen skriva att det kanske inte kommer upp något nytt förrän på onsdag! Hur ska ja göra för att Inte typ dö av nyfikenhet?? Haha men älskar bloggen !

2012-04-02 @ 23:31:49
Postat av: YOUR BIGGEST FAN

neeeeeeeeeeeeeeej! Jag kommer inte kunna hålla mig tills på Onsdag, måste veta vad det var för bild hon såg!

2012-04-03 @ 00:43:42
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!:d

2012-04-03 @ 06:43:05
Postat av: felicia

Åh man får inte vara elak mot min Lou :(( vill ha fortsättningen typ nu, just so you know ;)

2012-04-03 @ 07:43:01
URL: http://untidyness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt bra!! Jag älskar novellen men jag kommer inte kunna vänta tills ONSDAG!! :)

2012-04-03 @ 07:49:49
Postat av: Hanna

Grymt bra! snälla en del idag!

2012-04-03 @ 09:29:08
URL: http://hannarobertsson.bloggplatsen.se
Postat av: Mathilda och Juliette

Jätte bra! Du är så duktig på att skriva! Verkligen. Vill inte sluta läsa!

Skulle du kunna länka våran blogg? Den är nystartad och det vore verkligen super snällt! Vi länkar självklart tillbaka! Ta hand om dig! Kram Mathilda och Juliette

2012-04-03 @ 13:56:36
URL: http://theperfectonedirection.blogg.se/
Postat av: marion

grymma ni är, men kan ni inte ladda upp lite bilder också? blir liksom bara text ;)

2012-04-03 @ 14:14:46
Postat av: Nickelina Nyfiken

Var det bilden på marcus och Amanda hon såg? Är så nyfiken ! Kan inte vänta tills på onsdag

2012-04-03 @ 14:55:35
Postat av: elina

underbar!<3

2012-04-03 @ 15:36:47
Postat av: ebba

asbra ! shit, vad har hänt med louis ? :o

det ända jag tänker på är om ni skulle byta designen på bloggen? Den är kanske lite tråkig numera... Skulle kanske behöva fräshas upp lite ? ;)

2012-04-03 @ 16:00:03
Postat av: One Direction Diary

Någon fotade är Marcus kysste henne...

2012-04-03 @ 16:23:59
URL: http://oneddiary.blogg.se/
Postat av: Klara

SNÄLLA KAN NI LÄNKA TILL DENNA NOVELL BLOGG!!!! Hon som skriver bloggen skriver inte som andra novellbloggare, utan hon skriver med sån jävla (ursäkta svordomen) inlevelse! Så snälla länka henne, det är hon värd! Bloggen heter http://epicdirection.blogg.se/



PS. Det är INTE jag som skriver novelllen, jag vill bara att hon ska få lite "cred" för det hon gör!!!

2012-04-03 @ 18:02:54
Postat av: fille

Grymt längtar efter andra delen, hoppas den kommer snart.



Grym novell ni har :D

2012-04-03 @ 19:04:06
Postat av: L

Teaser på "Who's that girl?" ikväll efter 22:00 på lillanovellen !! Glöm inte det!



Denna novell är så himla bra! Älskar den! Jag hade inte läst så många noveller innan denna men fastnade direkt!

2012-04-03 @ 19:29:21
URL: http://lillanovellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt braaa!!!!

läs gärna ----> www.stylesstory.blogg.se :))

2012-04-03 @ 19:34:58
URL: http://stylesstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra :)skulle bli jätte glad om ni kollade på min one direction novell:)

2012-04-03 @ 19:43:47
URL: http://loveonedirectionlove.blogg.se/
Postat av: julia

Jag tror jag vet vad det är för bild.Men gud vad jag längtar efter nästa del!

2012-04-03 @ 21:25:42
Postat av: ida

skit bra! mer :D

2012-04-04 @ 17:34:08
URL: http://idasjolin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Super, duper bra novell!:D

Hittade bloggen i måndags och har läst som en galning! Kan helt enkelt inte sluta! Hoppas det inte är något för hemskt som har hänt!:s

2012-04-04 @ 20:07:38
Postat av: cissi

meeeeeeer! nuuuu! :D<3

2012-04-05 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback