Fråga oss frågor i blogresponse

Vi får ofta in frågor bland kommentarerna, och många av er är anonyma (varken email eller bloggadress) och då kan vi inte svara, eftersom vi inte vill skriva massa inlägg för att svara på kommentarer.

HAR NI EN FRÅGA TILL OSS, STÄLL DEN I VÅR BLOGRESPONSE. Jag har tid hela kvällen att svara på frågor, så bomba mig med frågor, hade varit kul. Så ska jag skriva en ny del, deal?



tycker ni vi borde sätta in en frågebox i menyn? så ni kan trycka där direkt och ställa en fråga.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det vore en smart idé :)

2012-02-24 @ 21:50:31
URL: http://myonedirectionnovel.blogg.se/
Postat av: amanda

Behöver ett nytt kapitel för att överleva!:)

2012-02-25 @ 19:47:26
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: Anonym

Helt seriöst jag älskar er blogg och läser novellerna hela tiden, men inte för att verka elak eller nått sånt så tycker jag att ni borde skriva en till novell bit , nu när ni har hela vällen på er , än att svara på fråger, hela kvällen. Längtar iaf till nästa del :))

2012-02-25 @ 21:55:58
Postat av: kitty

Hâller med amanda! ;)↑

2012-02-25 @ 22:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback