Everything about you - del 50

Sannas perspektiv


-Vi förstår, det känns egentligen helt sjukt för oss att vi får känna dom, sa jag och hon nickade.
-Men, vi lovar att ni kommer få träffa dom en dag, sa Alicia och Ella log stort.
-Tack! Utbrast hon och Jane suckade.
-Även om det verkligen verkar som Ella utnyttjar er, så gör hon inte det, sa hon och vi alla började skratta. Ella tog upp sin mobil och fem sekunder senare höll hon upp en bild framför mig.
-Kolla så snygg han är! Utbrast hon och jag log.
-Jag vet, såååååå himla snygg! Sa jag och hon skrattade åt mig.

_____________________________________________________________________________________
-Jag får se! Sa Alicia och när Ella visade hennes bilden utbrast hon,
-Han är min! Vi skrattade åt henne och sedan bestämde vi oss för att faktiskt sova.

Alicias perspektiv

Jag vaknade först av alla nästa morgon och jag kollade på klockan som faktiskt bara var kvart över elva. Jag kollade om jag fått något nytt sms och till min glädje fanns där ett nytt. ”Hej, är ni vakna? Vill ni äta frukost med oss?” Det hade kommit för tre minuter sedan. ”Jag vill, och förmodligen de andra också! Jag väcker dom direkt, vi kommer så snabbt så möjligt!”
-Sanna, Jane, Ella! Vakna! Utbrast jag samtidigt som jag började rycka i deras täcken. All tre mumlade till och jag flinade åt dom.
-Vi ska äta frukost med killarna, sa jag, ganska tyst och en sekund efter de satt Ella och Jane upp.
-VA!? Utbrast dom högt och jag skrattade.
-Ja, om ni vill?
-Jaaaa! Sa Ella snabbt men Jane såg lite osäker ut.
-Nu? Jag har ju precis vaknat och jag måste hitta kläder och alltså jag ve...
-Jane, lugn. Vi skulle komma så snabbt så möjlig, men ni behöver inte klä upp er, jag lovar er!

När Jane och Ella lugnat sig lite och efter att vi lyckats få upp Sanna fixade vi oss alla lite snabbt innan vi var klara för att gå över till Nialls lägenhet, som inte var så långt ifrån.

-Alicia, jag kommer döööö! Jag kommer bli blyg och inte våga snacka, sa Ella när vi va på väg dit och jag skratta åt henne, vilket Sanna också gjorde.
-Om du bara kan tänka att dom är fem helt normala killar så kommer allt gå bra!
-Och, vi lovade ju dig att du skulle få träffa dom, sa Sanna och Ella nickade.
-Jo, men... okej då, jag får väl försöka överleva! Jag nickade mot henne.
-Inte så smart att dö om du nu vill träffa dom.
-Du har rätt!

Nialls perspektiv

Det knackade på dörren och jag gick dit för att öppna. Jag, Harry och Liam hade fixat frukost medan Zayn och Louis fortfarande satt i soffan och var väldigt osociala.

-Hej! Sa jag glatt när jag såg Alicias fina leende och sedan log jag stort mot Sanna och deras två kompisar. Jag kramade om Alicia hårt och pussade henne lätt på kinden. Jag gav Sanna en kram och sedan log jag mot de andra två tjejerna, innan jag bestämde mig för att ge dom en kram.
-Jag är Niall förresten, sa jag och de log.
-Jane, sa den kortaste och jag nickade.
-Ella, sa den andra och jag nickade igen.
-Välkomna!

Vi satt ganska länge och åt. Till en början verkade Jane och Ella ganska blyga, men efter ett tag verkade de hänga med i samtalet och det kändes skönt att dom höll sig lugna, även om Alicia sagt till oss att dom var stora fans.

När klockan var halv två bestämde sig alla för att gå hem. Först gick Louis, Harry, Liam och Zayn medan tjejerna hjälpte mig att plocka undan.
När vi var klara började tjejerna ta på sig sina jackor och sina skor.
-Hejdå, sa jag och gav de alla varsin kram. Jag kramade om Alicia till sist.
-Jag älskar dig, viskade jag i hennes öra!
När jag släppte taget om henne log hon mot mig och jag gjorde detsamma. Sedan gick dom där ifrån.

Alicias perspektiv

När vi kom hem började Ella hoppa runt lite och jag tyckte det såg lite roligt ut, men jag förstod henne. Hade vi inte haft turen att vinna tävlingen, hade jag aldrig fått träffa One Direction och jag hade aldrig träffat Jane och Ella.

När klockan var tre åkte de hem och jag kände mig väldigt trött. Jag startade min laptop som jag fått och loggade in på twitter. ”Tired todaay, but I had a great night with my girls yesterday” skrev jag och sedan tryckte jag på tweet. Jag gick in på mina mentions och det var många som ville att jag skulle följa dom. Än hade jag inte börjat följa så många fans, men tillräckligt många för att få en rätt så full timeline. Jag kollade runt lite och såg en tweet ”Niall yesterday...” stod det och sedan en länk till en bild. Jag tryckte på länken och när bilden kom upp ville jag egentligen bara gråta. Var detta sant?
_____________________________________________________________________________________

Inte för ni var såååå duktiga på att kommentera, men vi vet att ni gilla när det blir bra uppdatering. Här har ni del 50 och del 51 kommer upp imorgon under förmiddagen hoppas vi, inte säkert, men förhoppningsvis!
Vad tror ni det är för bild på Niall!?
/Angelica & Johanna

Kommentarer
Postat av: D

omg vad braa :D och det skulle vara lite kul nu med drama i novellen ;D

2012-01-03 @ 23:50:53
Postat av: Anonym

Ååååååh, dramaaaa! I like it!

2012-01-04 @ 00:20:43
Postat av: Anonym

MERMERMERMERMERMER!! Kommer inte kunna sova nu när det är så spännande!

2012-01-04 @ 00:21:48
Postat av: Anonym

Kan det inte typ vara en bild på Niall och en tjej som hånglar och sen typ att den bara är photoshopad eller nåt? För de får inte ta slut mellan Alicia och Niall!!!!

2012-01-04 @ 00:24:03
Postat av: Anonym

Såååååå bra! Snälla ge oss ett kapitel imorgon på förmiddagen :) puuuuss

2012-01-04 @ 00:25:11
Postat av: Felicia

Riktigt grymt kapitel precis som vanligt. Ni är verkligen mycket dukitga på att skriva och det känns trovärdigt. Hoppas ni fortsätter lika bra som vanligt. Angående bilden så skulle jag tro att den är på Niall och någon annan tjej, typ kyssandes. Spännande att det händer något oväntat igen :D

2012-01-04 @ 00:25:31
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: emma

omg, så bra !

2012-01-04 @ 00:42:28
URL: http://Popoflove.devote.se
Postat av: L I N N

Åååh så bra!

Älskar dramaaa :D

2012-01-04 @ 01:10:16
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super asa bra! Haha! XD

Jag gillar att de har fått så bra vänner!<3

2012-01-04 @ 01:26:21
Postat av: Anonym

MEEEEER! :D

2012-01-04 @ 01:36:55
Postat av: Emelie

å vad man vill läsa nästa kapitel nu. hoppas att del kommer upp imorgon, förmiddagen spelar inte så stor roll.

2012-01-04 @ 01:47:55
URL: http://emelliie.myshowroom.se
Postat av: Anna

Säg inte att han klantade till det och blev så full att han strilade med någon annan ?!? Omg haha

2012-01-04 @ 08:32:14
Postat av: Paow

Neej vad är detför bild! Jag dör om han kysser en annan tjej, dom passar så bra ihop ju! Haha. Super bra! Som vanligt ;)

2012-01-04 @ 09:35:45
Postat av: Anonym

As bra meeer!!

2012-01-04 @ 09:45:03
Postat av: Nathalie

Nice kapitel!! Kul med lite drama!! :D

2012-01-04 @ 10:14:52
Postat av: Anonym

Aw va bra

2012-01-04 @ 10:26:18
Postat av: Eve

Men nej1 snälla säg att han inte kysser en annan tjej!?! btw, mer! :) <3

2012-01-04 @ 10:32:35
Postat av: E

I want, I want, I want moooree!

2012-01-04 @ 10:32:58
Postat av: Ida

Niall! Vad har du gjort nu ? :C

Bra , som alltid :)

2012-01-04 @ 18:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback