Driver du en novellblogg och är sugen på en ny design?



Driver du en novellblogg om 1D (eller kanske en fansite?) och är sugen på en ny design? Titta hit, och läs noga.

Hur ska jag göra om jag är intresserad?

Enkelt - skicka ett mejl till [email protected] 
Skriv vad du heter, och vad din blogg heter! 
Jag har ju ingen aning om hur många som är intresserade, men blir det många så kommer jag lotta ut desginen till någon. 

Att tänka på;
Jag kommer inte ge ut designen till en blogg som inte uppdaterar ofta. Det är ingen proffs-design, men jag har lagt ner tid på den och vill att den används på en blogg som är aktiv. I menyn kommer det finnas en länk hit, eftersom det är jag (Angelica) som gjort designen. Man får inte lov att ändra saker, ta bort länk till denna bloggen och sedan säga att man själv gjort designen, jag kommer kunna hålla koll. 

Saker som går att ändra i designen:

I headern kommer det stå ditt bloggnamn (därför viktigt att du skriver ditt bloggnamn i mejlet),
Bakgrundsfärgen går att ändra på (skriv i mejlet om du vill ändra den),
Att lägga in blogresponse och bloglovin knappar kan fixas.

Jag kommer kolla mejlen ofta och kommer kontakta den som får designen. Blir det populärt så kanske det kommer mer av sånthär!


Kommentarer
Postat av: America

Eran deisang ser fantastiks ut men jag undrar tänker ni att skriva en ny novell?;)

2012-06-11 @ 08:43:01
Postat av: stefanie

Eran blogg är mee i Julia stars tidningen (som bara handlar om 1D ) !!!!! Congratoulasions!!!!!:))))) xx

2012-06-11 @ 15:49:35
URL: http://1dimagen.devote.se
Postat av: s'

2012-06-11 @ 17:42:59
Postat av: stefanie

jag köpte den! och i en sida, tippsar dom om bloggar som kan göra en till en äkta directioner! Eran var en av dom :) håller med tidningen eran blogg är supeeeer! :D x

2012-06-11 @ 17:43:53
URL: http://1Dimagen.devote.se
Postat av: Novell av Evelina Friman

Kan vi göra ett länkbyte? :) x

2012-06-11 @ 19:00:25
URL: http://ffonedirection.blogg.se/
Postat av: Anna-Lisa

Hej,jag skicka ett melj till er,om ni inte får det kan vi aknske prata mer på facebook,annalisa fager jonsson :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback