Enchanted by you - del 92

Julias perspektiv

Några timmar senare landade vi London, redo för årets roligaste resa. Vi skyndade oss av planet och jag satte på min mobil som varit avstäng under resan.
”Är ni här nu? :)” stod det i ett sms från Harry och jag log för mig själv. ”Japp, gick precis av planet”. Jag tryckte på skicka och kollade sedan upp. Jag fick syn på Niall, Louis, Zayn, Liam, Harry och en... tjej.

________________________________________________________________________________________________________________
Johannas perspektiv

Glädjen jag hade fått när jag såg Niall, Liam, Louis, Harry och Zayn var stor, men jag blev väldigt snabbt fundersam över vem tjejen var som stod med killarna, och jag tyckte hon stod ganska tätt intill Niall och han tittade på henne glatt. Jag hade ingen aning om vem hon var, jag hade aldrig sett henne förut. Vem var hon? Varför var hon här? Det kanske bara var ett fan? Niall vände blicken precis som han letade efter något, plötsligt mötte jag hans blick och han log stort samtidigt som han joggade fram till mig för att möta mig i en härlig kram. När jag hade honom intill mig spreds en värme i hela min kropp. Han drog tillbaka sitt huvud lite och tittade in i mina ögon, hans ögon glittrade av lycka.
-Jag är glad att du är här, jag har saknat dig, sa han innan han böjde sig fram och våra läppar möttes. Det kändes som allt stod stilla när hans läppar mötte mina, det fanns bara vi. Han avslutade kyssen och kramade om mig hårt. Jag drog in hans doft och även om det inte ens hade gått en vecka sedan jag träffade honom sist så hade jag saknat honom otroligt mycket. Jag kunde inte förstå hur det ens var möjligt att sakna någon så mycket, under en så pass kort tid.
Han släppte greppet om mig och drog sig ifrån mig. Han började sakta gå mot tjejen som bara stod och tittade på oss. Jag hade ingen aning om hon var.
-Kommer du? Frågade Niall med ett leende. Jag tittade osäkert på honom och sen på tjejen. Niall började gå mot mig för att ta tag i min hand. Han flätade in sina fingrar med mina och vi gick mot tjejen och där även Louis, Liam, Zayn, Harry stod med Amanda och Julia. Jag tittade mot killarna och gick snabbt fram mot dem och kramade dem i en gruppkram. Det var så härligt att vara tillbaka med alla.
-Johanna, Julia, Amanda, detta är Kayla, sa Niall som höll i min hand och han pekade mot tjejen med långt mörkt hår och mörka ögon. Jag log mot henne och på något sätt kändes det bra att Niall höll min hand samtidigt som han presenterade henne för mig. Men jag undrade fortfarande vem hon var och varför hon var här.
-Och Kayla, detta är Johanna, Julia och Amanda, sa han och Kayla log.
-Hejsan tjejer, jag har hört mycket snack om er. Bra saker, såklart, sa hon och log lite. Amanda och Julia log stort mot henne, men jag log ett litet försiktigt leende.
-Asså vi har en extra väska med oss... med saker ni glömde, sa Louis och alla skrattade.
-Bra att ni tog med dom, sa Amanda och Louis nickade.
-Ni måste gå och checka in era väskor, igen. Planet vi ska åka med går om en timme.
-Men, vart ska vi? Sa jag och kollade mig runt.
-Hit, kom, sa Louis.
-Men, kan vi inte äta något först? Sa Niall och alla stannade upp.
-Matvrak, sa jag och slog till honom på armen.
-Kom nu, du får äta sen, fortsatte jag, men Niall protestera.
-Men måste alla följa med för att checka in tre väskor?
-Om du vill kan du och Kayla gå till cafeterian, vi kommer dit snart, sa Harry och Niall nickade glatt.
-Låter bra. Ska någon av er ha något? Amanda? Johanna? Ni andra?
-Ja, köp en dricka till mig, sa Zayn.
-Ja, mig med, sa Liam.
-Är ni inte hungriga då?
-Lite, sa jag och Niall log, som om han tyckte det var bra.
-Vad vill du ha för något? En macka?
Jag nickade mot honom och han log.
-Amanda, Julia?
-Köp en macka till oss också, sa Amanda och Niall nickade.
-Ska bli.

Kayla och Niall gick mot cafeterian, medan jag, Julia, Amanda, Harry, Liam, Louis och Zayn gick mot incheckningsdiskarna. Jag kollade bakåt minst 5 gånger och det kändes fel att Niall gick iväg med någon annan tjej. De båda skrattade och verkade ha väldigt roligt. Jag suckade. Skärp dig Johanna, det är en kompis till Niall, sa jag till mig själv.
-Hallå? Johanna? Liam skakade på mig och jag skrattade.
-Ja?
-Har du ditt pass?
-Ja, jag har det här någonstans i min väska..., sa jag och började rota.
-Här! Sa jag och höll upp det stolt.
-Bra!

När vi kom till cafeterian satt Niall och Kayla ner vid ett långt bord och på borde låg en macka och varsin dricka till alla.
-Jag köpte till er alla, sa Niall.
-Tack, sa vi alla i kör och sedan satte vi oss ner. Till min glädje hamnade jag bredvid Niall.
-Hej sötnos, sa han och la sin arm runtom mig. Jag log mot mig och han kysste mig snabbt.
-Förlåt att jag gick, men jag var hungrig, sa han till mig och jag flinade åt honom.
-Haha, alltid! Men, det är lugnt, sa jag och sedan mötte jag Kaylas blick.
-Så, är du också från Mullingar? Frågade jag Kayla och hon nickade.
-Ja, och du var från Sverige va?
-Japp, sa jag och hon log.
-Ska du åka med på turnén eller? Frågade jag och hon nickade glatt.
-Ja, det ska jag. Ska bli rolig att få lite tjejer som resesällskap också!
-Ja, verkligen, sa jag tyst.
Jag suckade. Hon var kanske den sista jag ville skulle följa med. Inte för jag kände henne. Men det kändes som allt skulle bli fel. Men, inte döma någon förrän du vet vem dom är. Jag var ibland tvungen att påminna mig själv.
-Så, känner du alla killarna, eller bara Niall?
-Mest Niall, men jag har träffat killarna tidigare, så jag känner dom typ, svarade Kayla och jag nickade.
-De har snackat om er tjejer så himla mycket under vecka, dem gillar er verkligen, sa hon och log mot mig.
Va? Hade killarna umgåtts med henne hela veckan? Jag suckade. Kanske hela denna resan skulle bli dålig. Jag tittade mot Julia och Amanda. De båda såg otroligt glada ut där de satt och snackade med Louis, Liam, Harry och Zayn.
-Niall, vet du var toaletterna finns?
-Ja, där borta, sa han och pekade.
-Ah, okej, tack, sa jag och reste mig. Jag hade ju hoppats på att han skulle visa mig vägen, men nej, han var upptagen med att snacka med Kayla.
_________________________________________________________________________________________________________________
Ojdå... vad gör Kayla där? Och vem är hon, egentligen?
Ni är b ä s t på att kommentera, så här har ni en del till :)
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Tilde

Känslan av att uppdatera efter att ha läst del 91 och se att det har kommit en till del! Ni är bäst!!

2012-06-10 @ 21:58:15
URL: http://theonedirectionstory.webblogg.se/
Postat av: Ebba :) <3

Nästa del tack? :)

Älskar Novellen så sjukt mycke! <3

2012-06-10 @ 22:16:19
URL: http://mineonedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, Gus Vad jag hade hatat Kayla om jag va Johanna, hehe.... ;)

2012-06-10 @ 22:18:37
Postat av: lollo

omg asså fett bra del:):)

längtar tills att få veta vem den där tjejen är!!!!

och ni tjejer ni är så himla bra på att skriva så fortsätt med detta

ÄLSKAR ER OCH BLOGGEN FETT MYCKET<3<3<3<3<3

2012-06-10 @ 22:18:53
Postat av: Emmy

Känskan i kroppen när man ser att det har kommit ennu en ny del! Älskar denna novell, den är så otroligt bra! :** x

2012-06-10 @ 22:21:50
Postat av: Anonym

skitbra, men de kommer väl inte bli ´massa probelm mellan Johanna o Niall? :( fast det måste ju kanske hända något annars kan det lätt bli tråkigt, inte för att den är det, no way!, men kan bli ;)

Kram!<3

2012-06-10 @ 22:24:29
Postat av: Bella

ni är inte bara bra på att skriva, ni är BÄST!! älskar era noveller!! :D

2012-06-10 @ 22:36:19
Postat av: Ebba

Nej hon får inte förstöra för Johanna!

2012-06-10 @ 22:42:06
Postat av: Kimberly

Meeeeer! Sjukt bra kapitel, har en känsla av att jag inte kommer gilla den här Kayla....:)

Xx/kimberly

2012-06-10 @ 22:49:10
URL: http://whenyouleaveitsgoneagain.blogg.se/
Postat av: Nikki

jättebra! :D

2012-06-10 @ 22:53:42
Postat av: Amanda

Jag tror han kommer typ va otrogen med henne osv osv,, ;) men vem vet? meeeeer mer mer! :)

2012-06-10 @ 22:56:31
Postat av: nellie

jag längtar till nästa del

och jag undrar vem den där kayla är

bästa novellen

2012-06-10 @ 22:58:59
Postat av: jossan :)

goosebumps som bara den, shit asså! GRYMT BRA! :D

2012-06-10 @ 23:00:33
URL: http://1directionstoory.devote.se
Postat av: elina :)

Kan ni inte skriva ett till kapitel som en födelsedagspresent till moooooi? ^^

Skitbra!

2012-06-10 @ 23:02:40
Postat av: Nora

mer! ♥

2012-06-10 @ 23:03:07
Postat av: Ida. R

Allt jag har att säga om Kayla är: DUNDUNDUUUUN!

2012-06-10 @ 23:05:31
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Izabella

Idioter som inte presenterar henne.. Men aja bra i alla fall :)

2012-06-10 @ 23:06:39
URL: http://diaryofbella.blogg.se/
Postat av: Olivia <3

skit bra!! vill veta vem den där Kayla är, kanske Nialls gamla flickvän, vem vet? kolla gärna in min novellblogg om killarna... ÄLSKAR eran novell <3 ;D

2012-06-10 @ 23:23:28
URL: http://lovveonedirection.blogg.se/
Postat av: Amanda

www.justinbiebers.devote.se

Heter min novell om jb om någon är intresserad



Grym del :) kram

2012-06-10 @ 23:41:12
URL: http://NOVELLONEDIRECTION.devote.se
Postat av: miranda

ååh kan inte vänta tills nästa kapitel kommer ! :D

2012-06-11 @ 01:05:13
URL: http://ourdirection.devote.se
Postat av: Jessica

Snälla en till idag orkar inte vänta!!!! SKIT BRA ÄLSKAR ERAN BLOGG O NOVELL!!!!

2012-06-11 @ 08:50:59
Postat av: Lovisa - Läs, kommentera och följ

Såå sjukt bra!!!!

2012-06-11 @ 09:27:42
URL: http://onedirectionstoriiies.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh, så sjukt bra :)

Vill verkligen ha nästa del!

2012-06-11 @ 12:49:46
URL: http://www.systerns.blogspot.se
Postat av: Frida

ASSÅ OKEJ OMG JAG VILL VETA NU VEM KAYLA ÄR OCH HUR DE KÄNNER HENNE, SERIÖST NUUUUUU :D

2012-06-11 @ 14:50:52
Postat av: Abby

Bra, ny nu!

2012-06-11 @ 17:09:44
Postat av: Isabella

kayla är nialls bästaväns flickvän, right? ;)

2012-06-11 @ 18:41:41
URL: http://stolemyhearttonight.blogg.se/
Postat av: Sofia

ASBRA!!! :)

2012-06-11 @ 18:59:12
URL: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se
Postat av: Onenovdirection

Bra! Hoppas den där kayla inte förstör något nu! Och att hon blir tillsammans med Zayn eller nåt!! :))

2012-06-11 @ 19:07:42
URL: http://onenovdirection.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

Ojojoj det låter som trubbel ... Men det kommer bli skit bra ! ÄLSKAR drama :) <3333

Nästa kapitell nu ! :) <33

2012-06-11 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback