The way to my life - del 69

Sophies Perspektiv

-I'm ready.
-Det gick snabbt! Sa Louis och jag log.
-That's my girl, sa Harry och blinkade. Han drog mig intill honom och vi möttes i en kyss.
____________________________________________________________________________
Vi satt i bilen påväg till Brighton nu, med takluckan öppen, och dunkande musik ifrån bil stereon. Just nu var det Higher med The Saturdays som spelades.

-Härligt väder idag killar! Sa jag. 
-Perfekt väder för stranden, sa Zayn till mig och log.

Louis stannade bilen på en avskild parkering, och vi tog våra grejer och steg ut ur bilen. 
-Håll för ögonen nu Sophie! Vi ska leda dig till en hemlig strand, sa Harry och blinkade med ena ögat.
-Va? Vart då? Sa jag. 
-Håll för ögonen bara! Det ska bli en överraskning! Sa Harry såg riktigt hemlig ut.
-Okej, okej, sa jag bara och la händerna över ögonen.
-Lova att blunda! Inget tjuvtittande, sa Harry.
-Jag lovar älskling, svarade jag. 
Harry tog tag i mina axlar och vi började gå.

Jag hörde hur killarna skrattade och pratade, jag sa inget, jag var alldeles för koncentrerad på att sätta mina fötter rätt så jag inte skulle ramla. 
-Framme snart? Fick jag fram när värken i fötterna började komma.
-Snart! Hörde jag Harry säga.
Jag kände hur marken blev mjuk, och hur varm sand täckte mina fötter.
Harry tog tag i mina händer och drog ner dom.
Jag öppnade ögonen och möttes av den vackraste synen. 
Det var en avskild strand, folk tomt, sanden var mjuk som sammet, solen stod högt upp på himlen, vattnet var i den finaste blåaste färgen jag sätt och fåglar flög på den fina himlen.

-Harry! Hur har du hittat den här stranden? Frågade jag och sprack upp i glädje. 
-Mamma brukade alltid ta med mig hit på somrarna, svarade han och drog in mig i sin famn.
-Det är så vackert här, så det passade ju att ta med dig hit, sa han och vi möttes i en kyss.
-Aww älskling, så himla fint! Älskar dig! Sa jag och kramade om honom hårt.
-Jag älskar dig med Sophie, sa han och log. 
-Nu är det dags och bada! Sa Louis och sprang ner mot vattnet. 
Harry, Zayn och Niall följde efter.

-Jaha, då var det bara du och jag kvar då! Sa Liam och skrattade. 
-Ska vi sola lite innan vi badar? Frågade jag honom lite osäkert.
-Ja visst! Sa han och sprack upp i ett leende.
Liam var så söt när han log sådär, han var verkligen en fin kille. Som en vän såklart. Men, jag kunde inte ljuga. Det kittlades lite i magen när han log sådär mot mig.
Jag skakade på huvudet och hjälpte Liam med handdukarna. Vi la ut allas handdukar bredvid varandra.
Vi la oss ner och njöt av solen, av killarna nere i vattnet som badade och skrattade och av fåglarna som kvittrade.

Helt plötsligt kände jag kallt vatten över mig, Harry hade dragit ut allt vatten från sitt hår på mig. 
-HARRY! Skrek jag och ställde mig upp fort.
Alla skrattade.
-Nej, jag skojade babe, vill du ha en kram? Sa han med ett busigt leende.
-Du skulle bara våga! Vattnet rann på hans kropp.
Jag såg hur det där leendet blev ännu mer busigt och han drog ut sina armar och försökte ta tag i mig. Jag började springa, mot vattnet.

-Harry! Sluta! Sa jag och skrattade när han kom ikapp mig. Det var alldeles för jobbigt att springa i sand. Han fick tag på mig och vi ramlade ner på sanden, han först och jag hamnade över honom.

-Oj oj oj, Sophie! Visste inte att du ville ha mig här och nu! Sa han och skrattade.
Jag skrattade och kysste honom. Jag böjde mig ner och viskade i hans öra,
-Jag vill alltid ha dig Harry.

Harry blev helt tyst och rodnade, för första gången sa Harry inget och rodnade. Wow! Tänkte jag.
Han bet sig i läppen och kysste mig. Jag besvarade hans kyss. Kyssen var ren passion.
Jag log med ett snett leende och ställde mig upp, tog ut min hand och sträckte mig mot honom. 
Han tog tag i min hand och ställde sig upp. Han sa fortfarande inget.
-Harry, något fel? Sa jag och log fortfarande.

-Oj, nej! Inget är fel. Tappade bara hakan där för en sekund, sa han.
Jag skrattade bara åt hans reaktion.
-AH! Du ska bara veta hur sexig du är just nu Sophie! Sa han och kysste mig en gång till.
Jag besvarade hans kyss och skrattade ännu mer.
-Du är alltid sexig, sa jag när jag såg hur vattendroppar rann ner för hans mage.
Han tog min hand och vi gick upp till de andra killarna, som la ner och solade. Vi la oss också ner på handdukarna och solade lite mer.

-Vad ska vi hitta på senare då? Frågade Niall.
-Vet inte, vad vill ni? Frågade Harry.
-Jag vill äta i alla fall! Sa Niall och alla skrattade.
-Ska vi hämta någon mat på vägen hem? Frågade jag.
-Låter som en bra ide! Svarade Niall.

Klockan var fyra, och vi skulle börja dra oss hem. Harry och Louis stod och bytte om bakom bildörren medan Zayn och Niall satt i bilen och halvsov. Jag förstod verkligen inte hur killarna kunde somna överallt.

Liam stod med en handduk runt midjan och skulle byta till byxor. Han hade en väldigt vältränad kropp, jag drog mina ögon över hans magrutor och muskulösa kropp.
Harry kom bakom mig, pussade mig på kinden och sa,
-Visst har han en het kropp? Sa han och jag kände hur hans mungipor drogs upp.
Jag rodnade. Fan också att han märkte.
-Inte hetare än dig älskling, sa jag, vände mig om och kysste han lätt på läpparna.
Han log och jag sa,
-Nu är det dags för mig och byta om!
Han nickade mot mig.

Jag tog mina kläder, gick iväg en bit och drog av mig underdelen, tog på mig ett par svarta spets trosor jag hade packat ner, drog på mig mina jeans shorts.

Liams Perspektiv

Alla andra killarna var i bilen och väntade på Sophie, hon hade vart borta en stund nu, och klockan började närma sig fem. Hmm.. jag går och letar efter henne, tänkte jag. Jag följde en stig och närmade mig en höjd, jag gick och såg Sophies baksida. Hennes hår som hade lagt sig ned för hennes rygg.


Hon skulle precis ta av sig sin bikini överdel, och jag drog mig snabbt ner på marken. Jag ville inte att hon skulle se mig. Jag drog upp huvudet, och såg hur hon nu stod utan överdel, jag borde inte titta. Men jag kunde inte slita mig. Sophie var verkligen snygg. Jag drog snabbt ner huvudet när hon vände sig till sin väska för att sätta på sig en tröja.

När hon hade tagit på sig sin tröja, reste jag mig upp och gick mot henne. Hon log när hon såg mig komma. Hon hade inte märkt att jag var här. Jag pustade tyst ut.


Sophies Perspektiv

-Liam! Hej! Förlåt att jag tog lite tid på mig, sa jag och log.
-Det är lungt, klockan börjar bli middags tid, och du vet hur Niall blir om han inte får mat, sa han och vi skrattade.
-Ska vi gå till bilen? Sa jag,
Han nickade och vi började dra oss mot bilen.

Vi hörde hur Louis tutade med bilen och vi började halv springa mot den.
-Vi kommer! Ta det lugnt Louis! Sa Liam lite irriterat.
Vi satte oss i bilen och jag såg hur Harry tittade lite snett på mig.
-Harry, va är det? Frågade jag.
-Eh inget, svarade han snabbt. 
-Louis kör nu! Vi är hungriga!
Louis nickade och började köra.

Jag märkte ju att Harry var irriterad. Liam tittade på mig med orolig blick, han förstod också att det var något. Jag skakade på huvudet mot honom och han log mot mig, med sitt söta leende.
_____________________________________________________________________________________

Det verkar som det finns intresse för att vara med i novellen, så det kommer upp ett inlägg snart om hur ni gör för att få chansen att vara med. Stay tuned!
Och, det blev en lite längre del idag, tack till Nellie!!
/Angelica, Johanna & Nellie

Kommentarer
Postat av: emma

bra !!

2011-10-05 @ 22:05:51
URL: http://popoflove.blogg.se/
Postat av: OHNIVETVEMDETÄR

VILL HA NÄSTA KAPITEL!! :D:D

2011-10-05 @ 22:11:32
URL: http://www.mikanilsson.devote.se
Postat av: Anonym

As bra meer!!! :D

2011-10-05 @ 22:12:19
Postat av: L I N N

AS bra :D

2011-10-06 @ 08:48:58
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeer!!!! :)

2011-10-06 @ 17:08:33
Postat av: Anonym

Så sjukt bra novell så det finns inte! ;) mer! Xx

2011-10-06 @ 20:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback