2012-07-27 @ 22:59:08
Novell/ kategori: Övrigt

Dålig uppdatering

Vi ber om ursäkt för den dålig uppdatering, men vi har faktiskt ett liv utanför bloggen också där vi helst vill spendera fina sommardagar utomhus.
På söndag åker Angelica iväg en vecka och jag ska försöka göra så gott som möjligt för att hålla uppdateringen bra. Men nästa del kommer imorgon, lördag och vi hoppas ni förstår att vi har ett liv utanför bloggen också, att vi är precis som er, vanliga tjejer som vill kunna vara ute och umgås med kompisar. För vi har inte några superkrafter som gör att vi kan skriva hela tiden, eller bara slänga upp en del på några minuter.

Men del 38 kommer som sagt imorgon, alltså på lördag och vi hoppas ni förstår oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är lugnt! :) Antar att dem flesta läsarna också njuter av vädret och sina liv ;)

2012-07-28 @ 00:44:44
Postat av: louise

Hej! jag förstår er precis. Jag har själv en novell blogg (dock inte alls lika många besökare men shit the same) och det tar ett tag att få ihop ett bra kapitel och man vill inte spendera hela sommaren framför datorn. DET SPELAR INGEN ROLL NÄR KAPITLET KOMMER, BARA DET KOMMER :D xx

2012-07-28 @ 01:23:24
URL: http://1dnovell1d.devote.se
Postat av: Ella

Om det kommer dåligt med kommentarer från mig det 2 närmsta veckorna, så vet ni att jag kommer vara i Österlen och där jag kommer vara finns det inte mycket WiFi :/ Hoppas Angelica får det trevligt i Rhodos och du, Johanna får en fortsatt trevlig sommar :) xx

2012-07-28 @ 01:45:51
Postat av: saga <3

såklart att jag förstår! är bara så glad att ni gör detta och tar er tid att skriva åt oss. ni är verkeligen grymma. skriv en bok.

2012-07-28 @ 02:32:10

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0