2012-08-03 @ 22:59:47
Novell/ kategori: Övrigt

Dålig uppdatering

HejHej, snälla hata inte mig nu för detta jag kommer säga nu. Tyvärr så kommer det nog inte någon del idag, då jag inte har varit hemma på nästan hela dagen och nu ikväll har vi haft lite gäster, så jag har inte haft någon möjlighet till att skriva. Igår hade jag tyvärr heller ingen möjlighet till att skriva.
Men nästa del kommer att komma upp imorgonkväll, alltså lördagkväll.
Hoppas ni inte hatar mig! :)
/Johanna

UPDATE! förlåt, förlåt så himla mycket. Det är snart midnatt och jag är långt ifrån färdig med del 42. Har varit iväg hela dagen, och jag förstår om jag kanske gör er besvikna, men jag kommer inte att hinna färdigt med en del innan jag ska lägga mig. Men jag LOVAR att ni får en del imorgon, och jag ska försöka skriva en lång del eftersom ni har fått vänta så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Såklart vi inte hatar dig! Kom igen du har ju ett liv lixom :) och vi ska faktiskt vara tacksamma över att ni brukar uppdatera så pass ofta som ni gör! :D Älskar denna blogg btw :D <3

2012-08-04 @ 11:41:44
Postat av: Ida

Det är luuuuungt, det är ju sommarlov :))

2012-08-04 @ 15:47:11

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0