2012-07-22 @ 23:07:54
Novell/ kategori: Övrigt

Läs igenom

Hejsan. Nu blir det ett litet sånthär onödigt inlägg, men samtidigt känns det som det behövs.

Okej, så i novellen åkte Melissa till London, sådär lite random och JA vi vet att det vr oväntat osv. Men ni ska få en liten förklaring.
Från början var det inte tänk att det skulle bli såhär, men vi kände att det vi tänkt hade gjort novell riktigt långtråkig och vi kände att vi ville "gå utanför ramarna" och göra det lite mer crazy, om ni förstår oss? Ett förhållande kan inte funka så super duper perfekt alltid och saker måste liksom hända. Tror ingen vill läsa typ "Idag gick vi på bio, sen kysste vi varandra. Nästa dag var vi ute ch cyklade och hade en mysig picknik i skogen och kysste varandre." 
Förstår ni? Det blir tråkigt och ingenting händer. Vi själva tycker det är skitsvårt att göra så att Liam typ blir sviken, då det är det sista man vill att han ska bli, men vi kände att vi behövde vända allt lite upp och ner. Vi vill inte skriva som alla andra, att man åker till London, träffar killarna och sen är dem tillsammans, det är old nu. (Hade det funkat på riktigt hade jag varit i London för lääääääängesen..). 

En sak som är viktig - även om det som nu hänt inte var tänk från början så har vi tänkt igenom det så att vi har liksom inte bara påbörjat något utan att veta hur det ska lösas :)

Det är också roligt när ni kommenterar att "åhhhh vad jag blir sur på Melissa" och allt sånt. Roligt när ni liksom lever er in i novellen, det uppskattas verkligen. Hoppas ni haft en awesome vecka och ni får ännu en härlig vecka på ert sommarlov. Angelica åker till Rhodos nästa söndag och Johanna ska göra allt för att uppdatera varje dag. 

Har ni varit iväg i sommar, eller ska ni iväg? Någon som kanske varit på Rhodos? Tell us!

Kommentarer
Postat av: Märta

Jag har vart i Skåne mycket exotiskt! -.-<3

2012-07-22 @ 23:28:04
Postat av: Ella

Det var tänkt att jag och min familj skulle åka till Milano, men mamma ska stel oppereras i ryggen så det funkade inte :( Men nästa Lördag så ska vi åka ner till Skåne och träffa mammas sida av släkten,och sen till Köpenhamn och gå på Tivoli och såklart lite shopping (med såklart lite El och Dani touch) ;) Ja, det är nog det jag kommer göra (förutom att stalka One Direction, för det räknas inte eftrsom det görs dagligen) ;) Glad fortsatt sommar xx

Svar: Åh, vad tråkigt det där med din mamma! :/ Skåneeeeeeeee där bor ju vi! Ha det så kul i Köpenhamn och glad fortsatt sommar på dig med! :D
Johanna Malmgren

2012-07-22 @ 23:45:05
Postat av: selwa

Jag ska åka till london den 21 agusti så det kommer att vara riktigt kul och spännande, kanske får man syn på one direction liksom hahah x)

2012-07-23 @ 00:45:40
Postat av: Anonym

Haha gillar novellen vad än gör eftersom det inte är old story ;) So just go on girls!

2012-07-23 @ 08:01:17
Postat av: Izabella

Det var bara lite oväntat att hon helt plötsligt var sur på Liam, men vi får se vart novellen tar oss. :)

2012-07-23 @ 09:50:39
URL: http://diaryofbella.blogg.se
Postat av: Ebba

Hahaha jag hoppas verkligen att ni har en plan, för just nu är jag vääääääldigt sur på Melissa! Satt och grät när hon gjorde så mot Liam, liksom hur kan man ?! ;))
Har varit på Öland, i Göteborg och Liseberg och en sväng till Ullared! Jag fyller år imorgon så ska få lite gäster, åker till Öland i helgen igen sen ska jag jobba de två sista veckorna på lovet ;p

2012-07-23 @ 10:35:04
URL: http://Ebbismemories.blogg.se
Postat av: Reemiix

jag tycker den är jätte bra, bara att det kom som en chok! så nu tänker jag göra detdä tråkiga som alla gör.
När kommer nästa del?!!!

2012-07-23 @ 17:49:32
Postat av: Reemiix

jag tycker den är jätte bra, bara att det kom som en chok! så nu tänker jag göra detdä tråkiga som alla gör.
När kommer nästa del?!!!

2012-07-23 @ 17:49:34
Postat av: Reemiix

jag tycker den är jätte bra, bara att det kom som en chok! så nu tänker jag göra detdä tråkiga som alla gör.
När kommer nästa del?!!!

2012-07-23 @ 17:49:37
Postat av: Nikki

Jag drar till Tyskland, ska till något nöjesfält. Dock är det i September, menmen... Haha jag suger på att skriva kommentarer, just sayin'

2012-07-23 @ 20:51:26
URL: http://oonednovel.blogg.se
Postat av: Louise

tycker det var bra att hon åkte till london. Så det händer lite. Som ni säger så känns "åka-till-london-och-bli-ihop-med-Liam-Payne" lite old. Jag ska till sardinien om en vecka och ska vara där i två härliga veckor. Angelica, vart på Rhodos ska du, om du vet det?:) Kram

Svar: Ixia heter det :)
Johanna Malmgren

2012-07-24 @ 10:18:48
Postat av: Emilia

Jag är i Grekland just nu på en ö som heter Lefkas. Det här är min åttonde gång jag är här. Varit på Rhodos för läänge sen. Älskar Grekland! Ska också fylla år, fortsätta på min novell och slappa resten av sommarlovet!:) älskar novellen och hoppas att det snart kommer en ny del!:)

2012-07-24 @ 12:30:16
URL: http://directionfanfics.blogg.se
Postat av: Ida

Jag har varit på Kreta och i Rom, så det blir inte så mycket mer den här sommaren, I guess. Det är en super bra handling på novellen :-DD

2012-07-24 @ 16:39:56
Postat av: Ida

Jag har varit på Kreta och i Rom, så det blir inte så mycket mer den här sommaren, I guess. Det är en super bra handling på novellen :-DD

2012-07-24 @ 16:39:56

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0