2012-09-08 @ 23:01:08
Novell/ kategori: A moment changed everything

A moment changed everything - Del 56

Melissas perspektiv

-Right. Where are you going?
-Mallorca, svarade jag och kände att jag inte riktigt trivdes i tjejens närhet. Det var något skumt med henne.
-Me too! I booked a trip all alone, with the hope that I was going to find someone I could hang out with there, and now, I've found you! Perfect!
Åh nej, tänkte jag för mig själv men trängde fram ett leende. Det skulle vara vår semester. Bara Liam och jag. Inte någon skum tjej som jag inte ens visste namnet på. 


Gaten öppnade och det var äntligen dags att gå på planet. Jag höll i Liams hand och tittade lyckligt upp mot honom och han tittade samtidigt ner mot mig och kysste mig lite snabbt innan vi var tvungna att gå vidare i kön. Som tur var hade den skumma tjejen, som jag fortfarande inte visste namnet på, försvunnit lite spårlöst innan. Hon sa att hon skulle gå på toa, men hon hade inte kommit tillbaka. Inte till oss i alla fall, vilket jag tyckte kändes bra. För jag ville ha Liam för mig själv nu och resten av veckan. Den tjejen skulle inte få förstöra min och Liams vecka.
Mannen bakom disken tog mitt boardingpass tittade på det och rev av ena biten. Han nickade och gav det till mig igen. Jag tittade mot Liam som kom efter mig och vi gick ut i gången som var vägen till flygplanet. När jag svängde runt hörnet möttes jag utav ett stort, vitt leende från en flygvärdinna. Jag förstod mig inte riktigt på hur flygvärdinnor alltid kunde vara så glada, men jag antar att det tillhör deras jobb.

-Hello! I changed with the guy who was supposed to sit here, so I got his place, so now I will get good partners during the fligh! Sa tjejen som dykt upp från ingenstans.
Jag satt närmast fönstret och Liam i mitten, så jag slapp ha henne intill mig, men hon verkade vara väldigt social av sig och det betydde väl att hon skulle prata hela resan. Vi skulle landa först i Madrid och sedan flyga till Palma. Jag kände hur jag bara ville stanna hemma med Liam och slippa den där tjejen.
-That's great! Sa Liam och det lät verkligen som han menade. Jag suckade för mig själv.

Plötslig kände jag hur någon ruskade om mig.
-Melissa! Melissa, wake up!
Jag satte mig yrvaket upp och log när jag såg Liam som satt sig på sängkanten.
-It's time to wake up! The flight is taking off in just a few hours!
Jag nickade och tänkte igenom det jag drömt. Jag skrattade till och Liam kollade fundersamt på mig.
-What? Sa han och jag bara skakade på huvudet.
-I dreamt something totally random. But, I should get up now, sa jag och Liam nickade.
-We will have so much fun on this trip, sa han och log sitt söta leende. Jag nickade mot honom.
-Just you and me, sa jag och kände mig lättad över att det som hände bara var en dröm.
-I love you Melissa, sa Liam och jag log mot honom.
-I love you too, svarade jag innan våra läppar möttes i en perfekt godmorgon kyss. 


 

Detta är sista delen av denna novellen, we are sorry but yeah.

Vi känner att den har blivit tråkigare och tråkigare allt eftersom, kanske inte världens bästa slut men nu blir det så! Tack till alla er som läser och kommenterar. Ni är så fina och söta allihop!

 


Kommentarer
Postat av: Vetintevilketnamnjagskavälja!!<3

Nej, skämtar ni jag vill inte att de skulle sluta så men nu ä de gjort ja älskar era noveller börja på en ny<33333

2012-09-09 @ 20:49:56
Postat av: erica

snälla sluta inte kan ni inte bara skriva ett kapitel om Mallorca och sedan sluta?:)))

2012-09-13 @ 18:36:37
Postat av: anessa:)

neeejjj inte ännn!!

2012-09-22 @ 21:58:00

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0