The way to my life - del 73

-Eller, du vill hänga med? Sa han och blinkade.
-Harry! Utbrast jag och han flinade åt mig.
Jag kysste honom snabbt och sedan gick jag in på mitt rum. Jag hörde killarna ifrån soffan där nere, så jag gick ner och satte mig.
____________________________________________________________________________
Liams perspektiv

-Hej! Sa jag glatt när Danielle öppnade dörren och vi gick in. Jag gav henne en lång, varm kram och kysste henne.

-Hej, är allt bra? Sa hon och jag nickade.
-Ja, själv? Det var längesedan vi träffades.
-Ja, jag vet! Har saknat dig, sa hon och jag log mot henne.
-Jag har saknat dig också! Hon log tillbaka och sedan vände jag mig om mot de andra som precis tagit av sina skor.

-Detta är Sophie, sa jag och drog fram Sophie som stod lite bakom Harry och Zayn.

Danielles perspektiv

-Hej, sa Sophie tyst och jag log mot henne.
-Hej, allt bra? Frågade jag och hon log lite smått.
-Ja, själv?
-Jo, det är bra! Sa jag och hon nickade. Jag log mot henne och sedan vände jag mig mot de andra killarna.
-Hej killar! Utbrast jag och dom skrattade åt mig.
-Hej, sa de alla i kör och log, som vanligt.

Vi gick in i köket och satte oss ner. Jag tog fram lite dricka till alla.
-Vill ni ha något äta? Niall, är du hungrig? Sa jag och flinade åt honom.
-Nej, faktiskt inte! Vi åt pannkakor innan, sa han och Harry fortsatte.
-Som jag gjorde!
-Ja, då måste ni vara hungriga, mat som du gör Harry är inte ätbart!
-Ska du säga, svarade Harry och gav mig en ond blick.

Vi satt och snackade ett bra tag, men jag märkte att Sophie var lite blyg. Jag visste inte vad dom brukade göra, men jag tänkte att vi inte kunde sitta här hela dagen.
-Ska vi åka och shoppa? Frågade jag efter efter ett tag, när vi inte hade så mycket annat att snacka om.
-Men, ne.. började Liam och Louis men Sophie avbröt dom snabbt.
-Det låter som en bra idé, sa hon och log mot mig.
-Ja, eller hur! Kom igen nu killar! Vi lovar att vara med och spela tvspel sen, eller hur Sophie?
-Ja, vi lovar! Sa jag och vi började skratta. Vi tog våra saker och sedan satte vi oss i bilen och körde mot shoppingcentret.

Sophies perspektiv

När vi stannade utanför shoppingcentret hoppade vi av bilen och gick sakta in. Det var inte så mycket folk där såhär mitt på dagen.
-Ska vi dela upp oss? Frågade Harry och Danielle nickade.
-Jag och Sophie går själva, annars kommer vi inte få gå in i någon affär! Sa hon och jag skrattade.
-Är det okej? Frågade Danielle mig och jag nickade.
-Ja, såklart! Sa jag och log.
-Bra! Klockan är typ halv 12, vi kan väl träffas vid det stora cafét här inne vid halv 3? Sa Danielle och Zayn nickade.
-Det gör vi!
Jag och Danielle gick iväg och i början sa vi inte så mycket. Men efter vi varit inne i två affärer och tagit roliga bilder i omklädningsrummet kunde jag för mig själv säga hur snäll hon var. Plötsligt vibrerade mobilen. På skärmen stod det Evelina. ”Hej Sophie! Saknar dig, vi måste snacka mer om Sverige besöket... när kommer ni? Allt bra? Puss!” jag tryckte i den vita rutan och började skriva ett sms. ”Hej du, saknar dig också. Vi kommer om ungefär 2 veckor, tror du att ni kan åka dit? Alltså, jag är ute och shoppar med Danielle.. Liams tjej. Vi har superrolig. Jag twittrar nog en bild snart, puss!” svarade jag och vi fortsatte att gå vidare. Jag kollade igenom lite utav bilderna vi tagit på min mobil och hittade en ganska rolig.
-Du, denna bilden tweetar jag, är det okej? Frågade jag Danielle och visade upp bilden. Hon skrattade till lite.
-Gör du så!
Jag gick in på twitter och skrev en ny tweet. ”Me and @DaniellePeazer :)” skrev jag och sedan laddade jag upp bilden.

Nialls perspektiv

-Jag tror folk vet att vi är här... kolla bak, sa jag lite tyst och jag såg att Louis vände sig om.
-Tur att tjejerna får shoppa ifred, sa Liam och skrattade.
Det var inte så många tjejer som kom fram till oss först och vi stod där och snacka med dom, men efter en kvart hade det samlats en hel del. Jag stod där mitt bland alla tjejer. Alla tjejer skrek våra namn hela tiden och jag ville verkligen hinna med att ta foto och snacka med alla.

-Niall, du är så jävla ful, hörde jag någon ropa bakom mig, precis när jag skulle ta ett foto med två tjejer. Jag hade stått där, med ett leende, men det försvann lika fort. Tjejen som stod framför oss med kameran i handen kollade på mig.
-Smile! Utbrast hon. Jag log lite stelt. Orden ”Niall, du är så jävla ful” ekade i mitt huvud.
-Niall, kan jag få en kram? Frågade en tjej bredvid mig och jag log.
-Självklart! Jag gav henne en kram och sedan log hon mot mig.
-Jag älskar dig, sa hon och jag log tillbaka.
Men, orden fortsatte eka i huvudet.
_____________________________________________________________________________________

Andra delen idag, thumbs up!
Blev peppad av era fin fina kommenterar, much love.
/Angelica, Johanna & Nellie

update:
jag skrev absolut inte det för jag tycker niall är ful.. he is SOOO CUTE.
men ni alla vet att det finns dumma "fans".

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad bra!



är helt beroende av denna blogg! :)

2011-10-09 @ 22:54:03
Postat av: Alice

fyfaaaaaaaaaaan vad taskigt mot niall!

ogilla tjejen som säger det! :(

nu gjorde ni mig ledsen lagom till sovdags! hahha :(

2011-10-09 @ 23:40:39
Postat av: Anonym

åhh jätte bra :D

2011-10-10 @ 17:19:40
Postat av: Anonym

aaaaas bra :D

2011-10-10 @ 22:21:06
Postat av: Madde

Började nästan gråta när det där fanset sa " Naill du är så ful"!

2012-03-13 @ 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback