Vill du vara gästbloggare hos oss i höst?

Vill du gästblogga hos oss i höst? Läs igenom detta inlägg!

Om du är sugen på att gästblogga här så har vi några krav, eftersom vi vill hålla samma "kvalite" på inläggen, hålla så bra uppdatering som möjligt och sen är det viktigt att ni kan sammarbeta.

Våra krav:

  • Veta hur blogg.se funkar.

  • Vara lätttillgänglig på typ facebook/KIK/twitter, så vi lätt kan snacka om novellen.

  • Ha godkänt i svenska och engelska.

  • Veta saker om One Direction.

  • Ni ska kunna sammarbeta, men också våga ta egna beslut. 
Det är väl våra huvudkrav, men det finns ju mer som kommer spela roll. Är ni intresserade av att hjälpa oss i höst, skicka ett mejl till [email protected] som innehåller:

  • Namn, ålder och vart du bor. (Vi kommer inte lämna vidare någon info. allt stannar hos oss!)

  • Varför just du vill hjälpa oss.

  • Har du erfarenhet av att skriva? Skriver du någon novell eller har gjort? Skicka gärna med någon länk så vi kan gå in och läsa lite hur du skriver.

  • Hur ofta tror du att du kommer kunna uppdatera?

  • Har du några idéer till en ny novell? (Vi kommer alltså börja på en ny novell tillsammans med en gästbloggare.)

  • Om du inte har någon blogg med noveller, men ändå skrivit så skicka gärna med lite av det du skrivit för då kan vi lättare se hur du skriver.

  • Är det mer ni vill skriva med så är det bara att skriva det. 


Det finns inget speciellt datum när det är senast att skicka in, vi kommer läsa mejlen efterhand och välja en som vi tycker verkar vara lämplig. Vi kommer mejla personen och säger till på bloggen när vi valt ut en. Hoppas iaf någon är intresserad! :D

Kommentarer
Postat av: Hedda

Nice! Vill gärna blogga här men jag har en fråga. När det gäller att man ska skriva var man bor, är det då endast staden, t.ex Göteborg eller är det även gatan? Uppskattar svar. :D xx //Hedda

2012-08-15 @ 14:06:59
URL: http://lhnlz.blogg.se
Postat av: Hedda

Nice! Vill gärna blogga här men har en fråga. När man ska skriva vart man bor, är det då endast staden t.ex Göteborg eller gatan också? Uppskattar svar! :D xx //Hedda

2012-08-15 @ 14:08:32
URL: http://lhnlz.blogg.se
Postat av: Hedda

Nice! Vill gärna blogga här men har en fråga. När man ska skriva vart man bor, är det då endast staden t.ex Göteborg eller gatan också? Uppskattar svar! :D xx //Hedda

Svar: Hej, det räcker med att du skriver staden :) xx
Johanna Malmgren

2012-08-15 @ 14:09:02
URL: http://lhnlz.blogg.se
Postat av: Victoria

Hmm.. funderar på att skicka in.. haha :)

2012-08-15 @ 15:01:40
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
Postat av: Ida

Hej!
Vad roligt att ni ger andra chansen att göra såhär, själv så har jag länge viljat göra en novell såhär. Men har inte velat att göra det själv.

Jag skickar in min "mall" när jag kommer hem för jag sitter långt bort från datorn, haha.

2012-08-15 @ 15:41:04
Postat av: Anonym

Hej, har varit sugen fett länge och blev verkligen glad när jag såg dethär! Vore kul om man kunde få svar snabbt haha, kram!

2012-08-15 @ 19:02:13
Postat av: Louise

Jag hade jätte gärna skickat in men det känns som att jag kommer glömma av att skriva! Får se om jag skickar in en mall senare och kör på påminnelser i mobilen! :)

2012-08-15 @ 19:02:38
Postat av: JustinDrewTime

Har en egen novell, men skulle gärna vilja vara med här också. Dock ska jag börja på gymnasiet nu, vill lägga ner tid på skolan mer än bloggen, u get it? But thanks for the opportunity! :)

2012-08-15 @ 21:46:07
URL: http://justindrewbieber.blogg.se
Postat av: Tilda

Jag är lätt på!:D

2012-08-15 @ 23:11:17
URL: http://oneednovelll.blogg.se
Postat av: Lejla K

Funderar på att skicka in, men vet inte riktigt...

2012-08-15 @ 23:55:15
URL: http://lejlaakusuran.blogg.se
Postat av: Wilma

Funderar på att skicka in, men vet inte, haha :P

2012-08-16 @ 14:42:52
URL: http://wilmaoned.blogg.se
Postat av: Frida

Har nu skickat in, hoppas att jag kan få möjligheten! Men man vet aldrig. :)

2012-08-20 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback