Everything about you - del 81

Sannas perspektiv

När vi var framme vid våra lägenheter, gick killarna in till sina och vi tjejer gick hem till min och Alicias lägenhet.
-Asså, förstår ni inte hur läskigt det där va! Utbrast Jane så fort vi kom innanför dörren och jag skrattade åt henne, medan Ella och Alicia såg ut som levande frågetecken.
-Dom snackade med mig! Sa hon och Alicia skrattade, medan Ella stod och höll med.
-Bara för ni är vana att träffa dom!
-Hur var det på Irland? Frågade Jane till Alicia och hon log.
-Det var underbart!
-Berätta allt, nu!

___________________________________________________________________________
Alicias perspektiv

Resten av dagen och kvällen satt vi bara och snackade. Det kändes skönt att vara tillbaka här, men jag saknade Irland, och jag var så ledsen för det som hänt. Jag var fortfarande lite rädd. Inget visste vad som egentligen hänt, eftersom jag själv inte kom ihåg något. Plötsligt ringde min mobil. Det var Lena. Min faster.
-Hej, sa jag.
-Hej, hur är det med er? Sa hon glatt. Hon visste ju inte riktigt om vad som hänt på Irland och hon visste inte vad som hänt med Sanna.
-Jo, det är bra, svarade jag.
-Vad bra! Men, det är en sak jag måste snacka med er om..
-Vad? Sa jag lite oroligt.
-Jo, det är begravning för era föräldrar, på torsdag. Kommer ni hit?
Jag svalde hårt, samtidigt som jag nickade för mig själv.
-Ja.
-Bra! Ni kan få bo hos mig och allt komm..
-Ja, allt blir bra. Tack så mycket! Vi tar ett flyg redan imorgon, sa jag och log lite för mig själv.
-Okej, bra! Sa hon.

Två timmar senare hade vi snackat med killarna och Paul hade varit så snäll och hjälpt oss att hitta flyg. Vi skulle åka vid tolv på dagen, så när klockan var halv tio på kvällen började vi packa ihop lite saker och sedan gick vi och la oss.
-Dags att sova efter en händelserik helg, sa jag och Sanna nickade.
-Mm, men vi är oskadda nu. Jag log mot henne och gav henne en kram.
-Tack för att du finns världens bästa syster!

När vi satt på flygplanet nästa dag var det med blandade känslor vi lämnade London. Begravningen var inget jag längtade till. Och det var mamma och pappa. Mina föräldrar skulle begravas. Killarna hade inte tid att följa med, även om Niall sagt cirka 50 gånger hur mycket han skulle vilja följa med, för att stötta mig. Men jag hade Sanna. Min syster och min bästavän. Flygresan gick ganska snabbt och när vi var framme mötte Lena oss. Hennes stora leende smittade av sig och vi kramade om henne hårt. Vi var på svensk mark. Det kändes både rätt och fel.

Louis perspektiv

Jag, Matilda och de andra killarna satt hemma i Nialls lägenhet. Jag och Matilda satt och kollade på massa youtube klipp medan de andra killarna spelade TV spel. Det var fortfarande lite spänt mellan mig och Zayn, men jag kunde i alla fall vara med Matilda och Zayn samtidigt nu.
-Vem mobil är det? Frågade Matilda och pekade mot bordet.

-Nialls, tror jag.
-Niall, din mobil ringer, utbrast jag men han verkade inte höra mig.
-Niall! Utbrast jag och han vände sig mot mig. Jag kollade mot hans mobil och pekade. Han skrattade lite och tog upp sin mobil. Han stannade upp.
-Ska du inte svara?
-Men, jag vet inte vem det är..
-Det kan vara Alicia, som lånat någon telefon? Han log och nickade, samtidigt som han svarade.
-Hej, det är Niall.

Nialls perspektiv

-Hej, det är Lena, hörde jag en röst säga med inte så jättebra engelska.
-Vem är du? Sa jag lite förvirrat och jag var nära på att lägga på. Hon började babbla på, och jag fick inte ihop det.
-Va? Sa jag och kände att jag blev orolig. Vad var det hon ville?
-Jag är Alicias och Sannas faster, sa hon och mitt hjärta hoppade över ett slag?
-Vad har hänt? Skrek jag nästan.
-Do...dom.. ha..r dött, stammade hon fram.
Mitt hjärta hoppade över ännu ett slag och jag stannade upp, innan jag tappade mobilen på golvet och föll ihop. Var detta sant? Hade dom dött? Hade Sanna och Alicia dött? Jag kände att Liam, Harry, Zayn, Louis och Matilda ställde sig runt mig.
-Niall? Vad har hänt?
-Niall? Hallå? Svara!
-Niall?
-Vad har hänt?
-Niall, svara oss!
Allting snurrade runt i mitt huvud. Hade dom dött? På riktigt. Jag kunde inte säga något, jag kunde inte heller röra mig. Jag började skaka och de små tårarna som runnit ner för mina kinder blev allt fler och fler. Jag kunde inte hålla något inne. Jag slog handen hårt i golvet. Varför?
-Do..m har d...ött, sa jag tyst och jag hörde hur alla blev tysta.
-Va? Utbrast de alla bara några sekunder senare och jag nickade, även om jag fortfarande kollade rakt ner i golvet.
Jag kunde inte göra något. Dom var borta. Den finaste tjejen, någonsin var borta. Hon var borta ur denna värld. Jag skulle aldrig mer få träffa henne. Aldrig. Och Sanna var borta. En av världens finaste vänner. Hon hade varit så snäll från första början. Och jag visste att särskilt hon och Liam blivit bra vänner. Men nu var dom borta. Det gjorde så ont i mig. Killarna försökte snacka med mig, men jag ville inte snacka. Jag tog på mig min jacka och mina skor, satte mig i bilen och körde till de stället där jag och Alicia varit efter bråket. Det stället var lite speciellt.

När jag kom upp där kollade jag ut över London, precis som jag gjort när jag varit där med Alicia.
-Jag älskar dig Alicia, skrek jag ut. Sedan satte jag mig ner men tårar rinnande ner för mina kinder. Jag hade aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt. Aldrig.
_____________________________________________________________________________________
THE END!
Ja, vi har haft dålig uppdatering, men vi har anledningar. Inte kul när folk skriver 'oj oj, vad händer med uppdateringen?' Vi brukar skriva en del/dag, men när vi då inte skriver på en dag har vi helt plötsligt sämst uppdatering? De finns de noveller som uppdaterar en gång/vecka typ...

Vi tycker helt enkelt att denna novellen blivit lite tråkig, därför slutar den. Lite oväntat kanske!?
Vi kommer börja på en ny novell. (Inte om tjejer som flyttar till London och sen träffar 1D och sen blir ihop med dom). Vi har redan kommit på hur den ska inledas. Nyfikna? (Den kommer ju handla om 1D såklart!)
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Asså shiit haha fick typ hjärtattack när jag läste att Sanna och Alicia hade dött!! Slutet kom väldigt oväntat men hela novellen i sig va awesome!! Förstår helt klart att ni inte kan uppdatera hela tiden jag menar ni har ju oxå ett liv. Men jag tycker att eran uppdatering med 1 kapitel per dag är riktigt bra jobbat!! Ska bli spännande att se hur nästa novell blir är säker på att den blir grym!! Kram kram :D xx

2012-02-05 @ 22:18:54
Postat av: Anonym

Dog dom ?!?!?!?!

2012-02-05 @ 22:27:38
Postat av: Linda-chan

Jag var i choktillstånd när jag läste att dem hade dött.. Det var helt oväntat.. Jävlar vad ni skräms XD Men jag älskar i alla fall den här novellen. Och en fråga: hur dog Sanna o Alicia? :O

2012-02-05 @ 22:28:22
URL: http://lindachan.blogg.se/
Postat av: mandy

men vaaaa? :( hela novellen har varit bra, men slutet var väl lite väl.. abrupt. synd att folk ska vara så omogna och klaga på er uppdateringen när den inte är perfekt som den brukar vara! :/ jag sörjer denna novell... men ser fram emot en ny bra!:)kramar

2012-02-05 @ 22:29:11
Postat av: Anonym

Ohh jag ville att det skulle sluta lyckligt, vad som helst men inte på det hör sättet.... Känns så konstigt, kmr typ inte kunna sova nu.

Aja, fortsätt kör på, era noveller är verkligen jättebra och tack för att ni ändå tar er tid att göra detta!

2012-02-05 @ 22:31:00
Postat av: Mrs. Horan

Jag sitter och grinar som ett mongo, haha.. Kan du inte skriva ett sista kapitel om vrf dom dött och hur killarna försöker gå vidare efter det speciellt niall och sannas ''kille''.. ? :D xx

2012-02-05 @ 22:31:56
Postat av: Anonym

Får inte fram ett ord....helt herregud..så fruktansvärt! Ni ha nyss krossat mitt hjärta! Jösses...älskar novellen ialf!

2012-02-05 @ 22:44:59
Postat av: Nora

Va?? Slutar den nu? Har de Dött? Neej!!! OMG. Haha. Längtar till er nya novell!!!!!!!!!!!! Kommer säker bli awesome som era första!!!!!!! xx

2012-02-05 @ 22:47:02
Postat av: Matildalindgren

Jag gråter jag med nu, haha! Som hon över här, om hur dom dog? Snälla :( åh vad jag gråter, haha!

2012-02-05 @ 22:49:31
URL: http://matildalindgren.blogg.se/
Postat av: felicia

dog dom?! omg, jag orkar inte. och Niall bara blev typ jätte sårad. omg, dör här också.

jätte bra novell! xx

2012-02-05 @ 22:59:47
URL: http://feliciafolvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan nu inre skriva ett kapitel om vad som hände och hur killarna tog det?

2012-02-05 @ 23:00:41
Postat av: Sofia

Som ALLA andra säger,jag gråter också!! Älskar novellen :D <333333333

2012-02-05 @ 23:06:37
URL: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se
Postat av: Ellinore

MEN NEEEEEJ VA ?!?!?!?!

2012-02-05 @ 23:11:53
Postat av: Bella

Asså nä, jag sitter här och gråter (har gråtit för en film innan idag med) åhhh gud vad ni skriver bra även fast det var sorgligt :)

2012-02-05 @ 23:22:35
Postat av: Anonym

Jättebra novell, men slutet var lite tvärt. Kan ni inte snälla snälla snälla skriva ett till kapitel, typ "en månad senare" ur nialls perspektiv, där man får reda på hur de dog och hur killarna och alla andra går vidare, man kanske får en tillbaka blick från samtalet där niall fick reda på hur de dog, eller från begravningen eller nått.

Men jättebra annars, längtar tills nästa novell! xx

2012-02-05 @ 23:24:35
Postat av: Henny

Woow, va oväntat! Älskade novellen, men inte slutet, hatar när folk dör :(( hahahha, är med för "och så levde dom lyckliga i alla sina dar" slut ;p

2012-02-05 @ 23:35:06
Postat av: Bella

Jag sitter här o gråter som ett fån :'( trodde att den skulle sluta lyckligt.. Hoppas att ni börjar på en ny för jag älskar er blogg den e så BRA!! :)

2012-02-05 @ 23:53:30
URL: http://imet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååh nej, sitter och storgråter nu! Alicia och Sanna får bara inte dö, dom som har gått igenom så mycket! Som någon sa, kan ni inte skriva hur dom dog osv? Ni är så sjukt grymma på att skriva! Längtar ändå lite tills nästa novell <3

2012-02-05 @ 23:54:54
Postat av: jl

Fy fan va dåligt! Jag älskar eran novell ni lan ju inte bara sluta så där på den :-( jag tyckte ni hade bra uppdatering :-( besviken... fast de ni har gjort har ni gjort så grymt bra :-D kram

2012-02-05 @ 23:57:45
URL: http://www.julia-lissel.devote.se
Postat av: aagnes

Var inte alls beredd på att dom skulle dö, sitter med tårarna i ögonen nu:(, men hur dog dom? Dom kan väl inte bara falla ihop och dö, hehe :p

2012-02-05 @ 23:58:40
URL: http://onedirectionpiics.blogg.se/
Postat av: paulina

hur dog dom?

2012-02-06 @ 00:05:11
Postat av: Micha

Usch nu gråter jag :(

ni har skrivit en helt awesome novell, men det här slutet är jag besviken på. Det var för direkt. ingen förklaring hur eller varför. Dom bara dog, så där utan vidare. Ärligt talat så är jag besviken :(

jag har älskat varje kapitel och tycker abslout ni är otroligt duktiga på att skriva. längtar verkligen till nästa novell, men är som sagt besviken över slutet :/

kram<3

2012-02-06 @ 00:25:08
Postat av: Sofie

Vet ni vad jag hatar mäst? Det är filmer som slutar dåligt. Den kan vara hur bra som helst under filmen men om den slutar dåligt så är det kört och nu har jag samma känslor. Jag "tyckte" att novellen var jätte bra. Men sedan kom slutet och då summpade ni novellen totalt ;( och det är väldigt synd D; SNÄLLA kan inte ni vara sånna änglar och fortsätta med den här novellen och göra så att den slutat BRA!!!!!! PLZZ PLZZ PLZZ!!!!!! <333 I beg you xx

2012-02-06 @ 01:03:30
Postat av: Jonna

Asså jag har typ älskat den här novellen hela vägen men det här slutet? Jag vill inte vara elak, men det var nog ett av de sämsta sluten ni kunde skrivit. Hela novellen var awesome men nu... det här slutet förstörde hela novellen.

Jag tycker i alla fall att ni haft bra update och längtar till nästa novell, men låt den INTE sluta såhär!!

2012-02-06 @ 08:05:52
Postat av: Tilda Larsson

No dem kan ju inte dött!!... :'/

2012-02-06 @ 08:34:05
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: rebecka

Eran novell vart awesoooooome! :D

Längtar tills nästa novell, <3

2012-02-06 @ 11:16:46
URL: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa
Postat av: Alice

Jag har suttit hela morgonen och läst, och så kommer detta! Jag blev helt chockad och bara:

-Är det slut nu? Va?

Det har iaf varit jättekul att läsa, ni är jätteduktiga :D

2012-02-06 @ 12:52:05
Postat av: Isabelle

Ne dom får inte döö :'(

Jätte bra novell iaf :)

Kan du inte göra ett till kapitel då man får veta hur dom dog och hur dom andra tog det? :)

Längtar till den nya novellen :)

2012-02-06 @ 14:57:22
Postat av: matildalindgren

lite synd också att jag inte fick va med så mycket :/

2012-02-06 @ 15:01:38
URL: http://matildalindgren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Slutet var helt ok tycker jag :) Jag menar, jag förstår hur det är när man har skrivit på en novell alldeles för länge, så vill man bara börja på något nytt, typ en "fräsch" idé.

Men har älskat den här novellen lika mycket som jag älskade den förra! :D Och jaa, är väääldigt nyfiken över nästa :D

2012-02-06 @ 15:13:26
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: hanna

DOM KAN INTE VARA DÖDA JUU!!

2012-02-06 @ 15:39:56
Postat av: Anonym

Asså OMG mitt hjärta stannade typ när jag läste detta asssssssååå SHIT vad ska jag göra !?!? Hahhaa SÅ JÄVLA BRA ÄR NI!!!!!! LÄNGTAR TILL DEN NYA <3

2012-02-06 @ 16:43:59
Postat av: Alma

Ni är bäst! Ni är grymma på att skriva har nu läst båda era noveller på två dagar!!! SÅÅ BRA, snälla börja på en ny snart!KRAm

2012-02-06 @ 17:52:46
URL: http://almasander.devote.se
Postat av: Alma

Ni är bäst! Ni är grymma på att skriva har nu läst båda era noveller på två dagar!!! SÅÅ BRA, snälla börja på en ny snart!KRAm

2012-02-06 @ 17:53:11
URL: http://almasander.devote.se
Postat av: Jessica

Ni skriver så himla bra, har verkligen älskat båda era noveller!!! :D JÄTTEBRA!!



Och så himla kul att ni ska skriva en till novell, ska bli hur skoj som helst att läsa den! Det blir roligt med lite omväxling och ny handling!! :D Så tack för denna novellen, ni är bäst! :D <3 xxx

Postat av: Mathilda

OMG! Det där var riktigt oväntat! Undra hur dom dog..? Men ser fram emot den nya, den är säkert skitbra! ;)

2012-02-06 @ 18:13:13
URL: http://mathildasliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

förlåt men det var inte riktigt ett speciellt bra slut..

2012-02-06 @ 18:20:32
Postat av: One Direction Novels

Längtar redan till nya novellen!

2012-02-06 @ 18:27:42
URL: http://onedirectionnovels.webblogg.se/
Postat av: E

NEJ! den får inte sluta så! men vet ju inte ens hur! NI MÅSTE SKRIVA MER VAD SOM HÄNT!! :O

2012-02-06 @ 19:24:12
Postat av: Michelle

Åh!! jag satt och grinade när jag läste denna! grymt sorlig!! stackars niall! :,(

2012-02-06 @ 20:24:36
Postat av: Anonym

Dom dog... Sorligt slut, men ändâ bra. Allt kan ju inte sluta lyckligt.

Förstâr att ni blev lite less pâ novellen, man behöver ju lite variation.

Den nya novellen kommer säkert vara grym, som de andra<3

Lycka till!



P.S

Visst är det lite trâkigt när man loggar in och inte ser ett nytt kapitel, men sâ länge som det kommer ett senare sâ spelar det ingen roll, även om det tar ett tag;)

2012-02-06 @ 21:11:54
Postat av: Anonym

förlåt..men slutet kundes ha gjort bättre...skulle de dö så..skulle de inte ha hänt SÅ plötsligt.

2012-02-06 @ 21:12:24
Postat av: Eve

Oh herregud, började gråta!! snälla börja på den nya snart? :) <3

2012-02-06 @ 21:13:01
Postat av: Julia

asså neeeeeejj!! Ni kan ju fan inte bara sluta så där?? ;o hur dog dom varför dog dom vad hade hänt?? nej asså, nej en del till !!!! Ahhh denna äger juu!!!!



Älskar bloggen!!!

2012-02-06 @ 21:42:37
URL: http://chokladpuddingen.devote.se
Postat av: Sophie

Kan ni inte skriva ett sista kapitel om hur alla tog det ? Och varför dom dog och hur Niall försöker att gå vidare med det ? Skit bra novell iallfall

2012-02-06 @ 21:46:42
Postat av: Anonym

snälla låtstas som om ni inte skrev detta kapitel och skriv ett lyckligt slut, snälla?

2012-02-06 @ 22:06:03
Postat av: Nora

När börjar den nya??? Så nyfiken!!!! :D XX

2012-02-07 @ 13:00:17
Postat av: Anonym

Bra slut

2012-02-07 @ 13:49:45
Postat av: elin

synd att den är slut, för kapitlet har verkligen varit jättebra, men jag ser fram emot nästa..

btw: skulle va kul om ni kunde tipsa om min nya startade onedirection novellblogg onedirectiionnovell.blogg.se :)

2012-02-07 @ 15:05:25
URL: http://onedirectiionnovell.blogg.se/
Postat av: 1DStoryTime

Hej! Jag har nyss skaffat en novellblogg om 1D. Kolla gärna in den! :) lust att göra länkbyte?

2012-02-07 @ 16:49:04
URL: http://lisafvenberg.blogg.se/
Postat av: linda

shit! läskigt slut :o väldigt oväntat!

Men jag älskar den här novellbloggen! Just Love It! :D

2012-02-07 @ 17:26:40
Postat av: Lilith

OMG! Älskar verkligen eran novell och det kom som en total chock att dom dog:( men jag hoppas att er nya novell blir lika bra:))

P.S plz checka min blogg<3

2012-02-07 @ 18:22:18
URL: http://kandisarinoveller.blogg.se/
Postat av: N

NEEJ den kan inte sluta så här!!

kan ni/du inte skriva att lena(faster) sa så för att hålla killarna borta från dom o tjejerna inte visste om det eller nåt sånt??



men iaf har den här novellen varit grym o ja tycker att det e omoget att klaga på uppdateringen för det e inte dom som skriver o ni har oxå ett liv utanför bloggen.



längtar redan tills nästa novell

ja e säker på att den blir lika bra

som den här om inte bättre om det nu nu e möjligt!!<3

2012-02-07 @ 18:34:15
Postat av: Bella

Oj, shit vilket slut. Men det var bra :)

2012-02-07 @ 19:05:01
URL: http://bellasnovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj oj!! Vilket slut!! helt oväntat , men jätte bra!!



Hoppas ni kan komma igång med den nya snart!!!!!! :DD :DD

2012-02-07 @ 19:48:01
Postat av: Linn

ÅÅÅHHH nej!!!

Novellen har vart otroligt bra! Ni skriver jättebra!! Och uppdateringen har vart bra enligt mig, har själv en novell blogg så jag vet hur det känns att inte orka skriva osv!) Men slutet... :( :( ! Aja det är ju bara en novell så! Längtar iaf efter nästa :)

2012-02-07 @ 21:39:56
Postat av: Isabella

Va synd om Niall :((min älskling!)

Det borde vara Happy Ending inte så här! ;(



Men den novellen är ju grymt oxå! :D

2012-02-08 @ 14:43:30
Postat av: Aleksandra

Novellen är jätte bra, lite oväntat på slutet men läs gärna min! : http://youarethereasonwhyilive1d.bloggplatsen.se/

Postat av: Anonym

hur dog dom ? snälla jag vet inte vad jag gör om jag inte få veta !!!

2012-03-15 @ 15:47:53
Postat av: Jessica ♥

nej men va hemskt, gud va ni skrämde mig! Jag vet inte om jag ska gilla slutet eller inte...man mår dåligt ju haha,bara tänka att det inte är sant då... Tack för en bra novell! :D

2012-03-16 @ 21:33:10
URL: http://jessiickas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag har en känsla att de inte dog utan alla lurades för att få tillbaka dem till Sverige. Bara en känsla jag har... Men hade ni en annan ide om hur den skulle sluta når ni först skrev den så får ni gärna skriva den! :D

2012-04-17 @ 10:41:56
Postat av: Hanna

Jättebra! Detta är andra gången jag läser denna novell, hehe... :) Men asså, kan det inte komma en fortsättning eller nåt på "The way to my life"? Den med Sophie och Harry och dem? :) Jag tycker den novellen var såå bra :')

2012-04-29 @ 21:46:42
Postat av: Amanda

Va? Dog de..

Jag sitter och stor gråter..

Jag har lagt ner 3 dagar på att bara läsa denhär novellen. och så slutar den såhär.. men lol! ORKAR FAN INTE MER...

Älskade novellen..

Men dåligt slut

2012-05-20 @ 03:24:09
Postat av: Kimberly

Jag har precis läst klart denna novellen och igår läste jag ut The way to my life! Jag måste bara säga att båda novellerna har varit superbra. Ni skriver jättebra och bra handlng osv. Fast slutet var ju så sorglig!

2012-05-26 @ 20:02:03
URL: http://whenyouleaveitsgoneagain.blogg.se/
Postat av: amanda !

hur dog dom? ! BTW skit bra novell! :D

2012-05-29 @ 21:46:40
URL: http://kchampion.devote.se
Postat av: Cupcakekatti

Jag älskade novellen, men jag hatade slutet! Det är inte det att ni inte är duktiga på att skriva utan det är det att jag tycker inte om olyckliga slut! :'(

2012-06-02 @ 08:36:12
URL: http://CupCakeKatti.bloggplatsen.se
Postat av: matilda

asså ursäkta men den här fanficen var grym ..utom slutet det bara sänkte ner värdet till 100% NEEEJ!! USSHH!!

2012-06-25 @ 04:15:44
Postat av: :'(

Vad hände där egentligen?!!! älskade den här novellen <3 men iaf, kan ni inte ge en förklaring till hur de dog?! Jag fattar verkligen inget, i ena stunden så är de på flygplatsen o möter fastern och sen får Niall veta att de dött?!

2012-06-26 @ 14:28:53
Postat av: Mina

Hej!tyckte den här novellen var jättebra(som alla era andra!) men slutet var sorgligt :( Fast jag har ett litet tips till alla som oxå tyckte det!
Skriv en fortsättning, alltså bara för er själva ;)

2012-06-26 @ 14:51:27
Postat av: Emmeli

Jag tycker inte att det var ett bra slut. Eller jo det var det, men man kunde väl iaf få veta HUR dom dog?!

2012-07-10 @ 11:11:28
Postat av: Madde

Gud va tråkigt slut.... Måste bara säga att jag hatar sådana slut och hoppas att det inte blir fler sådana slut

2012-07-20 @ 01:06:09
Postat av: My

de bara dog....

2012-07-21 @ 22:06:22
URL: http://novelllonedirection.blogg.se
Postat av: Sia

Ja har nyligen läst klart the way to my life som jag tycker var så himla bra och vill bara ha mer! Och nu läste jag everything about you,grymt bra men dom hade väldigt otur,föreldrarna dog och sen dom.Jag börja grina för de va as hemskt.Niall som var så lycklig med Alicia! åhh :( ja vill ju veta hur dom dog! ska läsa era andra noveller nu,hoppas dom har lyckligare slut!

2012-08-06 @ 01:01:54
Postat av: Moa

Varför ska det sluta med att dom dör??? Fick typ läsa om det flera gånger innan jag fatta det! Men annars va den jättebra!!:)

2012-08-16 @ 13:04:52
URL: http://www.ateam.bloggplatsen.se
Postat av: josse

neej!! för hemskt slut! :'(

2012-09-25 @ 20:34:42
Postat av: Quynh

Sämsta att dom dog?????? Lol

2012-11-29 @ 20:48:36
Postat av: Salina

Men shit vad jag blev rädd! Ni får inte skrämmas så! Men novellen var jättebra, fast jag hade hoppats på ett mindre tvärt slut. Man tycker ju synd om Niall på riktigt! Fortsätt att skriva!

2013-01-11 @ 15:53:39
Postat av: Stina

Sorglig! Men hur dog dom?

2013-01-15 @ 21:42:04
Postat av: Elin

Har läst denna novellen säkert 70 gånger! Gråter varje gång!:)

2013-03-10 @ 23:50:35
URL: http://OneDiiiirection.devote.se
Postat av: Emma

Bra novell!! Anurlunda slut men ni skriver jättebra!

2013-03-16 @ 18:58:06
URL: http://emmasnovell.bloggplatsen.se
Postat av: SåHimlaSorgligt:'((((

Jag har läst hela novellen och nu vill jag bara gråta , Du skriver så himla fint och känslosamt :'( Älskade verkligen den här novellen , helt perfekt

2013-03-26 @ 21:20:12
Postat av: Thilde

ÅH, ni skriver så grymt bra! Hittade eran novell nyligen och nu sitter jag och läser ikapp, hehe mer än ett år senare, men bättre sent än aldrig! Gud sitter och gråter... Men sjukt bra.skrivet!

2013-05-27 @ 00:22:37
URL: http://Ulrikmunthernovell.devote.se
Postat av: Tilde

Ledsen men, AHHHHH! Den kan i te sluta SÅHÄÄÄÄÄR!

2013-09-28 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback