Tips!

Vi bestämde oss för att göra ett länkbyte med Izabella, en trevlig och snäll tjej som driver bloggen onednovell.blogg.se! Hon har skrivit 4 noveller och håller på med sin femte, så om ni kikar in där är jag säker på att ni hitta någon novell ni gillar. Såklart är allt om One Direction! Grymt ju! Kika in! (klicka på bilden bara!)


Det kommer förmodligen ingen del idag, då Johanna är i Berlin och jag, Angelica, ska ha gäster här hemma för att fira mig. Tack för alla Grattis ni skrivit, you made me smile a lot :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett nytt inlägg när du har tid? Jätte bra novell! :) kram

2012-07-14 @ 19:14:25
Postat av: Louise

Tack för tipset! Jag älskar bloggen!

2012-07-15 @ 14:17:02
URL: http://Astoryaboutfiveboys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback