Svar.

Anonym om The way to my life - del 46:
gör en bok av allt det här!
och en fråga sammarbetar ni med de andra novellbloggarna?! :D
Denna kommentar är inte godkänd.

Svar: Tycker du verkligen det? Vi tar det iaf positivt och det känns som många utav er gillar novellen, men så bra är den inte så att man skulle gjort en bok utav den, eller? ;).
Vi vet inte hur du menar med sammarbetar, men på vår novell är det endast jag (Angelica) och Johanna som skriver och vi har inget sammarbete med andra. Dock så följer jag några på twitter och har snackat med dom på andra ställen!
Vi har väl inget emot länkbyte, så är det någon som är sugen på det, så kan ni alltid säga till!

Det kommer in jätte mycket kommentarer från anonyma, glöm inte att fylla i ert namn och/eller bloggadress, så roligt att veta vem alla är. (Ni kan ju också fylla i länk till er twitter om ni vill det!)

Del 47 kommer kanske ikväll. Jag har inte snackat med Johanna så mycket idag och själv är jag väldigt förkyld och mår inte alls bra, men jag ska försöka skriva, för er skull :')

UPDATE:

emma om Svar.:
hoppas du mår bättre snart ! Och lägg in nästa del när den är klar :)
Denna kommentar är inte godkänd.

Svar: Det kommer såklart när det är klart, och tack du, ska bättra på mig! :')


emma om Svar.:
jag älskar verkligen eran novell men den kan vara väldigt tråkig ibland utan bilder osv, om ni lägger upp några bilder på hur personer ser ut, eller området så får man lite mer inlevelse i karaktärerna osv.. :c
Denna kommentar är inte godkänd.

Svar: Åh, roligt att du älskar den!
Ja, vi vet att vi inte har några bilder i delarna, men det finns en tanke bakom det! Det är såhär, att när vi startade novellen på blogspot.com så tänkte vi såklart tanken med att lägga in bilder i varje inlägg för att, som du sa, få mer inlevelse, men sedan tänkte vi att om man inte har med några bilder så kommer läsarna ha egna bilder i huvudet hur det ser ut där dom bor, i rummen osv. Så alla som läser novellen har egna bilder i huvudet om hur allt ser ut, jag har en bild och Johanna har säkert någon annan. Ni kanske inte har tänkt på det, men vi har aldrig beskrivit något utav människorna i novellen exakt, altså hårfärg, längd, osv. Så ni alla ha en egen uppfattning om alla som är inblandade! Jag håller med att det kanske blir tomt och tråkigt utan bilder, men vår tanke är att man ska kunna få en egen uppfattning och att man kanske till och med kan se sig själv i novellen! (Roligt om man då heter Evelina, Sophie eller Amanda! ;) ). Kändes som det var en bra sak och ta upp och vi vet inte vad ni tycker om det, men vi kommer inte ändra det nu mitt i allt. Om vi senare skriver en ny novell (alltså, om vi avslutar denna!) kan vi ju se hur vi gör, men just nu är det denna novellen som gäller här och vi fortsätter som vi gjort, vi hoppas ni gillar den lika mycket som ni säger! Massa kramar till alla! :')



Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du mår bättre snart ! Och lägg in nästa del när den är klar :)

2011-08-21 @ 21:59:45
Postat av: emma

jag älskar verkligen eran novell men den kan vara väldigt tråkig ibland utan bilder osv, om ni lägger upp några bilder på hur personer ser ut, eller området så får man lite mer inlevelse i karaktärerna osv.. :c

2011-08-21 @ 22:15:54
Postat av: emma

jag älskar verkligen eran novell men den kan vara väldigt tråkig ibland utan bilder osv, om ni lägger upp några bilder på hur personer ser ut, eller området så får man lite mer inlevelse i karaktärerna osv.. :c

2011-08-21 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback