Everything about you - del 24

Nialls perspektiv

Jag ville bara att dom tyckte att vår idé var bra. Men, jag visste ju inte vad dom skulle tycka? Alicia hade berättat att hon hade vågat säga till idag och hon verkade vara så glad. Och det gjorde mig så glad också. Men jag visste också att hon inners inne tänka på hur hennes föräldrar betedde sig mot dom. När jag och Liam snackat med dom tidigare på dagen hade dom inte varit så glada, men lyckligtvis låtit oss ge Sanna och Alicia varsin iPhone. Hur skulle jag säga detta?
_____________________________________________________________________________________
-Berätta! Uppmanade Sanna mig och jag log. 
-Jo, ni har det ju så jobbigt hemma, och jag märker på er att ni inte mår bra av det. Vi har ju inte träffat varandra så mycket egentligen, men vi vill verkligen att ni ska må bra... började jag och Liam tog över.
-Vill ni, så får ni följa med oss till London och bo där med oss. 
Alicia och Sanna såg chokade ut och jag flinade lite mot dom.
-Men? Vi har inte pengar och vi kan inte bar..
-Vi betalar, allt. 
-Niall och Liam, vi förstår att ni vill att vi ska må bra, men vi kan inte flytta till London och leva på era pengar. Även om vi är glada för allt ni gör för oss och vi mår bra bara av att få sitta här och snacka med er. 
-Men, ni kan inte bo kvar där, detta är allvarligt, ni mår inte bra av det.
-Jag vet Niall, men vi kan inte flytta till London eftersom vi inte har tillräckligt med pengar och ni ska inte behöva betala för oss.

När vi var hemma vid deras lägenhet stannade vi till lite och snackade.
-Ni kan väl tänka över saken med London? De nickade åt oss och vi båda log. Vi kramade om dom och när vi gick där ifrån kände jag mig båda lycklig och ledsen.
-Dom verkar inte gilla vår idé, sa jag lite tyst.
-Jo, jag vet att dom gillar det, men dom kanske inte vill ta emot allting? Vi måste verkligen snacka mer med dom
imorgon. 
-Liam, vi måste åka hem imorgon, sa jag när jag kom på att det var fredag imorgon och han nickade.

När vi kom upp på hotellet ringde min mobil direkt och på skärmen stod det Louis.
-Hej! Sa jag glatt när jag svarade.
-Hej, är allt bra? Sa Louis.
-Ja, och med er?
-Vi mår bra, men vi saknar er såklart, sa han och jag log lite för mig själv.
-Detsamma! 
-Har ni träffat tjejerna mycket?
-Ja, både igår och idag, och förhoppningsvis imorgon.
-Berättade ni om er idé?
-Ja, men dom vet inte om dom verkligen vill.
-Inte?
-Jo, dom vill nog, men dom tycker inte vi ska betala allt.
-Men, har ni träffat deras föräldar? 
-Ja, lite. De lät oss ge Sanna och Alicia varsin iPhone i alla fall. Men, dom verkar ganska sura av sig och jag tycker jättesynd om Sanna och Alicia.
-Jag förstår, men snacka med dom imorgon. Allt kommer bli bra!

Nästa morgon vaknade jag upp med ett ryck. Huvudet gjorde ont och jag mådde illa. Jag kollade mot Liams säng och han låg fortfarande och sov. Jag kollade på klockan. 09.03 visade den och jag suckade. Ett nytt sms fanns att läsa. ”Hej, jag slutar halv 12 idag, ska jag komma till ert hotell? Sanna slutar senare så vi kan träffa henne när hon slutat. Kram”

_____________________________________________________________________________________
Vi vill inte komma med massa ursäkter om varför det blev en kort del, men man har inte alltid lusten att skriva. Dock har det kommit in riktigt mycket kommentarer och det uppskattar vi verkligen. Blir nog inte bästa uppdateringen i helgen, men bli inte arga. Vi gör så gott vi kan och vi hoppas ni gillar det!
/Angelica & Johanna

Kommentarer
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-10 @ 09:07:46
Postat av: Anonym

Sjukt bra!! Jag förstår! Skriv när ni vill men ni äger

2011-12-10 @ 09:39:03
Postat av: Anna

Jättebra!!!!!

Jag tycker att dem ska åka till London med dem men ni kanske har tänkt ut något annat men det är min idé.

2011-12-10 @ 11:02:34
Postat av: Nathalie

Jag har all förståelse för att ni inte känner för att skriva ibland.Men när ni väl gör det så blir resultatet alltid awesome!!Älskar eran novell :) xx

2011-12-10 @ 11:27:17
Postat av: Daniella

Alltid lika bra! :-) xxxxx

2011-12-10 @ 12:26:45
URL: http://onedirectionworld.blogg.se/
Postat av: Beckis

Vill ha mer!! :D <3

Älskar Novellen!!

2011-12-10 @ 12:50:02
URL: http://beeckiiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt! Men kan inte typ Sanna och Alicia inte åka med till London. Och sen efter typ ett tag så kommer de dit? Lite drama alltså!;) men det är bara min lilla idé!;) haha

2011-12-10 @ 12:52:18
Postat av: Anonym

Såååå bra! Jag förstår om ni inte orkar skriva ibland. Men jag vill säga tack för att ki lägger ner så mycket tid av eran fritid på novellen! Det uppskattas till 10000000%!



Kramkram

2011-12-10 @ 12:53:24
Postat av: Emmy

jag är absolut inte arg, jag fattar att ni inte orkar skriva hela tiden<3 As bra kapitel!

Hoppas de följer med till London!! XD

2011-12-10 @ 12:59:47
Postat av: Saraa

Asså bästa!

2011-12-10 @ 13:23:06
Postat av: Bella

Fortsätt så här :) <3

2011-12-10 @ 14:05:25
URL: http://bellasnovell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Braaa!!! :D Och känn er inte stressade att ni inte skriver så mycket/så ofta, det nig gör är bra och värt att vänta på!! Dom som klagar kan väll skriva sin egna novell! :D Jag älskar eran i alla fall!! Hoppas allt löser sig nu, och att dom kan börja på nytt i london med killarna! :D Så känn er aldrig tvingade att skriva, gör det när ni vill och orkar!! :D x

Postat av: L I N N

As bra! :D

2011-12-10 @ 15:52:41
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Emma

Skitbra!! (som vanligt) ;D

Förstår att ni inte alltid vill skriva, det finns ju annat man vill göra, men det blir alltid jättebra när ni skriver :)

2011-12-10 @ 16:57:21
Postat av: Anonym

Sjukt bra! Well jag förstår. Älskar verkligen novellen! ♥

2011-12-10 @ 23:39:00
Postat av: Anonym

sjukt bra och skriv när ni har tid ;D

2011-12-11 @ 00:06:38
Postat av: Anonym

as bra!!

2011-12-11 @ 00:17:13
Postat av: Eve

meeeeer!!!!!! :) <3

2011-12-11 @ 10:05:54
Postat av: Lisa

Läs gärna min novellblogg ! :D

2011-12-11 @ 13:10:52
URL: http://beautifulsoul.blogg.se/
Postat av: molly

blir så irriterad på folk som klagar på dålig uppdatering, för det första, ni har jättebra uppdatering om man jämför med andra novellbloggar, för det andra, man får väl förstå att ni har bättre saker för er än att sitta och skriva hela dagarna, och för det tredje, gör det bättre själv då! ;)

2011-12-11 @ 14:57:38
Postat av: Sandra

Braaaa! :D

2011-12-11 @ 16:22:52
Postat av: Anonym

AS BRA! LÄS gärna min också! www.stylesstory.blogg.se :D

2011-12-11 @ 16:48:27
URL: http://stylesstory.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej, älskarälskarälskar eran novell!! Började läsa den idag och man kan bara inte sluta!! Längtar till nästa kapitel!!!:)<3

2011-12-11 @ 17:00:02
Postat av: Felicia

Sjukt bra del :D <3

2011-12-12 @ 09:50:16
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback