Everything about you - del 31

-Har jag någon gång sagt hur fin du är? Sa han ganska tyst och jag flinade samtidigt som jag skakade på huvudet. Han kollade in i mina ögon och sedan såg jag att han lutade sig fram mot mig. Han läppar var inte långt från mina och egentligen kändes det ganska fel. Jag kände inte Niall så jättebra och jag hade precis kommit hit, men jag kunde verkligen inte motstå hans läppar. Jag lutade mig sakta mot honom och våra läppar möttes.
____________________________________________________________________________________
Nialls perspektiv

När jag mötte Alicias läppar så var allt så underbart, men det tog snabbt slut. Alicia backade bakåt och jag kände hur det brast inom mig, jag ville att det skulle bli vi. Jag kollade ner mot golvet och visste inte vad jag skulle ta mig till. Det kändes nu som jag aldrig skulle kunna få den jag vill ha mest i hela världen. Alicia är speciell, hon är inte som alla andra.
Hon satte sig ner på min säng och kollade ner mot golvet, men efter ett tag vände hon blicken mot mig och tittade på mig med ledsna ögon.

 

Alicias perspektiv

Jag satte mig på Nialls säng och kollade ner i golvet. Kyssen kändes så rätt men ändå så fel, Niall är helt underbar och han är den snällaste människan jag känner. Men jag kunde inte kyssa honom, jag tänkte för mycket på Rasmus. Det var egentligen Rasmus jag skulle kyssa varje dag, men han gick bort och försvann in i himlen som en ängel. Fast jag tror att han vill att jag ska gå vidare och hitta en kille som verkligen älskar mig för den jag är och som kan acceptera hela mig. Niall är en sådan kille, man märker på honom att han verkligen gillar mig för den jag är. Hans underbara blickar som han brukar ge mig är oslagbara. Mitt hjärta slår snabbare när jag är i närheten av honom. Kan det vara kärlek?

Jag kollade upp mot honom och jag såg då att han var ledsen och besviken. Jag fick lite skuldkänslor eftersom jag hatade att göra folk ledsna och besvikna, särskilt Niall som har hjälp mig så mycket och som betyder så sjukt mycket för mig. Han tittade upp mot mig och jag såg att en tår rann nerför hans kind. Jag gav honom en blick som sa att han skulle komma och sätta sig bredvid mig. Han kom och satte sig ner, men ingen sa något.
Vi satt där i kanske en minut innan Niall sa något,
-Förlåt, jag skulle inte ha gjort så efter allt du har gått igenom, men jag gillar verkligen dig och jag kan inte hjälpa att du är så underbar, sa han och kollade ner i golvet. Jag satte mig närmre honom och höll om honom med min högra arm.
-Det är lugnt Niall, det kändes både rätt och fel så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag gillar också dig, väldigt mycket. Bara jag får ett sms från dig gör mig helt överlycklig och varm inombords, sa jag och kramade om honom hårdare. Jag såg att han fick ett leende på sina läppar och man såg hoppet i hans ögon.
-Så hur ska vi göra? För jag vill inte att vår vänskap ska förstöras, särskilt inte förstöras utav mig, sa han och hans leende försvann igen.

-Jag vet inte riktigt, det känns fel mot Rasmus att bli tillsammans med någon annan efter så här kort tid, men jag har fallit pladask för dig och du betyder verkligen allt för mig, sa jag samtidigt som jag kollade rakt in i hans ögon.
-Men du tror inte att han vill att du ska gå vidare och leva lycklig? Frågade Niall med ett leende och jag skrattade till.
-Det tror jag att han vill. Jag vet att han vill att jag ska vara trygg, han vill inte att jag hamnar i fel händer och jag känner mig trygg när jag är med dig. Du är speciell Niall, för mig är inte du den kända Niall Horan från pojkbandet One Direction, utan du är så mycket mer för mig...du är mitt allt, min allra bästa vän som jag någonsin har haft och nu även min pojkvän om det är så du vill att det ska vara, sa jag och lutade mig sakta mot hans ansikte, jag mötte hans läppar i en kyss som han besvarade. Det var så perfekt och nu kändes det rätt. Det var hos Niall jag ville vara.
Vi avslutade kyssen och jag kollade på Niall, han hade världens största leende på läpparna.
____________________________________________________________________________________
Förlåt för väldigt kort och sen del, men jag (Johanna) kan varken koncentrera mig eller fokusera på något för tillfället...allt jag har i huvudet är telefonsamtalet jag fick med Niall och jag är så extremt tacksam för det.
Älskar alla era kommentarer, dem är underbara, ni är underbara!
Hoppas ni gillar att det är lite "love is in the air" :) 
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Looolloo

Nu dog jag !!!

Gud va bra!! Typ dör!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hehe men alltså det var helt awesome!!:)

2011-12-20 @ 00:21:43
URL: http://onedirectiontwodreams.blogg.se/
Postat av: emma

superbra ! :)

2011-12-20 @ 00:49:29
Postat av: Jessica

2011-12-20 @ 08:05:00
Postat av: Jessica

Jättebra vill bara ha en ny del typ NU!!;)

2011-12-20 @ 08:07:15
Postat av: Jessica

Asså grattis till telefonsamtalet!!! :D Du förtjände det verkligen! Vad roligt att niall ringde hehe!! Eller i och för sig hade det inte spelat någon roll! ;)



Jag älskar denna delen!! Så himla bra och fin, dom är helt perfekta ihop!! Det ska bli skoj att få veta nu hur deras liv kommer se ut i london nu med skola, jobb mm :):)

Postat av: Stina

Meeeeeeeeeeeeeeer

2011-12-20 @ 12:55:45
Postat av: Anonym

AAAAAAAAAAAAAA VAD BRAAAAA !!! det gör absolut inget att det var en kort del :) hoppas ni lägger upp en till ikväll xxxx

2011-12-20 @ 15:46:35
Postat av: Anonym

Berätta om samtalet! snälllla!



Meeer! love it!

2011-12-20 @ 16:29:53
Postat av: Nathalie

Aahhh!!! Så himla fint kapitell!! Och stort grattis till telefonsamtalet du förtjänar det :D Längtar tills nästa del kommer!! xx

2011-12-20 @ 20:03:28
Postat av: Anonym

JAG.ÄLSKAR.DEn!!!

2011-12-20 @ 21:50:22
Postat av: Anonym

Åh va kul!

Kan du inte skriva om vad ni sa på samtalet??

2011-12-20 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback