Everything about you - del 14

När vi suttit på kaféet i cirka två timmar bestämde vi oss för att gå runt i lite affärer.
-Kom! Niall drog med mig in i en affär och när jag kom in såg jag var det var. Massa mobiler, spel, TV-apparater och annat.
-Vad ska du köpa? Han skrattade och jag kollade undrande på honom.
-Kom! Sa han och jag följde efter.

_____________________________________________________________________________________
Jag gick efter honom och när han stannade stod vi framför en lång vägg, fylld med massa mobiltelefoner. Jag kollade frågande på honom och han skrattade.
-Vilken vill du ha?
-Men, va? Nej..
-Tyst! Vilken vill du ha?
Jag kollade ner i marken. Han behövde ju inte göra något. Visst, glädjen inom mig gick knappt och beskriva men jag kunde inte bara stå där och peka ut en mobil som jag ville ha.

-Men det behöv..
-Nej, jag vet. Men jag vill, vill du ha en iPhone? Jag kollade mot honom och han log stort.
-Okej, det vill du, konstaterade han och jag skrattade.
-Men..
-Inga men!
Niall tog två stycken lådor med iPhones i och jag kollade undrande på han.
-En till dig och en till Sanna, sa han och jag log.

När vi kom hem till vårt hotell igen var klockan närmre halv 3. Jag kramade om Niall och sedan gick jag upp till vårt rum med våra nya iPhones.

-Va? Köpte Niall dom till oss? Jag nickade samtidigt som jag startade min. Det första jag gjorde var att knappa in ett sms till Niall. ”Tack så jättemycket för detta, vi är riktigt riktigt glada och tacksamma! x” skrev jag och han svarade ganska snabbt. ”Hoppas ni gillar dom! Vill ni ha skjuts till flygplatsen? Måste säga hejdå...”
-Niall undrade om vi vill ha skjuts till flygplatsen, sa jag till Sanna och hon nickade. ”Ja visst...men vi måste åka snart!” Jag la min mobil i sängen och började snabbt slänga ner alla kläder i min resväska. Jag hade inte använt så mycket, så jag bara slängde ner det utan att vika det.

Vi hoppade in i en bil som stod utanför hotellet och där satt Niall och Liam.
-Hej tjejer! De andra killarna kunde tyvärr inte, men vi skulle hälsa från dom, sa Liam och vi nickade och log mot dom båda.
Jag knäppte fast bältet och bilen körde. Jag lutade mig tillbaka, även om det var lite spänning mellan oss. Laim satt där fram och jag satt i mitten, mellan Niall och Sanna. Jag var absolut lyckligast i hela världen nu. Jag visste hur mycket fans killarna hade och jag visste att detta inte är något varje fan får göra. Först träffa killarna privat, få Nialls nummer och sitta i en bil med två av de fem finaste killarna på denna jord.

Vi checkade in våra väskor och sedan gick vi mot säkerhetskontrollen. Vi hittade inte så bra, men både Niall och Liam visste vart vi skulle. Vi stannade precis innan säkerhetskontrollen och jag vände mig mot Niall och jag möttes av en varm kram. Jag kramade honom hårt och hans kind nuddade min.
-Vi ses snart! Viskade han i mitt öra och jag log för mig själv. Jag ville ju träffa dom igen, men jag visste att det aldrig skulle ske. Jag log mot honom och sedan kramade jag om Liam också, minst lika hårt. Jag vill inte lämna London eller killarna.
-Hälsa de andra! Sa jag till Liam och Niall och de nickade.
-Förresten, är det okej om jag ger era nummer till killarna? Frågade Niall och jag nickade.
-Vad är ditt nummer? Frågade han Sanna. Hon sa det snabbt innan det var dags för oss att gå igenom säkerhetskontrollen.
-Hejdå! Sa Niall och Liam samtidigt och vi svarade.
-Hejdå! Jag log stort mot dom och sen gick vi iväg.

Nialls perspektiv

Jag kollade efter tjejerna när dom gick. Dom vände sig om och vinkade och jag log. Jag visste att de var fans, men det var något speciellt med dom och att ge dom varsin iPhone var nästan de minsta jag kunde göra. När Alicia berättat allt för mig, om hur hennes familj var och att hennes kille dött mådde jag inte bra. Även om jag knappt kände henne så berättade hon detta för mig. Och att vi hade kunnat få henne att le även om hon hade mått skit. Det kändes ganska otroligt att vi kunde göra andra så glada.
-Du gillar henne va? Liam avbröt mig i mina tankar. Jag kollade på honom.
-Asså, jag vet inte..
-Niall, vi känner dig, sa han och flinade åt mig.
-Hon verkar vara speciell, sa jag lite tyst och han log.
-Go for it! Sa han och jag skrattade.
Vi gick ut från flygplatsen igen och när vi kom ut var det 3 tjejer som kom framspringande till oss.
-Vi lyckas aldrig! Sa jag innan tjejerna var framme och Liam skrattade.
-Nej, det är svårt!
Vi skrev våra autografer och tog några snabba foto, sedan hoppade vi in i bilen och åkte tillbaka till våra lägenheter.

Jag låste dörren och gick direkt in och la mig ner i soffan. Jag klickade in mig på twitter och kom på att jag inte frågat efter Alicias twitter. Jag gick in på mina meddelande och trykte på Alicia. ”Hej, hoppas allt är bra! Måste fråga dig.. har du twitter?” Jag kollade på klockan och förstod att de förmodligen satt på flygplanet nu, så hon kunde inte svara. Jag satte på musik och slog på TV:en. Inget roligt visades så istället gick jag inte på twitter. ”Have been an amazing weekend... met some fans and so on” skrev jag i en ny tweet. Jag kollade på klockan, som snart var halv 6. Jag reste mig ur soffan för att gå ut i köket och fixa ihop någon mat, men samtidigt fick jag ett sms av Harry. ”Vill du komma över och äta? Louis, Liam och Zayn besätmde sig för ha en filmkväll, så vi får ha kul själva!” Jag skrattade lite åt hans sms och svarade ”Jadå, jag kommer!” Istället för att gå in i köket gick jag mot dörren och tog på mina skor. Jag gick ut och låste dörren och gick sedan till Louis och Harrys lägenhet.

-Hej! Utbrast Harry när han öppnade dörren och jag log.
-Hej, vad blir det för mat?
-Jag var lat, så jag beställde pizza, sa han och jag skrattade.
-Funkar bra för mig! Han nickade och log stolt.
-Jag ska bara på toa, sa han snabbt och jag nickade. Jag satte mig i deras soffa och tog upp min mobil. Jag hade ett nytt sms, från Alicia. Jag låste snabbt upp mobilen och läste smset. ”Ja, allt är bra! Ja, det har jag, alicialoves1D heter jag där!” svarade hon och jag sökte på hennes namn direkt och tryckte på följ.
_____________________________________________________________________________________
Förlåt för det inte kom en del igår, men om ni kommenterar bra här får ni en till ikväll. Deal!?
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: linn

Meeer

2011-11-30 @ 17:46:24
Postat av: Anna

Jättebra!!!!!

2011-11-30 @ 17:53:03
Postat av: Sofia

ASGRYYYYYYMMM :D

2011-11-30 @ 17:56:06
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: frida

meeeraaa

2011-11-30 @ 18:04:09
URL: http://jubblies.blogg.se/
Postat av: Bella

Jättebra!!!! Man vill bara läsa mer och mer och mer :D

2011-11-30 @ 18:10:21
Postat av: Hanna

Snällaaaaaaa lägg upp en till ikväll !

By the way, jättebra ide med videon, den blev awesome ju ! :)

2011-11-30 @ 18:12:42
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-11-30 @ 18:18:57
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Viktoria

Mer, ja tack! :)

2011-11-30 @ 18:20:24
URL: http://thisisanotherstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

BÄSTA EVER!!!!!

2011-11-30 @ 18:27:29
Postat av: Anonym

BÄSTA EVER!!!!!

2011-11-30 @ 18:27:34
Postat av: L I N N

as bra :D

2011-11-30 @ 18:53:05
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Ett till kapitell snäääälla <3

2011-11-30 @ 18:56:50
Postat av: Lina

deal :)

2011-11-30 @ 18:56:52
Postat av: Emmy

grymt mera! <333

2011-11-30 @ 19:08:49
Postat av: Manja

Luuv it!!:D mer snälla!!:D

2011-11-30 @ 19:26:59
Postat av: Manja

Luuv it!!:D mer snälla!!:D

2011-11-30 @ 19:27:22
Postat av: Johanna

Beroendeframkallande! MER! :D

2011-11-30 @ 19:28:06
Postat av: Linda-chan

Deeal ;D

2011-11-30 @ 19:46:36
URL: http://lindachan.blogg.se/
Postat av: mandy

vi vill ha meeeeer!! :D .x

2011-11-30 @ 19:50:28
Postat av: mandy

vi vill ha meeeeer!! :D .x

2011-11-30 @ 19:50:50
Postat av: jenna

mer taaack! :D

2011-11-30 @ 19:52:18
Postat av: Sofia

awesome! längtar till nästa kapitel :)

2011-11-30 @ 19:55:41
URL: http://onedirectionnovelller.blogg.se/
Postat av: ElinSkantz

2011-11-30 @ 19:58:29
URL: http://Skaantz.blogg,
Postat av: Sadde

mmmmeeerrrrrr snälla!!!!!

2011-11-30 @ 19:58:33
Postat av: Sadde

mmmmeeerrrrrr snälla!!!!!

2011-11-30 @ 19:59:01
Postat av: ElinSkantz

Sååå bra! :D

2011-11-30 @ 19:59:14
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej, först måste jag säga, GRYM novell! Haha, jag har suttit som fastslukad i en halvtimme nu ungefär och inte kunnat sluta läsa! Huur bra som helst! Jag måste till och med erkänna att jag fällde en tår då och då, haha så inne i berättelsen var jag! Jag är ett nyblivet fan av one direction (jag firar tre veckor med dom på lördag..;)) så därför är jag helt ny i den har världen, men är helt fast! Haha, jag kommer inte ihåg hur jag levde innan jag hittade dom, men tråkigare hade jag i alla fall :D:D Haha, förlåt, vet inte riktigt varför jag skriver detta här, det jag vill komma fram till var i alla fall: SKRIV MER! ;) :D Och by the way, älskar att de handlar mycket om niall, han har varit min favorit hela tiden! :D

Postat av: becka

mer mer mer mer mer snälla ni är bäst på att skriva

2011-11-30 @ 21:32:50
Postat av: Anonym

skit braaaaaa

2011-11-30 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback