One Direction träff!



Visst har vi några läsare från Skåne?

Vi har skapat en sida på FB, vi hade nämligen tänk ha en träff! Vi har inte planerat så mycket än, men vi vill ju först veta om det finns något intresse. Gå in på vår FB sida, som ni hittar hääär och gilla oss, så missar ni inte något nytt. 
Självklart är alla välkomna, man behöver inte bo i Skåne för att komma, men förmodligen blir det flest skåningar ;) Så gå in och gilla oss, sedan skriv gärna lite tips på vad vi kan göra på träffen, vi behöver alla tips!

Del 63 kommer förhoppningsvis ikväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: Eve

Jag har inte FB :( :(

Får inte för mamma.

Varför vet jag inte!! :( :( :(

2011-09-23 @ 16:27:37
URL: http://thebestdaysofeve.blogg.se/
Postat av: Mikki

äntligen något som händer i Skåne!! om det blir av, kommer jag helt klart! om jag kan den dagen asså :)

2011-09-23 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback