Enchanted by you - del 58

Louis perspektiv

-Ja. Var är Julia?
-På toa... hon sover här inatt, hoppas det är okej, sa han och jag skrattade.
-Om ni inte är allt för högljudda, jag vill liksom kunna sova...
-Ha-ha, kul, sa Harry och jag skrattade.
-Man vet ju aldrig...
-Nej, sant...
-HARRY? utbrast jag och kom snabbt på att Amanda låg och sov.
-Schhh! Ta det lugnt, sa han och vi båda skrattade.
-Aja, godnatt, sa jag och Harry log.
-Godnatt.

___________________________________________________________________________
Harrys perspektiv


Jag öppnade dörren intill mitt rum och gick in. På sängen satt Julia och tittade ner mot sin mobil som lös upp lite av det släckta rummet, jag log stort och fjärilarna i magen började flyga rundor. Hon var min.
-Vad gör du? Frågade jag henne nyfiket när jag hade satt mig ner i sängen bredvid henne.
-Äh, kollar bara twitter. Inget roligt har hänt, sa hon och suckade men hon hade ändå ett leende på läpparna.
-Vad ska vi hitta på då? Frågade jag glatt. Även om vi inte hade varit ifrån varandra så länge hade jag saknat hennes närhet. Jag ville bara ligga ner och mysa med henne, ha henne i min famn.
-Vad sägs om att titta på en film? Sa hon, precis som hon hade läst mina tankar. För att kolla på en film betydde ju att jag kunde ha henne i min famn och krama om henne.

Vi startade filmen, men jag kunde inte slita min blick från Julia. Hon var så vacker och underbar. Jag började dra mina fingrar genom hennes lockiga hår. Jag snurrade mina fingrar runt i hennes hår och jag såg att hon log och tittade upp mot mig. Utan att säga ett ord vände hon tillbaka blicken mot Tv:en och jag fortsatte att röra lätt vid hennes hår som föll ner för hennes axlar. Hon lutade sitt huvud mot min axel och jag pussade henne lätt i håret. Efter några minuter vände sig Julia om och låg på sidan, mot mig. Hon hade fortfarande sitt huvud på min axel och hennes hand placerade hon på min mage. Jag log mot henne och jag tog tag i hennes andra hand. Vi flätade ihop våra fingrar och jag tittade ner på henne igen.

Jag lutade mig ner mot henne och närmade mig hennes ansikte. Sakta och försiktigt mötte jag hennes läppar i en fantastisk kyss som hon besvarade mycket väl. Kyssen blev mer och mer passionerad och Julia hamnade på ryggen. Jag la mig över henne utan att våra läppar gled ifrån varandra. Med händerna på varsin sida om henne för att inte lägga all min tyngd över henne, kysste jag henne intensivt och Julia stönade till.
Ett leende spred sig på mina läppar samtidigt som jag hade de mot hennes mjuka läppar. Jag förde upp min ena hand under hennes tröja och närmade brösten. Jag avslutade kyssen för att titta på henne. Jag gav henne en blick, som frågade om det var okej. Hon nickade och bet sig i läppen.
Jag började sakta dra av hennes tröja och jag bet mig försiktigt i läppen. Hon tog tag i kanten av min tröja och försökte dra av den, men lyckades inte så bra. Jag tog av min tröja och hennes blick fastnade på min mage. Jag böjde mig ner mot henne så jag låg över henne igen.
-Gillar du det du ser? Viskade jag i hennes höra. Men hon svarade inte. Hon vände huvudet och började kyssa mig igen väldigt passionerat.
Jag avslutade kyssen, men fortsatte att kyssa henne ner på halsen. Jag fortsatte längre ner tills jag kom till byxkanten. Jag knäppte upp hennes byxor och drog av dem. Nu låg hon där i bara underkläder och jag kunde inte slita min blick från hennes perfekta kropp.
Vi rullade runt, men när jag hamnade på ryggen slog jag huvud i nattduksbordet. Det gjorde ont, men det brydde jag mig inte om nu. Julia låg över mig och drog av mina byxor så jag bara hade kalsonger på mig. Hon böjde sig ner mot mig och kysste mig passionerat. Hon gungade lite fram och tillbaka och vi båda stönade. Jag tog mina ben runt hennes kropps så vi kunde rulla runt igen så jag hamnade ovanpå henne igen. Jag hade mina händer på hennes rygg och knäppte sakta upp hennes bh, jag drog av den snabbt och slängde iväg den. Jag la min ena hand på hennes bröst och kände att jag blev mer och mer upphetsad. Det började resa sig där nere på mig. Jag rörde mina höfter upp och ner samtidigt som Julia höll på att ta kalsonger. När kalsongerna var nere vid knävecken hörde jag plötsligt hur någon smällde upp dörren. Jag drog snabbt tag i täcket och tog det över oss. Blicken vände jag mot dörren och där stod Louis.
____________________________________________________________________________________
Förlåt att vi inte uppdaterade igår... men iaf, ni ville ha mer Julia och Harry, HÄR HAR NI! 
Kommentera på :) 
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Oolala! Ahaha stackars harryvsom blir upptäckt av Louis.. Haha undra vad som händer!!

2012-04-20 @ 23:40:12
Postat av: felicia

HAHAH MED GUD, VAD GÖR LOUIS DÄR!?

2012-04-20 @ 23:40:31
URL: http://feliciafolvik.blogg.se/
Postat av: Sofia Eriksson

HAHHAHAH LOUIS! OMG HAHA! Vill veta vad han säger ahahha! Snälla skrvi mer snaaaabbttt!

2012-04-20 @ 23:43:11
URL: http://sofiaaeriksson.webblogg.se/
Postat av: Elin

jag visste att Louis skulle komma! Det är tyvärr så i alla noveller... -_- men äälskar er Novell endå!!! :D <3

2012-04-20 @ 23:44:42
Postat av: Fanny

Shit så bra ni är på att skriva noveller!! Era noveller är bäst:) haha det börjar bli hett nu i novellen:P det ska bli kul att läsa nästa del när den kommer! Btw, eran hemsida är min startsida så jag alltid har koll när en ny del har kommit!:)

2012-04-21 @ 00:00:04
Postat av: Michaela

Undra vad han säger? Hahhahah Älskar det! Skit bra!

2012-04-21 @ 00:00:13
Postat av: Hanna

Gud va bra skrivit, hoppas nästa kapitel kommer snart vill så gärna veta vad Louis kommer säga.. :P

2012-04-21 @ 00:03:28
Postat av: Tilda

Varför smälla upp dörren?? Tänk om något har hänt? :/

Grym novell!! <3

2012-04-21 @ 00:23:06
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Anonym

AHAHAHAHA ÅÅÅÅÅH! Jag blev allvarligt tvungen att slänga ipaden i sängen av garv när jag läste det här.. Stackars....

2012-04-21 @ 00:24:04
Postat av: Izabella

Hahaha OMG kunde knappt läsa vidare haha bra skrivet!

2012-04-21 @ 00:28:56
URL: http://diaryofbella.blogg.se/
Postat av: emma

haha stackars Harry och Julia!

Så jäkla bra :)

2012-04-21 @ 00:33:49
Postat av: steffi

HAHAHAH, jättebra!

Undrar vad Louis kommer säga ;) xx

2012-04-21 @ 08:12:28
URL: http://1dimagen.devote.se
Postat av: Anonym

Ohh vilken bra del! Skynda och skriv mer ;) kan ni inte skriva mer sådana här delar med de andra killarna? Det är alltid Harry....xD

2012-04-21 @ 09:06:37
Postat av: Victoria

Hahahha, Louis dååå... ;)

2012-04-21 @ 10:29:49
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt bra skrivet!!!!

Jag tycker att det ska vara med ''sånt här'' i novellen, ist för att bara skriva att dem kysser varandra passionerat och sen att dem hade haft sex. Man lever sig in i det mycket mer när du skriver såhär!! RIKTIGT BRA!

2012-04-21 @ 11:40:28
Postat av: Ellen

Haha, grymt bra. Fett pinsamt när Louis kom in... Undrar varför han var tvungen att gå in..?

2012-04-21 @ 11:54:14
Postat av: Amanda

Hahahaha, awkward moment! Hahaha, Louis!

2012-04-21 @ 12:28:12
Postat av: Frida

haha omg vad pinsamt för dem... Undrar vad Louis ville? :D

2012-04-21 @ 14:43:27
Postat av: Gina

AHAHA Omg, typiskt Louis att komma in så där xD Lääängtar till nästa del! :D

2012-04-21 @ 14:53:40
Postat av: Anonym

AWWWWW. ER NOVELL ÄGER SNÄLLA SKYNDA ATT SKRIVA NÄSTA DEL KAN INTE VÄNTA MER VAEFÖR SMÄLLDE SNYGGINGEN LOUIS UPP HARRYS DÖRR OM HAN VISSTE ATT JULIA SKULLE SOVA ÖVER DÄR VAD HAR HÄNT SNÄLLA SKYNDA OCH SKRIV NÄSTA DEL FORT AWWWWWWW.

2012-04-21 @ 16:30:57
Postat av: One Direction Diary

Awkward... xd

2012-04-21 @ 16:48:07
URL: http://oneddiary.blogg.se/
Postat av: Andy

Typical louis! i feel sorry for harry and julia!! :(

2012-04-21 @ 17:16:01
Postat av: Line

Typiskt Louis

Lite mer sex i novellen gärna

2012-04-21 @ 18:40:08
Postat av: Anonym

när har ni tänkt låta oss läsa nästa del hoppas att svaret är nu exakt nu i den här sekunden har väntat tillräckligt nu

2012-04-21 @ 18:56:02
Postat av: Anonym

fy fan vad jag hatar att vänta kommer ens en ny del upp idag eller hoppas verkligen det kan inte vänta mer låt mig inte vänta mer kommer säkert dö snart av längtan till nästa del ps är blogg äger bara om ni lämnar ut nästa del nu väntat tillräckligt har kommit tillbaka mer än 50 gånger och blibit bisbiken

2012-04-21 @ 19:01:57
Postat av: Anonym

räcker inte det med väntan nu har sökt på är blogg mer än 70 gånger och blivit lika besviken varje gång låt inte mig bli bisviken igen. AWWWWW VAD KOMMER HÄNDA VAD KOMMER LOUIS SÖGA VF SMÄLLDE HAN UPP HARRYS RUMS DÖRR JAN INTE VÄNTA MER SKYNDA MED ATT LÄGGA UT NÄSTA DEL PS VEM HÅLLER MED MIG ATT LOUIS ÄR SNYGGAST SÖTAST OCH GULLIGAST I LOVE LOUIS TOMLINSON

2012-04-21 @ 19:13:24
Postat av: Tess

Pinsamt.....

2012-04-21 @ 20:46:09
Postat av: Tilde

När kommer det mer? Sjukt bra skrivet längtar tills nästa del. Läs gärna min och min kompis novellblogg också!

2012-04-21 @ 21:06:05
URL: http://theonedirectionstory.webblogg.se/
Postat av: felicia

Kolla gärna in min novellblogg om killarna :D

2012-04-21 @ 21:45:40
URL: http://minnoveller.blogg.se/
Postat av: L

Ohhh god!!! SKRIV NU! VILL LÄSA FORTSÄTTNINGEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2012-04-21 @ 22:33:54
URL: http://lillanovellen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha louis... det är alltid louis som kommer...men jag älskar eran novell, den är hur bra som helst <3 fortsätt så här bra tjejer <3 <3

2012-04-21 @ 23:22:52
Postat av: Julia

älskar eran novell, den är så grym!!

snälla skriv ett nytt kapitel nu!! <3

2012-04-22 @ 00:57:40
Postat av: Hey

Skiiiiiiiiiiiuiiiitbra skrivet!!!! mer mer mer mer

2012-04-22 @ 11:32:13
Postat av: Josefin

Hej! Har precis börjat läsa er novell och den är hur bra som helst!! Och bara älskar detta kapitlet, skrattade jättemycket!! :D

2012-05-14 @ 20:46:31
Postat av: Milla

Typiskt Lou x) komma in o störa :P

2012-07-02 @ 13:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback