Har du en fråga till oss?



Vår tid räcker inte till just nu, det är de sista veckorna i skolan, lite slutprov för Johannas del och jag, Angelica, har haft lite inlämningar, arbete osv, plus lucia träning då jag ska gå lucia imorgon.

Iaf, vi kör igång en frågestund - alla frågor är välkomna och svaren kommer ut mellan jul och nyår någongång! Vi svarar på både One Direction relaterade frågor men också om oss själva, alltså lite mer "privat" eller om det är något annat ni vill ha svar på.
Kanske, kanskeee det kommer svar i en video men förvänta er inget för det känns så himla awkward.. haha! Men fråga på så ska vi försöka få ut en del imorgon! 
Vi vet att vi haft frågestunder tidigare där svaren aldrig kommit men nu LOVAR vi att svara. Ös på med frågor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag undrar hur många det är som skriver på den här bloggen, och när nästa del kommer upp.. hehe

Svar: vi är två som skriver och nästa del kommer förhoppningsvis idag!
Johanna Malmgren

2012-12-11 @ 21:19:23
Postat av: Melissa

HERE WE GO.

1. Favoritårstid?

2. Favoritlåt ur Take me home? Finns det någon särskild anledning till varför?

3. Take me home vs Up all night?

4. Hur länge har ni varit vänner? (:

5. Inte för att vara creepy, men var i Sverige bor ni? Storstad? o.o Kanske ni svarat på det här tidigare men har endast nyligen börjat läsa här så... ;x

Det var allt! Tack för att ni skriver grymma noveller för oss att läsa (: Kram ♥

2012-12-11 @ 22:08:51
URL: http://onedirectionernovell.blogg.se
Postat av: Elin

Varför skriver ni inte på engelska? Det låter mer verkligt om ni har dialogerna på engelska.. iallafall när killarna pratar.. :)

2012-12-11 @ 22:48:58
URL: http://elinanderssonkanon.blogg.se
Postat av: manda

hur gamla är ni? Och hur långa är ni

2012-12-11 @ 23:53:09
Postat av: Bree

1. hur gamla är ni? 2. är huvudpersonen relaterad till er själva? 3. vet ni om niall datear någon eller är han den enda som inte gör det? :)

2012-12-12 @ 17:51:59
URL: http://itistimetogetfit.blogg.se
Postat av: Anonym

1. hur många bloggar läser ni
2. vilka bloggar
3. har ni träffat killarna?:)

2012-12-12 @ 18:39:24
Postat av: Anonym

hur ofta kommer det nya delar? :)
vart får du din insperation att skriva? :)
vilka andea novellbloggar läser du? :)

2012-12-12 @ 19:55:15
Postat av: Ellena

Vilket år är ni alla födda?
Vilka novellbloggar brukar ni läsa?
Vilka har ni hört är bra/rekommenderar att jag ska läsa? (jag gillar i princip allt förutom om killarna inte är kända i en novell)
Har de bra och jag hoppas verkligen att ni orkar/vågar göra en video! :)

2012-12-12 @ 20:41:37
Postat av: Samaa

Hej jag undrar varför liam och daniell gjorde slut och nu är dom ihop igen

2012-12-12 @ 21:35:42
Postat av: Amalia

Hej❤
Finns det nån chans att man får vara med i novellen?

2012-12-14 @ 18:47:34
Postat av: Josse

Varför skriver ni inte engelska dialoger på engelska? Det är verkligen svårt att veta.. ;)

2012-12-15 @ 17:26:33
URL: http://jossezliv.webblogg.se
Postat av: ayya

Måste bara säga att ni skriver bäst
1. Länkbyte?
2. Vilka noveller läser ni?
3. Vem av killarna är ert favvo?

2012-12-15 @ 19:25:18
URL: http://onedirectionrockme.devote.se
Postat av: Aggi xx

Hej! Jag har en novellblogg med min bästa kompis men vi har såååååå dålig uppdatering så jag undrar hur ni får inspiration? :D Kram :)

2012-12-15 @ 22:46:35
URL: http://onedforever.blo.gg/
Postat av: Alexandra :D

Jag undrar vart ni får er insperation ifrån? Är det ifrån bilder, låtar, verkliga livet, händelser?

2012-12-16 @ 00:20:17
URL: http://onedirectionswedenfanfic.blogg.se
Postat av: nina

1.vilka tycker ni är dom bästa novellbloggarna (utan eran då).

2.Har ni träffat killarna i så fall hur var det?

3.Varför började ni skriva noveller??

4.Finns det någon annan artist/band som ni gillar
mycket?

5.Skriva/läsa novell?

6.Läsa bok/kolla på film


Det var allt jag kom på men ha det bra!

2012-12-16 @ 01:10:05
Postat av: Maria

Hejsan! Jag ¨håller på att skriva en novell! Jag har inte skapat en blogg än! Men jag ska när jag kommit in i novellen. Men, jag undrar om du vill göra en header åt mej? Kanske ska ha bloggplatsen.se
Tack på förhand!

2012-12-19 @ 19:04:20
Postat av: Maria

Kan man få vara med i novellen? :)

2012-12-21 @ 12:08:58
Postat av: L

Hej <3 Vill bara säga att er blogg är super <3 (: (God jul på er <333 (:) Iaf .. Har några frågor ^^

1. Kan nu skriva allas favorit färg?
2. Kan ni skriva allas favorit mat?
3. Kan ni skriva allas favorit djur?
4. Kan ni skriva vad alla är rädda för?
5. Dejtar Zayn Perri i Little Mix?

Alla frågor <3 Puss (:

2012-12-24 @ 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback