Everything about you - del 68

Alicias perspektiv

-Slutaaaaa, pep hon och jag skrattade åt henne och stannade upp.

-Om du är med på fotboll? Hon skakade på huvudet.
-Neeeeej! Jag började kittla henne igen. Hon vände och vred på sig och sedan började hon kittla mig. Det hela slutade med att vi la skrattandes på golvet och jag tog tag i Alicias hand.
-Tack för du ville följa med, sa jag tyst och hon log stort.
-Tack för att jag fick följa med
_____________________________________________________________________________________
Sannas perspektiv (London)

Jag och Jane satt hemma i min och Alicias lägenhet, vi hade absolut ingenting att göra så vi bara satt där utan att säga ett ljud. TV:n var igång men ingen orkade kolla eftersom det inte gick något roligt program just nu eftersom klockan bara var fem på kvällen. Efter ett tag suckade jag tungt och Jane kollade på mig.

-Vad ska vi hitta på? Vi kan ju inte sitta här och ruttna, sa jag och jag kunde se på Jane att hon hade en idé eftersom hon hade ett lurigt leende på läpparna.

-Vad har du nu hittat på? Frågade jag snabbt.

-Kan vi inte bjuda hit William och James? Vi kan laga mat tillsammans och sen kan de sova över här, sa hon med ett stort leende.
När hon nämnde William kände jag att jag blev varm inombords och mitt hjärta började dunka lite snabbare.

-Tycker det är så gulligt att man ser på dig att du gillar honom, sa Jane och knuffade till mig lite lätt.

-Jag gillar inte honom, sa jag och kollade ner i golvet.
-Klart du gör, man ser det på dig och du har själv sagt det till mig!
-Va, när sa jag det? Frågade jag förvånat eftersom jag inte kunde komma att jag hade sagt det.

-Haha, det du, svarade Jane och log lite ondskefullt samtidigt som hon tog upp sin mobil för att ringa någon.

-Vem ringer du nu? Frågade jag av ren nyfikenhet men Jane svarade inte mig, hon skakade bara på huvudet och hon hade mobilen intill örat.

-Hej William! Hörde jag hur hon sa glatt och jag fick lite panik. Jag ville att han skulle komma, men på något sätt kändes det bara så fel att han och James eventuellt skulle sova över här.

-Vill du och James komma över till Sanna så kan vi äta tillsammans, hitta på något roligt och sen sova här? Frågade hon och jag bet mig i läppen på grund av lite nervositet. Jag försökte lyssna på vad William svarade, men jag kunde inte tyda vad han sa.

-Okej, vad bra! Kom så fort som möjligt för vi behöver gå och handla så vi kan laga någon mat, eller så beställer vi bara pizza eftersom vi inte kommer lyckas med att göra någon mat, sa Jane och jag började skratta lite smått.

-Men då gör vi så och ses snart, sa Jane glatt och la sedan på.

-Dom kommer hit! Sa Jane glatt och jag log. Jag satte mig tillrätta med min laptop i soffan och gick in på twitter. Jag såg att många tweetade till Zayn, så jag tryckte mig in på hans profil. "homeeeeeee... but not in a good mood" skrev han och jag blev lite orolig. Vad hade nu hänt? Jag tog snabbt upp min mobil och skrev ett sms. "Vad är det som har hänt? xx" skrev jag. I väntan på svar kollade jag runt på twitter, facebook och lite andra sidor, men inget svar kom. 

Fyrtiofem minuter senare knackade William och James på och jag satte ifrån mig datorn, men höll min mobil i handen. Jane var snabb med att öppna och jag mötte Williams blick. Han log mot mig och sedan kramade han om mig.
-Hej! Sa vi båda samtidigt och vi båda skrattade lätt.
-Fina byxor! Sa han och log lite. Jag kollade ner och kände hur mitt huvud blev allt rödare och rödare. Jag hade mina rutiga pyjams byxor på mig och jag ville bara sjunka igenom marken.
-Eh.. jo, visst är dom? Sa jag och trängde fram ett litet leende.
-En skönhet passar i allt, sa han och hans varma hand nuddade till min. Jag log lite för mig själv och kramade sedan om James. 
-Ska vi beställa pizza? Frågade han och Jane nickade.
-Det låter bra! Eller? 
Jag kollade orolig på min mobil. Inget svar. Kunde han inte bara svara? Jag låste upp mobilen i hopp om att ett nytt sms skulle komma, men nej. Inget sms. 
-Sanna?
-Va? Ja? Sa jag lite förvirrat och dom skrattade.
-Vad vill du ha för pizza?

_____________________________________________________________________________________
Inte den längsta delen, men lite i alla fall! Jättekul att ni kom med lite tips på vad som kan hända, det hjälper oss verkligen jättemycket :)
Fredag imorgon... alla vet var det innebär. Dålig uppdatering! ;) Vi ska verkligen försöka få upp en del, kommentera på bra så ska vi nog lyckas!! :)
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Awesome som vanligt!! Awwww hoppas att det blir nått mellan Sanna och William nu oxå och vad är det med Zayn!!? Gaahh måste ha nästa del typ NUUUUUUUUU!! Haha ni är bäst glöm inte det :D xx

2012-01-19 @ 22:29:54
Postat av: Fredrika

Ni är verkligen superbra på att skriva men kan ni inte fortsätta lite på eran gamla novell(även om den egentligen är slut), det finns ju mycket kvar i den som skulle kunna hända?

please jag saknar den, haha

2012-01-19 @ 22:58:07
URL: http://fredrikalindvall.blogg.se/
Postat av: emma

skitbra ! :)

2012-01-19 @ 23:21:35
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: Anonym

Snäällllaaa kan Sanna bli ihop med Harry, snälla <3

2012-01-19 @ 23:23:31
Postat av: sabina

Hej, ville bara säga de att jag älskar eran blogg!!

De e nog den enda jag vill läsa om och om igen (om jag hade orkat ,igen)



O ville bara rätta ett fel där uppe, ska det inte stå 'min o Alicias lägenhet' eftersom de e Sannas perspektiv?



Iaf, fortsätt med skrivandet o hoppas ni hade en bra torsdag! :)x

2012-01-19 @ 23:28:01
URL: http://sabinaaeelise.devote.se
Postat av: linda

JÄTTTEBRAA :D

vill bara säga att det står lite fel i första meningen: Jag och Jane satt hemma i min och Sannas lägenhet. Ska väl stå ALicias? :)

Ni skriver bästbästbäst! :D

2012-01-19 @ 23:39:26
Postat av: Louise

Braa meeera:)❤

2012-01-20 @ 08:52:26
Postat av: Nora

Jag älskar eran novell men jag vill liksom läsa mer om KILLARNA om ni förstår :D bryr mig inte så jätte mycket om Sanna.........

Annars ÄLSKAR jag verkligen novellen. Fortsätt!!! MEER!!! :Dxx

2012-01-20 @ 09:37:55
Postat av: Felizia

Grymt :)

2012-01-20 @ 15:50:34
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Jag ÄLSKAR er blogg!! men skulle vilja veta lite mera om killarnas liv. Men bloggen ÄGER!!!!!! Försätt att skriva!!!! XD

2012-01-20 @ 16:33:01
Postat av: moamalik

igår och idag har jag suttit och läst hela denna novell blev som fast!

wehoooooo ni fick 1 till läsare, mej :DDDD

2012-01-20 @ 18:45:56
URL: http://moabestarodin.devote.se/
Postat av: Josefine

Åh nej! asså skriver ni inte en till del nu så dör jag av nervositet! tänk om något har hänt med zayn...

2012-01-20 @ 21:00:43
URL: http://directionernovell.blogg.se/
Postat av: ★Jennifer★

Awsome!!!!!!!! :D



Föråt för jag kanske inte har kommenterat så mycket på senaste tid, men jag har en förklaring!<3



http://www.jennasliv.devote.se/blogs/16095689/till-er-novellskrivare-.htm#WriteComment



KJAM!! :)

2012-01-20 @ 22:22:57
URL: http://www.jennasliv.devote.se/
Postat av: Anonym

Awww mer snäääälla!

2012-01-20 @ 23:26:42
Postat av: sanna :D

Skulle vart bra med lite drama nu.. Typ som att zayn ligger på sjukhus för att han vart med i en olycka eller nåt. :D

2012-01-21 @ 00:19:29
Postat av: Anonym

Kan inte Harry och Sanna bli tsm? Snääälllaaa<3

2012-01-21 @ 01:28:43
Postat av: Anonym

Nee harry och sanna får inte bli tsm som många verkar vilja, jag tänker fortfarande på er förra novell och om harry o sanna blir tsm så förstör det allt haha! Vill ha ännu mer alicia och niall! :D

2012-01-21 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback