Läs igenom

Hejsan. Nu blir det ett litet sånthär onödigt inlägg, men samtidigt känns det som det behövs.

Okej, så i novellen åkte Melissa till London, sådär lite random och JA vi vet att det vr oväntat osv. Men ni ska få en liten förklaring.
Från början var det inte tänk att det skulle bli såhär, men vi kände att det vi tänkt hade gjort novell riktigt långtråkig och vi kände att vi ville "gå utanför ramarna" och göra det lite mer crazy, om ni förstår oss? Ett förhållande kan inte funka så super duper perfekt alltid och saker måste liksom hända. Tror ingen vill läsa typ "Idag gick vi på bio, sen kysste vi varandra. Nästa dag var vi ute ch cyklade och hade en mysig picknik i skogen och kysste varandre." 
Förstår ni? Det blir tråkigt och ingenting händer. Vi själva tycker det är skitsvårt att göra så att Liam typ blir sviken, då det är det sista man vill att han ska bli, men vi kände att vi behövde vända allt lite upp och ner. Vi vill inte skriva som alla andra, att man åker till London, träffar killarna och sen är dem tillsammans, det är old nu. (Hade det funkat på riktigt hade jag varit i London för lääääääängesen..). 

En sak som är viktig - även om det som nu hänt inte var tänk från början så har vi tänkt igenom det så att vi har liksom inte bara påbörjat något utan att veta hur det ska lösas :)

Det är också roligt när ni kommenterar att "åhhhh vad jag blir sur på Melissa" och allt sånt. Roligt när ni liksom lever er in i novellen, det uppskattas verkligen. Hoppas ni haft en awesome vecka och ni får ännu en härlig vecka på ert sommarlov. Angelica åker till Rhodos nästa söndag och Johanna ska göra allt för att uppdatera varje dag. 

Har ni varit iväg i sommar, eller ska ni iväg? Någon som kanske varit på Rhodos? Tell us!

Kommentarer
Postat av: julia

Jag var på rhodos första veckan av sommarlovet.!:D

2012-07-22 @ 23:41:19
Postat av: Olivia

Jag ska också till Rhodos nästa söndag! :D

2012-07-23 @ 00:01:39
URL: http://messiolivia.blogg.se
Postat av: Jossan

Jag älskar verkligen hur ni skriver ! Så himla bäst ! Handlingen är grym ! :D precis som ni säger, det blir ju spännande ! <3

2012-07-23 @ 00:13:52
Postat av: filippa

jag var i rhodos en vecka före sommarlovet :)

2012-07-23 @ 00:37:47
URL: http://glennochkompani.blogg.se/
Postat av: Olivia

Varit på Rhodos två gånger, underbart. Grekland i sig är väl helt underbart men ja, you get my point?

Vart i Rhodos ska du? Älskar eran novell, kika in på min o mina vänners? Bara säga vad ni tycker? - eionovels.blogg.se - skulle uppskattas!

xxOlivia.

2012-07-23 @ 02:17:00
URL: http://eionovels.blogg.se/
Postat av: Sophie

Jag var i Thailand de 3 första veckorna på,sommar lovet! :D

2012-07-23 @ 08:42:35
Postat av: Linnea

Har varit I Turkiet och några jag känner ska till Rhodos snart. Var där för två år sedan as mysigt där.
Jag gillar att Melissa åkte till London, Det blir "utanför ramarna" som ni säger. :3

2012-07-23 @ 09:29:46
Postat av: Maka

Jag var på rhodod för snart två år sedan och precis innan sommarlovet i år. Om ni vill göra någon utflykt så tycker jag att ni ska åka till en liten stad som heter Lindos jätte fint och man kan rida på åsnor! Jätte bra novell btw!

2012-07-23 @ 10:32:32
Postat av: LULUUUU!<3

*Chokad* ja va på rhodos i år :P

2012-07-23 @ 11:24:56
URL: http://LOLGAB.BLOGGPLATSEN.SE
Postat av: Anonym

jättebra att ni tänker som ni gör, uppskattas verkligen!! kraaam :)

2012-07-23 @ 11:45:13
Postat av: matilda

jag älskar oce directon kul att ni tjejer startade denhär bloggen. jag älskar harry och niall jag bara undrar om nån vet om det är sanat att harry ska gå solo nästa sommar läste det någon stans.:( jag vill inte de dom är så söta i hop och jag bara måste få säga det en gång till jag ÄLSKAR ER ONE DIRECTION <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 TACK TILDAN

2012-07-23 @ 14:06:42
Postat av: ninni

Haha...asgarvade verkligen vid (hade det gått hade jag vart i London för läääängesen)
Samma här!

2012-07-23 @ 14:38:54
Postat av: lovisa

Jag ska till Malllorca imorgon! :) så när jag kommer hem igen så hoppas jag på många nya inlägg ;)

Svar: åhhhhhhhhh mallorca!!! älskar mallorca! :D
Johanna Malmgren

2012-07-23 @ 15:21:38
Postat av: Rebecca

Åh, jag har också varit på Rhodos. Angelica, vart på Rhodos ska du? :)

Svar: Ixia heter det :)
Johanna Malmgren

2012-07-23 @ 15:23:07
Postat av: Rebecca

Åh, jag har också varit på Rhodos. Angelica, vart på Rhodos ska du? :)

2012-07-23 @ 15:23:08
Postat av: Sarah

Jag var på Rhodos i slutet på juni i år :) så himla fin och trevligt ställe! Varmt är det där också, jag hade runt 34-39 grader (i skuggan!!) men jag antar att det är mke varmare där nu! Hoppas du får en bra och trevlig resa. Kram

2012-07-23 @ 16:52:36
Postat av: Moa

Hejsan..! ;) Jag har varit överallt i sommar. Jag har varit i : England, Holland, Tysklan och Danmark.:! ;) Hoppas ni ahr det super bra..! <3 xx

2012-07-23 @ 19:33:08
Postat av: frida

Jag förstår fullständigt varför ni gör som ni gör, det blir ju tråkigt om ingenting händer.. Jag tycker verkligen ni skriver bra och jag är inte onöjd på något sätt. Ni är grymma! Och det var trevligt att snacka med dig på kik igår Johanna :)

2012-07-23 @ 20:07:41
Postat av: nellie

var i Turkiet första veckan på sommarlovet :) Jag älskar eran novell!

2012-07-23 @ 20:55:28
Postat av: Therese

Hej!
Jag och min kompis har skapat ett så kallat "1D projekt"
Vi skulle bli jätte glada om du kunde kika in på min blogg och delta. Vi skulle också bli grymt tacksamma om du kunde dela det här på bloggen så att så många som möjligt deltar :)
Kram <3

2012-07-23 @ 21:03:36
URL: http://mystoryaboutonedirection.webblogg.se
Postat av: Ebba

Vad kul att åka till Rhodos :) Min familj funderar på att åka dit nästa år :)

Jag ska till Side i Turkiet i slutet av augusti :D

2012-07-23 @ 22:39:20
URL: http://onedirectionworld.webblogg.se
Postat av: Mathilda

Jag är på Rhodos nu! I faliraki om nån undrar! :D och det är bra att ni skriver annorlunda än vad alla andra skriver! <333

2012-07-23 @ 22:57:36
Postat av: Cornelia

Snälla lägg in en till del, för att jag fyller år idag :D <3

2012-07-24 @ 08:48:06
Postat av: Ida

Jag känner mig lite udda, jag är den enda som aldrig varit på Rhodos. Haha! :D

2012-07-24 @ 10:13:40
Postat av: Bethany

Jag känner mig udda, för jag vet inte ens vad det är xD

Längtar tills nästa kapitel :D

Hugs, Bethnay :)xx

2012-07-24 @ 17:42:55
Postat av: Bethany

Jag känner mig udda, för jag vet inte ens vad det är xD

Längtar tills nästa kapitel :D

Hugs, Bethnay :)xx

2012-07-24 @ 17:42:55
Postat av: felicia

när kommer svaren upp sen frågestunden? :D

2012-07-24 @ 19:30:31
URL: http://minnoveller.blogg.se
Postat av: desperat directioner

UPPDATERA NOVELLEN NUNUNUNUNUNUNUNUNUNUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-07-24 @ 21:12:53
Postat av: Lollo

Gillar verkligen denna novellen. Gillar verkligen bloggen. Gillar verkligen er. Sättet ni skriver på, jag skriver själv noveller, vet att det är skit svårt, jag får inspiration hela tiden, men inte till en och samma novell! Jag har ingen novell blogg, och kommer inte skaffa heller, men det måste vara roligast kunna dela med sig av det man skriver, jag kan inte riktigt göra det :( iaf så var det typ det jag ville skriva, ni är sjukt duktiga och jag tycker att denna novellen äger! Kommer inte kunna läsa på ett tag bara för jag ska till Gotland imon, men men :(:(:(:(

Aja hejdå eller vad man nu ska skriva, hejdåååå ;))

2012-07-26 @ 20:39:16
URL: http://Www.lollostar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback