Angående nästa del och uppdateringen

Nästa del kommer ikväll och förlåt för den dålig uppdateringen!
Vi vet att uppdateringen är dålig, men vi har faktiskt vår anledningar till det. Vi har haft/har fullt upp med studenter, tex Angelicas bror tog studenten igår, jag var hos min kusin som tog studenten och större delen av onsdagen var jag hos Angelica och hjälpte till att fixa inför hennes brors student. Ni måste förstå att vi också har ett liv, vi kan inte sitta och skriva dag in och dag ut när vi har andra grejer som vi måste göra.
Det är inte så kul att gå och ha dåligt samvete för man inte har uppdaterat och sen loggar in och läser kommentarer som säger att uppdateringen är sämst. Men vi håller inte med om att uppdatering är sämst, visst den är kanske inte den bästa för tillfället men det är för vi har haft mycket annat att göra, men det finns faktiskt de som har sämre uppdatering. Så att uppdatering är sämst, att den suger håller vi verkligen inte med om. Och vi har under hela våren i snitt uppdaterat en gång per DAG. 

Förlåt om det blev ett litet negativt inlägg här men ni måste förstå oss.
/Angelica & Johanna

Kommentarer
Postat av: johanna brolin

eran uppdatering är ju helt OK ! det är bara kul att få vänta ett litet tag för sen när man går in på novellen och ser ett nytt kapitel blir man jätte glad! :D ni är jätte duktiga fortsätt så ! puss

2012-06-08 @ 12:54:07
Postat av: Ida. R

Det är tråkigt då ni inte uppdaterat men jag förstår er helt och helt och hållet. Ni kan inte spendera dag in och dag ut att sitta framför en dator och skriva kapitlen. Studier, familj och vänner går före denna blogg tycker jag. Skit i de elaka kommentarerna, de är inga trogna läsare utan de bara egoistiska! :) xx

2012-06-08 @ 13:39:23
URL: http://loppaaannn.blogg.se/
Postat av: Isabella

Ett nytt kapitel på en ny novell kommer upp ikväll vid 19:00, skulle vara kul om du kikade in och säger vad du tycker om det! :)

2012-06-08 @ 13:41:42
URL: http://stolemyhearttonight.blogg.se/
Postat av: nina

vi förstår att ni har haft annat att göra men det är bara så spännande så att man längtar till nästa del och när den nt e där kan man bli lite besviken.Men er blogg är awesome fortsätt och blogga älskar verkligen novellen.Hoppas ni hade en bra student!

2012-06-08 @ 15:27:06
Postat av: ellen

det gör ju inget att uppdateringen är dålig ett litet tag för det är ju mycket som händer denna tiden på året och ni har ju faktiskt ett liv utanför denna blogg!!

Men jag blir glad av att ni skriver varför ni inte uppdaterat så att ni inte bara lägger ner bloggen utan att vi vet varför!!<3

2012-06-08 @ 15:29:27
Postat av: Lovisa - Läs, kommentera och följ

Eran uppdatering är helt okej! Min är inte heller bäst. Men jag tänker fortsätta läsa, den är så bra! :)

2012-06-08 @ 15:51:21
URL: http://onedirectionstoriiies.blogg.se/
Postat av: amanda ;]

jag tycker inte det gör något att uppdateringen är dålig för jag fortsätter läsa för att jag gillar er novell :D

2012-06-08 @ 16:12:54
Postat av: Matilda. c:

Jag tycker att ni uppdaterar sjukt bra! ni uppdaterar ju lixom MINST en gång om dagen? Vad har dom att klaga på egentligen? btw, älskar er novell! <3<3

2012-06-08 @ 16:42:59
URL: http://www.liveturannanvinkel.devote.se
Postat av: Johanna

Det gör inget, ni är bäst ändå! ;)

2012-06-08 @ 17:00:12
Postat av: Emme

Älskar er blogg! Jag har alltid ögonen öppna efter en ny del men såklart att uppdateringen inte alltid kan vara på topp! Ni är bäst ändå och bry er inte om alla negativa kommentarer :) Kram

2012-06-08 @ 17:09:32
Postat av: Olivia <3

Det gör inget att ni uppgraderar som ni gör.. För då blir man mer nyfiken på vad som kommer och hända i nästa del... Jag kommer inte att sluta läsa för det utan kollar in eran blogg varje dag ;) Ni lägger ju upp en del oftast varje dag.. Älskar eran novell <3

kolla gärna in den här novellen http://1directionstoory.devote.se/, det är min kompis som skriver och hon skulle bli sjukt glad om fler läste den SNÄLLA..

2012-06-08 @ 17:21:32
URL: http://iloveyouguys.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ni är rätt att ni har mycket att göra :)

Och jag gillar att säga min åsikt innan att tveka.

Och jag tycker det är bra att ni kommenterar på min blogg eran åsikt om min kommentar att ni var SÄMST på att uppdatera.. Det ända som behövs är en anledning till att ni inte uppdatera.. Ni kunde ju sagt att ja min bror tog studenten innan..

Då skulle ni ju inte fått kommentaren.

Och jag vill ju verkligen inte att ni ska tycka illa om mig för jag tycker inte ni ska ha något att vara sura över.. Jag säger min åsikt så säger ni eran :) Om min novell suger säg det då ;) Jag blir glad för åsikter och tar till mig det ni/mina andra läsare skriver. Och då kanske jag lär mig något nytt.. :)

Jag hoppas verkligen inte att jag har förstört er fredag nu.. Och jag hoppas att ni får ha en fortsatt trevlig Fredag och Helg.. :)

Hare super.. Kram<3

2012-06-08 @ 17:28:02
URL: http://novellonedirection.devote.se
Postat av: Lollo

Jag förstår att ni inte kan sitta och skriva hela tiden och det är helt okej. Blir glad om det är ett nytt varje dag men bara vi får kapitel så är det lungt :) Ni behöver ju också fritid att göra annat än att bara skriva, så skriv när ni har tid. Kramizar <3

2012-06-08 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback