Enchanted by you - del 26

Julias perspektiv

Plötsligt böjde han sig fram mot mig och hans läppar var bara några få centimeter från mig. Mitt hjärta slog flera tusen slag i sekunden och jag visste inte vad jag skulle göra. Men, jag kunde bara inte vika undan och motstå honom. Jag gillade honom. Varför skulle det vara så svårt att visa det för mig själv? Och för honom? Hans varma, mjuka läppar mötte mina. Hans hand låg kvar på min kind och när vi avslutat kyssen drog jag in honom i en kram och tryckte han hårt mot mig. Jag drog in hans doft och log för mig själv.

____________________________________________________________________________________
Klockan ett var Harry tvungen att vara i studion. Jag följde med honom dit och lite senare kom även Johanna och Amanda dit. Medan killarna var inne i studion för att spela in satt vi i den berömda soffan som snart skulle vara utsliten efter alla gånger vi suttit i den. Jag kom på att jag inte snackat med Amanda efter hennes och Louis kväll och att jag inte heller snackat med Johanna om hennes och Nialls filmkväll.
-Hur hade du och Louis det igår? Frågade jag och jag kunde se hur ett sort leende spred sig på Amandas läppar. Bara av det kunde jag lista ut att kvällen hade varit mer än bra.
-Bra, sa hon och leendet fanns kvar.
-Berätta varenda detalj! Utbrast jag och hon skrattade.
-Först bowlade vi, och sen..
-Du förlora, eller? Sa Johanna och flinade mot Amanda. Hon nickade och log.
-Ja, jag var inte så duktig, men jag hade vunnit om Louis låtit mig haft staket när jag skulle slå..
Jag och Johanna skrattade åt henne och hon gav oss en seriös blick.
-Ni är inte heller så bra på bowling, sa hon som ursäkt. Vi bara nickade och höll med henne.
-Han skulle visa mig hur man skulle göra, och sen så typ... kysste han mig, sa hon och jag kollade förvånande på henne, samtidigt som jag log stort.
-Niall kysste mig! Utbrast Johanna och våra blickar riktades mot henne. Jag kände på mig att det var lika bra att jag sa att Harry kysste mig, men det kändes precis som det var något killarna planerat.
-Vänta, va? Sa jag undrande och Johanna och Amanda kollade mot mig.
-Vad?
-Ehh.. jo, alltså... Harry kysste mig, sa jag tyst och kollade ner i golvet några få sekunder innan jag mötte Johannas och Amandas blickar. Utan att säga något brast vi ut i skratt, samtidigt som vi kramade om varandra. Jag var glad för min egen skull, men även för Amanda och Johanna.

Zayns perspektiv

När vi fick lite rast från att spela in gick vi direkt in i rummet där Julia, Johanna och Amanda väntade. Liam och Niall påbörjade en FIFA match medan jag, Harry och Louis bestämde oss för att gå ut och träffa lite fans.
-Ska ni sitta här och spela? Frågade jag Liam och han nickade.
-Ja, jag måste vinna, stör mig inte, sa han och jag skrattade åt honom.
-Och du Niall?
-Jag ska vinna! Utbrast han och alla skrattade åt hur koncentrerade dom var.
-Det är fint väder ute, ni måste få lite frisk luft, sa jag retsamt och ställde mig framför TV.
-Zaaaaayn! Skrek dom båda. Jag, Louis och Harry skrattade åt dom och gick sedan mot dörren för att kunna gå ut. Utanför stod ganska många fans och så fort vi kom ut började dom ropa på oss. Vi gick runt lite, snackade med dom, tog foto och skrev autografer. Dörren som ledde in till studion var öppen och jag kunde se härifrån att Niall satt med sin arm runtom Johanna. Jag såg samtidigt att en tjej upptäckt samma sak som mig och hon tog lite diskret upp sin kamera och jag förstod att hon försökte fota. Jag gick snabbt bort till henne.
-Hej! Sa jag glatt och hon kollade upp mot mig.
-Hej! Kan jag ta ett foto med dig? Frågade hon och jag nickade.
-Självklart! Sa jag och ställde mig bredvid henne. Jag log mot kameran och när hon tagit kortet stod jag kvar där för att hon inte skulle ta någon bild. Jag ville inte att det skulle starta värsta rykte. Jag visste inte ens om Johanna och Niall var tillsammans, det enda jag visste var att Niall verkligen gillade Johanna.
-Kan du skriva din autograf här? Frågade tjejen och höll fram ett papper. Jag nickade och log mot henne, samtidigt som jag tog emot pennan hon gav mig. Andra tjejer började kalla på mig och jag kände att jag inte kunde stå här hela dagen, jag gick motvilligt ifrån henne och snackade med lite andra tjejer. Jag såg att hon och en annan stod och kollade in och jag suckade för mig själv. Jag visste vad detta betydde. Massa rykten och förmodligen massa hat mot Johanna, eftersom hon förmodligen var med på bilderna.
____________________________________________________________________________________
Förlåt för en ganska kort del, men bättre än inget, right?
Vad tror ni kommer hända nu?? 
/Angelica & Johanna


Kommentarer
Postat av: jenna

jättebra! :) xx



följ gärna mig på twitter! @jennahloves1D

2012-03-06 @ 22:10:33
Postat av: Emma

Så himla bra! Längtar tills nästa! :D

2012-03-06 @ 22:50:22
Postat av: sanna :D

Jätte bra! :D

2012-03-07 @ 08:20:24
URL: http://lifeofonedirection.devote.se
Postat av: Anonym

Jättebra ! :D

2012-03-07 @ 14:43:07
Postat av: malin

Jättebra! :D

2012-03-07 @ 15:19:34
URL: http://mpnyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra! mer :D

2012-03-07 @ 16:10:08
Postat av: Anonym

När kommer nästa del? :)

2012-03-07 @ 16:10:20
Postat av: Felicia

älskar denna novellen! :D x

2012-03-07 @ 17:46:47
URL: http://feliciafolvik.blogg.se/
Postat av: tilda

Stackars Johanna! :o

2012-03-07 @ 19:32:10
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Linnko

Jättebra! :)

2012-03-07 @ 20:04:45
URL: http://onediirectionnovell.blogg.se/
Postat av: Malin

Really good story! :)´x

2012-03-07 @ 20:34:12
URL: http://mpnyberg.blogg.se/
Postat av: matti<3

Super bra novell! Hoppas nästa del kommer snart!:)

2012-03-08 @ 08:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback