The way to my life - del 27

När jag läste det sista kände jag hur det gjorde ont. Jag ville ju träffa honom innan de åkte. “Okej, men jag måste ju få ge dig en sista puss!” skrev jag och sedan satte vi oss på en bänk. Klockan var prick 10 och planet gick inte förens 11. Vi hade en timme på oss att kanske få träffa dom, men hur?
_________________________________________________________________________________________________
Mobilen vibrerade ännu en gång och jag hoppade till. “Var är ni?” stod det och jag svarade snabbt “Vid en bänk, haha. Vid ingången!”.
Jag höll mobilen i handen och plötsligt började det ringa, jag kollade på skärmen och så att det stod Harry.
-Hej, sa jag och log även om han inte kunde se det.
-Hej gumman, vi står mitt bland alla tjejer vi säkerhetskontrollen, kom hit!
-Men om det är fullt med tjejer så… sa jag men han avbröt mig,
-Jag bryr mig inte, jag vill träffa dig innan vi åker, kom nu!
-Okej, vi kommer!
Jag hörde att han stängde av och jag gjorde detsamma.
-Vi skulle komma till säkerhetskontrollen, sa jag och reste mig upp. Evelina och Amanda gjorde detsamma och vi gick mot säkerhetskontrollen.
Man hörde alla skrikande fans över hela flygplatsen och alla äldre kollade konstigt på dem.
-Sådär hade vi också gjort om vi inte haft turen att få lära känna dom! Sa Amanda och flinade åt alla tjejer som skrek.
Mobilen vibrerade ännu en gång och jag hoppade till. “Var är ni?” stod det och jag svarade snabbt “Vid en bänk, haha. Vid ingången!”.
Jag höll mobilen i handen och plötsligt började det ringa, jag kollade på skärmen och så att det stod Harry.
-Hej, sa jag och log även om han inte kunde se det.
-Hej gumman, vi står mitt bland alla tjejer vi säkerhetskontrollen, kom hit!
-Men om det är fullt med tjejer så… sa jag men han avbröt mig,
-Jag bryr mig inte, jag vill träffa dig innan vi åker, kom nu!
-Okej, vi kommer!
Jag hörde att han stängde av och jag gjorde detsamma.
-Vi skulle komma till säkerhetskontrollen, sa jag och reste mig upp. Evelina och Amanda gjorde detsamma och vi gick mot säkerhetskontrollen.
Man hörde alla skrikande fans över hela flygplatsen och alla äldre kollade konstigt på dem.
-Sådär hade vi också gjort om vi inte haft turen att få lära känna dom! Sa Amanda och flinade åt alla tjejer som skrek. 

När vi kom närmre så hörde vi att alla killarna försökte få tjejerna att lugna ner sig, men de lyckades inte så bra. Men efter ett tag lugnade de flesta ner sig. Vi hade ställt oss ut i kanten och sedan såg jag att Harry kollade på mig och log ett stort leende. Nästan alla märke att Harry kollade på mig eftersom jag fick allas blickar mot mig. Jag kände att jag blev röd i ansiktet. Harry nickade mot oss och menade att vi skulle komma fram. Vi gjorde som han sa och vi hade fortfarande alla blickar på oss. När vi kom fram drog Harry in mig i en varm kram och pussade mig lätt på pannan.
Jag gav de alla varsin kram och sa hejdå, samma sak gjorde Evelina och Amanda. Några av tjejerna började gå där ifrån och jag gick fram till Harry en sista gång.
Jag kollade in i hans fina ögon och han gav mig en kyss, lika perfekt som valigt. Jag hörde hur alla tjejerna sa “aww” i kör och jag flinade. Han gav mig en lång kram och jag drog in hans lukt för sista gången på en vecka.
-Du vet att jag älskar dig, viskade han i mitt öra och jag log för mig själv.
-Jag älskar dig också! Och jag kommer sakna dig!
Han släppte taget om mig och sedan var det tvungna att gå igenom säkerhetskontrollen.
De vinkade till alla fansen och de började skrika, som vanligt. Sedan gick det iväg och vi stod kvar tills vi inte kunde se de längre.
När jag vände mig om och vi började gå mot utgången gick alla tjejerna efter oss och jag suckade. En stund senare kom det 5 personer med varsin kamera.
-Du måste vara världens lyckligaste tjej! Sa någon tjej och jag log mot henne.
Jag är världens lyckligaste, tänkte jag för mig själv och log åt tanken.
“Är du och Harry ihop?”, “Hur är det att vara ihop med Harry?”, “Vad är det bästa med Harry?”. Massvis med frågor ställdes men jag orkade inte svara. Om jag skulle säga något fel blir det lätt stora rubriker i tidningarna och på internet. Jag orkade inte med det och förmodligen ville inte Harry det heller. Jag struntade helt enkelt i alla frågor och gick med ganska snabba steg ut från flygplatsen. Jag ringde pappa och frågade om han kunde komma. Sju minuter senare hoppade vi in i bilen för att köra hemåt.

Klockan vara bara lite över 11 när vi var hemma igen.
-Vad ska vi hitta på idag? Frågade Evelina och jag visste direkt svaret,
-Shoppa! Utbrast jag
-Ja, en vecka utan killarna betyder shopping, sa Amanda och vi skrattade till.
Vi tog våra mobiler, väskor och pengar och sedan började vi gå in mot det stor shoppingcentret. När vi kom in var det riktigt mycket folk, men inget hindrade oss från att shoppa.

Vi gick runt i alla möjliga affärer och sedan satte vi oss på ett kafé. Vi beställde in varsin stor muffins och dricka.
Efter ett tag kom det fram två tjejer till oss. Båda två hade långt, ljust hår och var normal långa.

-Hej, är du Harry Styles flickvän? Frågade en utav dem.
-Ja, hurså?
-Jag bara undrade, trevligt att träffas!
-Aha, detsamma!
-Men är det ledigt här? Får vi slå oss ner?
Jag kollade på Evelina och Amanda som nickade mot mig.
-Ja visst!
De satte sig ner och började snacka med oss, de verkade trevliga.

-Så, bor ni alla här i London? Frågade den längsta av dem.
-Nej, ingen bor här egentligen. Jag är här över sommaren hos min pappa och detta är mina två bästavänner!
-Jaha, vart kommer ni ifrån?
-Sverige, sa Evelina och log
-Jaha, okej!

Vi fotsatte att snacka och de frågade väldigt mycket om killarna. Jag ville inte svara på för mycket eftersom jag inte kunde lita på tjejerna som jag inte kände.
Efter en timme reste vi på oss och gick iväg. Vi hade bytt nummer och bestämt oss för att träffas igen under veckan.
-Ska vi gå hemåt?
-Ja, om ni är nöjda så! Sa jag och de nickade.

När vi kom hem var klockan runt tre. Vi gick upp på mitt rum och bytte om till bikini. Vi gick ut i trädgården och la oss i varsin solstol.
-Asså, de tjejerna verkade lite mystiska! Sa Amanda
-Ja, fast ändå snälla, sa jag och kollade på Amanda
-Ja, men de ville bara snacka om killarna!
-Inte alla som har turen att lära känna dom, sa jag och flinade till.

Jag tog upp min mobil för att kolla klockan, 15.47. Jag hade även ett nytt sms från tjejen, Sarah hette hon. “Det var kul att träffa dig idag, kan vi träffas imorgon också? Fråga gärna killarna också!”. Jag visade sms:et för Amanda och Evelina och de skrattade.
-Hon tänker säkert utnyttja dig!
-Ja, det tror jag också, men jag får väl låtsas att jag inte fattar de, vi skrattade till och jag svarade “Ja, vi kan träffas, men killarna är på väg till LA”
Jag la mobilen i solstolen och sedan hoppade vi i poolen.
-Tjejer, gå upp nu så ni hinner torka tills maten är klar! Sa mamma och vi gjorde som hon sa.
Innan vi gick in tog jag upp mobilen för att se om hon hade svarat.
_______________________________________________________________________________________________
Del 27, vad tycker ni? 
Vi kommer fixa till en bättre design på bloggen, men det kommer ta lite tid.
men iaf, kommentera på!
/Angelica & Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer!!

2011-07-12 @ 01:07:40
Postat av: Anna

Varför är Sophie så hemskt rädd för sex och sånt? :o

2011-07-12 @ 02:19:21
Postat av: Elelta♥Harry

Grym :) Mer ♥ Älskar Sophie och harry :)

2011-07-12 @ 16:19:56
URL: http://eleltatella.blogg.se/
Postat av: Elelta Tella

Ska försöka hålla mitt tålamod till Torsdag när ett kapitel kommer ut! :)

2011-07-12 @ 20:59:24
URL: http://eleltatella.blogg.se/
Postat av: Michaela Loves Loueh<3

Hej, jag äääälskar den här Novellen!

jag vet inte vad de är men den får mig alltid att lee och skratta. (kan bero på att jag har världens såligaste humor och sitter och skrattar åt mitt eget skratt xD)

Den är undebar!!



Min kompis undrar om ni skulle vilja läsa hennes berättelse ;)



www.OneBandOneDreamOneDirection.bloggplatsen.se

2011-09-03 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback