The way to my life - del 74

Nialls perspektiv

-Smile! Utbrast hon. Jag log lite stelt. Orden ”Niall, du är så jävla ful” ekade i mitt huvud.
-Niall, kan jag få en kram? Frågade en tjej bredvid mig och jag log.
-Självklart! Jag gav henne en kram och sedan log hon mot mig.
-Jag älskar dig, sa hon och jag log tillbaka.
Men, orden fortsatte eka i huvudet.
___________________________________________________________________________
Louis Perspektiv

Klockan närmade sig halv 3 och killarna och jag satt vid caféet som vi skulle träffas vid.
Fansen hade, efter många omständigheter, gått hem, Paul hade kommit för att lugna ner alla och få iväg dom.
Vi satt och pratade och skrattade nu, alla förutom Niall. Niall brukade alltid vara den som skrattade och lät mest, men nu satt han här tyst och sa inget.
-Vad är det Niall? Frågade jag.
-Eh, inget. En fånig grej bara, svarade han och viftade på huvudet.
-Berätta för mig, jag säger inget till dom andra, sa jag.
Liam, Harry och Zayn var för upptagna med att skämta så dom hörde inget av det vi sa.
-Nyss när vi hälsade på våra fans, hörde jag bakom alla tjejer hur det var någon som skrek ‘’Niall du är så jävla ful!’’ och jag kan bara inte få ut meningen ur mitt huvud, sa han med en väldigt ledsen ton i rösten.
Jag kände hur jag blev väldigt arg, hur kunde ett fan skrika det? Jag förstod att alla inte kunde vara fans och gilla oss, men då behövde dom faktiskt inte komma hit.
-Niall släpp det! Du är inte ful, och det vet du! Det finns dumma fans, som inte är riktiga fans, hon ville ha uppmärksamhet bara! Skriv vad som hände på Twitter, så kommer du på tusentals mentions som du kommer må bättre av, svarade jag honom med ett leende.
Han log och kramade om mig.
-Tack Louis! Jag känner mig bättre nu, sa han med ett stort leende.
Snart satt alla och skrattade och skämtade igen, Nialls skratt hördes såklart högst.

Lite senare kom Danielle och Sophie med flera påsar med kläder.
-Här har några stor shoppat! Sa Liam.
-Vad skulle vi annars gjort!? Sa Danielle och både tjejerna skrattade. 
-Ni verkar haft det trevligt? Sa Harry. 
-Jätte trevligt! Svarade Sophie med ett leende.

Sophies Perspektiv

Vi var påväg mot bilen nu, klockan började bli ganska mycket. Liam och Danielle gick längst fram och Liam höll om Danielle.
Zayn, Niall och Louis gick efter dom och skrattade fortfarande.

Harry och jag gick lite längre bort, och han höll om mig.
-Visst är Danielle en riktigt schysst tjej? Frågade Harry.
-Grymt snäll! Hon och Liam passar verkligen, svarade jag med ett leende.
-Ja, absolutt, sa han och strök min arm.

Vi satte oss i bilen och började åka hemåt. Jag började tänka på mamma och pappa! Dom skulle ju komma hem snart, eller ja, på fredag. Det var trots allt bara onsdag. Det var två kvällar kvar, kanske tre, om dom skulle komma hem sent.

-Danielle, det finns plats för dig att sova över hos oss, om du vill? Frågade jag.

-Jag skulle gärna vilja! Men jag kan inte, ska upp till en dans träning tidigt imorgon, men jag kan gärna äta middag med er, om jag får, svarade hon.
-Såklart! Vi åker hem till mig och lagar middag, svarade jag med ett leende.
-Men tack för att du frågade, sa hon och log mot mig.

Liam log också mot mig, han kände sig nog tacksam över att jag frågade. 
När vi väl kom hem till mitt hus parkerade Louis bilen på mamma och pappas parkering och vi gick in till huset.

-Ni kan väl börja plocka fram någon mat så jag kan gå upp och duscha? Frågade jag. De nickade mot mig och jag sprang upp till mitt rum. Jag plockade fram ett par mysbyxor och ett svart linne sedan låste jag in mig i badrummet, tog av mig mina kläder och satte igång duschen.

Jag hörde hur dom hade satt igång musik därnere, just nu spelade dom What Makes You Beautiful. Jag skrattade lite för mig själv. De var ju bra att dom tycker om sin egen låt i alla fall, tänkte jag och gick in i duschen.

När jag var klar drog jag en handduk runt mig och en handduk virade jag runt håret. Jag gick till mitt rum för att klä på mig. Precis när jag tog av mig handduken och satte på mig ett par trosor, knackade det på dörren.
-Vänta lite! Skrek jag. Jag satte på mig en svart BH snabbt, och en stor tröja. Jag tror det var Harrys.
Jag öppnade dörren och där stod Harry.
-Jag skulle bara se hur det gick för dig, sa han snabbt och gick in, sen stängde han dörren.
-Okej gubben! Jag är okej, sa jag och skrattade. 
-Jag ska bara gå in i badrummet snabbt, fortsatte jag.

Harrys Perspektiv

Jag la mig ner på Sophies säng.. Den var så bekväm! Skulle kunna sova på den här för evigt. Vara med Sophie för evigt. En dröm, en dröm som skulle kunna bli sann.
Hon stod med öppen dörr till badrummet, hon torkade sitt hår. Hon stod där med min tröja på sig, så lång så den räckte precis över hennes rumpa och man kunde se hennes långa ben.
Jag bet mig i läppen, tänk att den här vackra tjejen var min, bara min.

-Kom hit Sophie, sa jag.
Hon stängde av hårtorken och ställde sig bredvid sängen.
Jag sträckte ut armarna mot henne.. 
-Kom hit, sa jag igen.
Hon tog ett steg närmre mig och kramade om mig. Jag drog ner henne mot sängen.
-Harry! Sa hon bara och vi skrattade.
Jag kysste henne och hon besvarade kyssen, passionen i våra kyssar, i vår kärlek kunde ingen beskriva.
Sekunder senare låg vi på hennes säng, munnarna tryckta mot varandra och hennes kropp på min.

Louis Perspektiv

-Jag förstår verkligen inte varför Sophie och Harry alltid tar så lång tid på sig, sa jag med en suck.
-Jag går upp säger till dom att maten är klar, sa jag och Zayn nickade mot mig.
Jag sprang upp i trappen och öppnade sakta Sophies sovrums dörr.
Jag möttes av två hånglande ungdomar och jag blev, faktiskt lite förvånad.

-HARRY OCH SOPHIE! Sa jag med en sträng ton.
Båda två blev jätte rädda och satte sig upp fort. Sophie blev genast röd i huvudet.
-Hur kan ni hångla utan att fråga om jag skulle va med? Sa jag och både två skrattade.
Jag slängde mig i sängen och sa, 
-Om ni får barn, lova att ni döper han till Louis? Sa jag med en glad ton.
De skrattade åt mig.
-Om det blir en tjej då? Frågade Harry.
-Louise? Det fattar ni väl sjävla, sa jag och vi alla tre skrattade.
-Såklart vi gör Louis, sa Sophie och la sin arm över mig.

-Maten är klar nu, så ni bör avsluta det ni höll på med, sa jag med ett skratt och sedan gick jag igen.
-Vi kommer snart ner! Sa Harry.
Jag log bara för mig själv. Dom var så söta tillsammans.

Sophies perspektiv

-Harry, det där var pinsamt, sa jag och han skrattade åt mig.
-Lugn gumman, det var Louis, inte din mamma!
_____________________________________________________________________________________
Del 74! You like it?
Tack,
igen, för era kommentarer! 
/Angelica, Johanna & Nellie


Kommentarer
Postat av: Paulina

Grym!!! Jag längtar varje dag efter ett nytt kapitel!!!

2011-10-10 @ 23:11:30
Postat av: Anonym

hahha älskar louis :D as bra

2011-10-10 @ 23:19:56
Postat av: Anonym

Grymt bra meeer!!! :)

2011-10-11 @ 05:55:37
Postat av: L I N N

Haha den var riktigt bra! :D

2011-10-11 @ 08:04:13
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är helt beroende!! Så förbaskat bra!

2011-10-11 @ 11:35:34
Postat av: Alva

så jäkla bra , vill bara läääsa mer :)

2011-10-11 @ 15:32:34
Postat av: Hanna

så jadra bra :D längtar till nästa kapitel :))

2011-10-11 @ 16:02:41
Postat av: Alice

I love it!



Haha, att ni har fått med Louis nu också - han är ju verkligen rolig och det tycker jag ni får med ordentligt :) bra skrivet som vanligt :)

2011-10-11 @ 16:25:26
Postat av: Anonym

Mera! Jag refreshar sidan varje timme för att jag så gärna vill ha ett nytt kapitel :)

2011-10-11 @ 21:37:42
Postat av: Emmeli

Hahahaha! Den här delen är såå bra! Älskar slutet <'3333 Louis är ju bara föör rolig :D

2012-06-26 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback