Vem är vi egentligen?

Någon ville att vi skulle göra en presentation om oss själva, so let's go!

Angelica

Jag är en glad, positiv och snäll tjej från Skåne. Jag är 14 år, alltså född 97 och går i åttan! Jag älskar att fotografera och gör det så fort jag får tid. På min egna blogg skriver jag om det mesta som ingår i  mitt liv.. skolan, shopping, träning, fotografering, ONE DIRECTION, vänner och massa annat! Vill ni läsa den? --> angeliquue.blogg.se :) Och, vill ni stalka mig på twitter kan ni följa AdoreU1D (jag följer tillbaka, just tweet me!). Ja, jag är somsagt en glad och positiv vän, som älskar att få nya vänner! Jag är twitter beroende, men därifrån har jag även fått en hel del nya vänner, vilket är underbart! Ja, har ni frågor, så kan ni när som helst fråga :)

Johanna
Jag är en tjej från Skåne som är go och glad som kexchoklad. Positiv till det mesta och bryr mig väldigt mycket om vad andra känner och vill. Jag är född 1995, vilket betyder att jag är 16 år. Mitt liv går ut på att sjunga, fotografera spela keyboard och såklart ONE DIRECTION. Jag sjunger typ hela tiden när jag är hemma för musiken får mig verkligen att må bra om jag har haft en dålig dag. Jag tränar även friidrott men håller på att sluta med det för jag har ingen vision för det längre, ska börja gymma istället. Jag går första året på Teknikprogrammet på gymnasiet och det gillas utav mig. Vill ni läsa om vad som händer på min vardag och lite annat smått och gott får ni gärna checka in min blogg --> notimpossible.blogg.se/ och ni får gärna följa mig på twitter @JohannaM1D, jag följer tillbaka om ni frågar. Just det, får inte glömma att säga att jag älskar mina vänner och min familj, älskar att få nya vänner och har fått en hel del den sista tiden! :)
Om ni vill veta mer är det bara att fråga på, jag bits inte! :D xx

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad kul att få veta lite om er också! :)

2011-10-29 @ 00:13:43
Postat av: sandra!

Ja vad kul att få veta! Hade tex inte kunnat tänka mig att du angelica e 97:a osv och johanna snälla kan du inte lägga ut en cover när du sjunger? Skulle bli så glad :) kram oc tack för att ni skriver så fina noveller!

2011-10-29 @ 01:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback