The way to my life - del 58

-Hej gubben! Haft det trevligt? frågade hon nyfiket.
-Såklart jag har! svarade jag och log.
Hon log tillbaka och kramade om mig.
-Du är så fin min son, sa hon och gav mig en puss på kinden och sa godnatt.

____________________________________________________________________________
Sophies Perspektiv


Jag vaknade av telefonen som ringde, jag var för trött för att se vem det var men jag svarade.
-Godmorgon honey! 
En mycket välkänd röst.
-Godmorgon Harry, sa jag och log för mig själv.
-Vad gör du? Frågade han.
-Jag blev nyss väckt av min telefon som ringde på högsta volym, sa jag och skrattade.
-Sophie, det var ändå dags att gå upp, klockan är ett! 
-Ja jag vet, tack för att jag har en personlig väckarklocka, sa jag. 
-Men du, det var ett tag sedan vi träffades hela gänget nu! Vill du gå och kolla på bio med mig och killarna idag? Frågade Harry.
-Kommer inte fansen bli helt galna? Frågade jag.
-Kan hända, därför har jag hyrt en privat salong till oss! Sa han och skrattade.
-Då finns det ju inget val, såklart jag följer med! 
-Bra, vi hämtar upp dig vid 7 puss! Sa han och la på luren.

Jag gick till badrummet och bytte om, det fick bli ett par ljusa jeansshorts och ett svart linne, jag borstade igenom håret och satte upp det i en hästsvans.

-Godmorgon gumman! Sa pappa glatt när jag kom ner till köket.
-Hur mår du? Frågade han. 
-Jag mår bra.. Vart är mamma? Frågade jag. 
-Hon är och handlar, men jag måste till jobbet nu, jag gjorde lite pannkakor av dom sista äggen, ät gärna! Sa han och pussade mig på kinden. 
Och så var det tomt i huset. 
Jag tog lite apelsinjuice och åt pannkakorna pappa hade gjort.

Efter jag hade ätit klart gick jag upp till mitt rum, satte på hög musiklärare och sminkade mig.
Jag drog lite mascara på ögonfransarna och läppglans. 

Jag kände mobilen som började vibrera i byxfickan. På skärmen lös Liams namn med stora bokstäver. Vi hade inte pratat så mycket efter han hade kysst mig.

-Hej det är Sophie svarade jag. 
-Hej Sophie! Hur är läget? Frågade han.
-Det är bra, hur är det själv? Frågade jag tillbaka. 
-Bara bra.. Jag tänkte fråga en sak.. Är allt okej mellan oss? Frågade han nervöst.
-Liam ja, vi släpper det som hände. Jag älskar Harry! Att du kysste mig vara bara dumt, du är en underbar kille, men som vän, sa jag. 
-Bra, jag gillar dig verkligen Sophie, som vän också.. Sa han rätt stelt.

Jag hade känt något när Liam kysste mig. Men jag älskar Harry. Jag är hans. 

-Känns bra att vi pratade Liam, du är en schysst kille, sa jag. 
-Ja! Känns som en sten släppte från min mage, sa han och skrattade. 
Vi sa hejdå och la på luren.

Klockan hade hunnit bli 6 och mamma hade kommit hem för ett tag sedan och gjort middag. 
Vi åt fläskfilè och pommes med sås.

Klockan hade hunnit bli 7 och jag hörde en bil som tutade utanför. Louis tänkte jag och skrattade. 
Jag tog på mig ett par ballerina skor, drog på mig en svart tjocktröja och tog en liten brun väska där jag la i nycklar, mobil och pengar.
-Hejdå mamma! Skrek jag och gick ut.
I bilen möttes jag av fem riktigt glada killar!

-Hej Sophie! Sa alla i kör.
-Hej killar, sa jag och skrattade.

Louis körde, Niall satt bredvid , Harry och Liam satt i mitten och Zayn allra längst bak! 
Jag satte mig mellan Harry och Liam. 
-Vad blir det för film då? Frågade jag.
-Paranormal Activity maraton! Sa Niall.
-Både ettan och tvåan ..? Frågade jag Niall med stora ögon.
Harry skrattade till.
-Lugn gumman! Du får hålla min hand, sa han och blinkade med ena ögat.
-Aww, så bra att jag har dig Harry! Sa jag och kysste honom. 

Louis parkerade bilen bakom biografen och vi gick in bakvägen. 
Inne i biografen fanns det popcorn,godis och läsk. 
Det var en stor duk och hela biosalogen var fylld med fina röda fåtöljer med guldiga handtag.
På dörren stod det ‘’ VIP SALONGEN ‘’ med stora guldbokstäver. 

-Harry älskling! Det här är ju grymt! Sa jag skrattande. 
-Ska det va bio så ska det! Sa han och kysste mig.


Vi satte oss längst ner, i mitten satt Harry och jag, på Harrys vänstra sida satt Liam och Zayn, och på min högra sida satt Niall och Louis. Filmen började och vi alla hade tagit mycket snacks och dricka!

En halvtimme efter filmen började satt man på en spänd tråd, alla var riktigt rädda! Louis skrek till och alla började istället att skratta.
-Be a man! Sa Niall med sin söta irländska.
Då började vi skratta ännu mer.  Harry tog min hand och andra filmen började.

När båda filmerna var slut satt vi bara och snackade, klockan hann bli elva innan vi åkte därifrån. Vi åkte hem till Harry,
-Vill ni sova över här? Det är helt tomt i huset, ingen annan kommer komma hem förrän imorgonkväll, frågade Harry. 
Alla svarade ja. Jag skickade snabbt ett sms till mamma och hon svarade att det var okej.

-Hur ska vi sova då? Undrade Zayn.
-ALLA I SAMMA SÄNG! Skrek Louis och slängde sig i Harrys säng.
-Jag och Sophie i min säng , sen får ni andra sova på sängarna och madrasser i gästrummet.
De nickade och vi hjälptes åt och ta fram madrasser, jag och Harry gick ner till deras förråd där dom hade lakan, kuddar och andra sängtillbehör.

Det var ett väldigt trångt rum..
-Så mysigt att vara så nära dig Sophie, sa Harry med ett underbart leende. Jag log tillbaka och höll om honom, han kysste mig, kyssarna blev mer passionerade och han drog sin hand under min tröja och smekte min mage och upp mot mina bröst.
-Harry! Sophie! Hördes det ovanför. Vi glömde helt bort att vi inte var ensamma i huset. Jag kände hur det hettade om kinderna.
-Gumman, vi får avsluta det här senare sa han och jag kände hur hettan spred sig i ansiktet.
Jag log mot honom och han kysste mig.
____________________________________________________________________________
Del 58, vad tycks? Mycket beröm till underbara Nellie som har skrivit denna delen och stort tack till Nellie eftersom hon hjälper mig och Angelica så vi kan uppdatera bättre!
Glöm inte att kommentera, för ni läsare är bara bäst!! :)
/Angelica, Johanna & Nellie.


Kommentarer
Postat av: jessica

Skit bra fortsätt så!:-D

2011-09-17 @ 00:26:21
Postat av: emma

så bra !

2011-09-17 @ 05:53:11
Postat av: ellinor<3

as braaaa! ;D

2011-09-17 @ 09:41:36
URL: http://ellinorhanssons.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svin bra Nellie!! :)

2011-09-17 @ 10:56:08
Postat av: Alice

Bra kapitel! Fortsätt så!

2011-09-17 @ 11:04:54
Postat av: L I N N

As braaa! :D

2011-09-17 @ 11:18:58
URL: http://linnfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback